April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, groot gelijk dat je naar de ha bent geweest. Zeker omdat Ingman ook al ziek is, je weet het nooit met die dingen. En beter 1 keer te veel als 1 keer te weinig toch!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, gisteravond borrel gehad ivm 12,5 jarig jubileum op het werk. Was erg gezellig.
    Vandaag nog een dagje werken en dan een weekje vrij! Heerlijk. Neem elk jaar ergens in deze periode een weekje op (moet van vakantie-uren want werk gaat gewoon door helaas) en vind het altijd heerlijk om dan samen ff bij te tanken. En nu helemaal lekker, met z'n drietjes!

Oh en trouwens: Leuk je haar zo Marleen. Heb ook ff gespiekt op hyves...

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Heb ook even gespiekt op hyves, erg leuk die kleur!

Hannah dr ritme is nu ook even weg hoor. Ze heeft vanmorgen niet geslapen, normaal wel van 8.30 tot 10.00.
    Vervolgens wel van 11 tot 12.30 in dr bed gelegen.
    En nu wil ze voorlopig natuurlijk niet slapen.
    Zodra ze moe is, leg ik dr wel weer in bed.

Strijken doen we maar niet. Mijn neus zit zo dicht en ik voel me ook een beetje lamlendig... Maar ik hoop wel dat ik me morgen beter voel, zou zo sneu zijn...

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik gebruik stoomdruppels cinuforce van vogel, ook met menthol :thumup:

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoop dat iedereen zich weer snel beter gaat voelen zo met de kerst op komst!
    Voor iedereen die het nodig heeft veel beterschap hoor.

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Dank je Tinkerbel. Maar het is wel duidelijk dat het heerst!

7. Jaah, ik heb net toch mijn haar maar gekleurd.. Mooi licht mahonie. Heel mooi en heel warm.

Heb nog geen foto, maar ik neem aan dat er met de kerst wel wat foto's geschoten worden.

Wayne is idd ietsje opgeknapt, maar slaap nog wel veel. Een ritme is er niet.. Hij slaapt ongeveer 1 á 1,5 uur per keer, en wordt dan wakker, wil wat drinken, speelt dan even, en wil dan weer naar bed. Tis eigenlijk een uurtje op en een uurtje af..

Hij heeft net wel een kuipje fruit van Olvarit Frutapura opgegeten. Dat vond hij wel lekker.. Dus denk dat ik hem dat vanavond gewoon nog een keer aanbied..

8. @ Vermanen en Tinkerbel, het schijnt verschrikkelijk rond te gaan hoor.. Ze hebben bij de huisartsen ook stikdruk nu. Wij konden er gister ook met moeite tussen..

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi iedereen aan de haarkleur. Hier moet het ook nog gebeuren voor kerst.....heb het al in huis.....weer roodbruin....is goed bevallen hier.

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen erg leuk je haar.

Ingrid balen meid dat Wayne uit ziojn doen is.

Vermanen hopelijk knap jij ook snel weer op.

Iedereen aan de verf haha. Ik dacht vanmorgen ook om nog even voor de feestdagen naar de kapper te gaan. Ik kan toch niet veel dus een halve middag bij de kapper zitten vind ik nu niet zo erg.

Vandaag mijn mamsie in huis. Die is het hele huis van boven tot aan beneden aan het doen. Dat vind ik dan weer niet zo erg :)

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0

Dit is even een foto van mn nieuwe kleur voor degene die niet op mijn hyves kunnen kijken. In het echt zit er iets meer een rode gloed over.

Dus toch maar een roodtint gedaan Ingrid? Dat wilde je in eerste instantie toch niet? Ben ook benieuwd naar het resultaat.

Ik voel me helemaal niet lekker zoals meerdere mensen hier. Super verkouden, veel hoesten en dan weer warm, dan weer koud.. Ik heb wel gewerkt maar dat was niet fijn. Mn humeur kan ook beter.. :)

Heftig zeg, die leververvetting.. Hoe is het nu met je vriendin Booky?

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Kan ze hier ook niet even langskomen? :)

Mijn mamsie heeft ook dr haar geverfd. Ter ere van hun 30 jarige bruiloft ;)
    Maar ik hoef er voorlopig nog niet aan hoor.

Hier trouwens een pic van mijn nieuwe kapsel. Was al weer een maandje geleden maar ok ;)

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...mooie kleur.

Vermanen...leuk.

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi.... iedereen een nieuwe look en nieuwe kleur. ;)

Nog steeds veel zieken lees, beterschap allemaal!

Isra, je moeder mag hier ook wel ff langs komen hoor. ;)
    Is voor jou juist een uitje om ff naar de kapper te gaan.

Hier weer wat beter. Nog niet echt topfit.
    Vandaag voor het eerst weer mee gegeten. Smaakt goed, maar valt nog niet zo lekker. Draait nog helemaal in mn buik.
    Maar ja, die buik is ook 2 dagen leeg geweest.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pff hier ook slecht in orde. Ben ook ongi, dus kan ook daaraan liggen. Maar had de hele dag al hoofdpijn, nu paracetamolletje genomen en dat helpt gelukkig wel.

Maar goed, heb nu wel lekker een weekje vrij! Geweldig!

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En kreeg net bericht van de HEMA, maandag kan ik onze foto op canvas ophalen. Ben erg benieuwd.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje, was de laatste gisteravond en ben de eerste vanochtend.

Lekker geslapen vannacht, ben zelf ook weer wat opgeknapt. Jasmijn zit lekker aan een rijstwafeltje en ik een kopje thee, dat is genieten dus!

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Joehoe....wij hebben van het werk ook Tintelingen als kerstpakket gekregen.
    Ga hier voor het doek op linnen :) nu nog een mooie foto uitzoeken van de kids.

Kwebbel

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja leuk he! Ik heb ook foto op canvas gekozen. (grappig dat je doek op linnen hebt gekozen :))

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi Marleen...kijk eens in het boekje..er staat echt linnen :) :)

En wij gaan dadelijk uit eten...hier in het dorp waar de meiden zich heerlijk kunnen vermaken met spelen...
    Morgen werken dus zie jullie weer na het weekend of heel misschien morgenavond.

En Tijn zegt nu echt papa. *kwebbelman is zo trots*

Fijn weekend.

Kwebbel

Deel Deze Pagina