Oh, lekker uit eten. Dat klinkt goed! Hier gaan we zo ff een eindje lopen met de hond. Lekker dagje vandaag. Ben aan het strijken geslagen maar doe telkens een beetje. Dan is het nog te doen!
Mooi hoor!. Ja ik heb toch maar een roodtint genomen. Ik twijvelde, maar ik het toch altijd kort haar. Laat het gemiddelde iedere 6/7 weken knippen. Dus het is er zo weer uit, en anders ontkleuren we de boel van de zomer weer als ik het zat ben. Jij ook beterschap!
Goedenavond.. Zo, hier lijkt de ziekenboeg weer wat op te knappen. Ik knap op, en Ingman ook.. Wayne gaat ook stukje bij beetje weer vooruit.. Hij slaapt nog wel veel. En is snel moe, maar hij eet en drinkt weer enigzins normaal.. Vanavond heeft hij in elk geval weer gewoon warm gegeten, met wat fruit na. Hij is in elk geval weer vrolijk, en zelfs weer wat ondeugend.. Langzaamaan maar weer naar zijn eigen schema werken. Hij was net op bed ook weer aan het proberen.. Jengelen in de hoop dat hij mee naar beneden mocht. Maar helaas... Hij heeft het een half uur volgehouden. Eerst ging ik naar boven, toen Ingman, die heeft nog ff een schone luier gegeven, want hij had gepoept. Toen was het weer huilen, en ben ik naar boven gegaan. Heb hem getroost, liedje gezongen, en gezegd, dat hij nu moest gaan slapen, en dat we straks zijn fles komen doen. En nu is het stil boven.. Nou ja. Nu lekker bankhangen, tv kijken, en onderwijl een beetje laptoppen..
Ik ben toch wel echt ziek geworden... Voel me echt belabberd. Ik kom ook maar niet te dicht bij Roel want ik ben bang dat ik hem aansteek. Hopelijk knap ik weer snel op en ben ik met Kerst weer helemaal oke.
goeiemorgen dames wil ff zeggen dat t hier iets beter gaat.. maar god wat zijn we ziek geweest zeg...
Hi, Jeetje zeg iedereen is zo'n beetje ziek. Allemaal beterschap. Gisteren 6 jaar samen met Ray Wat is die tijd toch voorbij gevlogen. We zouden ook dit weekend naar Duitsland gaan maar ivm mijn pols zijn we niet gegaan, heb het cadeau gedaan aan een vriendin, heeft tenminste er nog iemand plezier van. Kwebbel hoe was het eten? Is Tijn ook meegeweest?
Ah wat sneu Isra... Ook dat nog.. Dat is waar ja, dat je naar Duitsland zou gaan. Wel gefeliciteerd dat jullie 6 jaar samen zijn!
zat ik even terug te lezen (best handig dit forum, ik moest Hannah dr dagboek nog bijwerken....) zag ik deze foto weer even. Heb je die spencer toevallig bij de H&M gehaald? Hannah heeft precies dezelfde alleen dan zachtroze
Zo, ik heb eventjes een paar weken van Hannah in dr dagboek geschreven. op de pc dan he. De site was blijven hangen bij week 31 op 16 november! Nu inmiddels al weer week 36 Maar er was zoveel gebeurd dat ik het eerst even rustig op een rijtje heb gezet. de volgende keer schrijf ik het wel meteen op, dat scheelt denk ik wel. Vandaag weer zondag rustdag. omdat mijn ouders het weekend weg zijn gaan we vanavond ook niet weg. misschien wel vroeg naar bed in ieder geval morgen weer naar die alternatieve geneesvrouw, eens kijken wat voor vooruitgang er bij Hannah en mij geboekt is.
Goedenavond.. Nou hier gaat het nu ook weer wat beter.. Wayne knapt weer op, alleen knort hij een beetje als hij ademhaalt.. Heb de indruk dat het toch een beetje vast zit bij zijn longetjes. Hij hoest enorm, moet het dan ver weg halen, en hij is echt kortademig. Morgen moet ik toch bellen voor mezelf voor de huisarts, even overleg hoe het nu met mijn medicijnen gaat, maar dan vraag ik gelijk ff of hij nogmaals naar de longetjes van Wayne wil kijken.. Ik bedoel Ingman ging vorige week maandag naar de huisarts voor zijn hoesten, toen was het een gewone griep, en donderdag was het al gevorderd tot een beginnende longonsteking.. Dus ik laat het bij Wayne liever ook nog ff nakijken. Ik ben wel weer redelijk fit. Zit nog wat vol, maar dat gaat vanzelf wel weg. Zeker met het stomen, wat ik samen met Wayne doe. Nou ja verder niet veel gedaan vandaag. Nu lekker bankhangen.
Nog van harte meid. Toch altijd weer bijzonder zoveel jaar bij elkaar. Wel jammer dat jullie nu niet zelf konden gaan. Morgen spannend dagje wat betreft je pols. Hopelijk ander gips. Eten was erg gezellig. De meiden hebben zelf een pannekoek mogen versieren en volop gespeeld, tekenfilms gekeken etc. En natuurlijk hadden we onze kleine man ook mee. Hij zat nu voor het eerst tijdens een etentje in een restaurant in een kinderstoel bij aan tafel. En hij vond het geweldig. Kwebbelman en ik hebben samen met de kids genoten. Was in ieder geval voor herhaling vatbaar kwebbel
Marleen...balen dat je toch ziek bent geworden. snel weer beter worden. Gelukkig een aantal aan de betere hand.