April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @isra nog van harte met jullie 6 jarig samenzijn!

@Kwebbel: klinkt gezellig dat etentje!

2. gelukkig zeg!

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vermanen spannend morgen weer naar die vrouw ik ben erg benieuwd naar de vooruitgang.

Kwebbel wat leuk zeg zo'n restaurant waar die meiden lekker hun gang kunnen gaan. Kan me voorstellen dat jullie er met zijn 5en van genoten hebben. Ik vind het thuis al heerlijk dat Ryan er met eten bij zit in zijn kinderstoel. We worden goed vermaakt door hem, een dinershow is er niks bij :)

Simone las op je hyves dat je per 01-01-09 voor jezelf gaat beginnen, spannend hoor. Mooie site heb je. Heb je die zelf gemaakt?

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn dat iedereen weer een beetje opknapt.
    Ingrid, veel succes met Wayne bij de dokter!
    Isra, gefeliciteerd met je jubileum! En succes vandaag met het nieuwe gips..

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Grr, dacht dat ik vandaag mn foto op canvas al kon ophalen maar had niet goed gelezen in de mail.. na twee werkdagen en de mail is vrijdagavond pas verstuurd.

Zal dus wel morgen of woensdag worden.. nog even geduld dus..

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja klopt :)
    Leuk he :D

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, ga er eentje uit bed halen. Ze heeft de slaap uit geloof ik.
    Zo eventjes naar de kapper! Weer een stukje eraf, dan ben ik klaar voor de kerst.
    En Jasmijn gaat even naar mijn zwager en schoonzus. Oppas zoeken is meestal geen probleem met zo'n grote familie ;)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bterschap voor de gehele ziekenboeg!

Isra, gefeliciteerd met jullie 6 jaar bij elkaar!

Kwebbel wat goed dan Tijn papa zegt :D

Simone, ik heb al een berichtje in je gastenboek gezet. Ziet er goed uit hoor, gaat zeker helemaal goedkomen!

Vermanen, handig he zo'n forum, als je eens wat vergeet :)

Ingrid, heb je goed dat je Wayne extra laat controleren hoor, beter een keer te vaak, dan 1x te weinig he!
    Fijn dat het verder wat beter gaan bij jullie!

Boni, jammer dat je nog ff moet wachten op je foto op doek :(
    Ben benieuwd wat het resultaat is!

Zo ben weer bij :D

Wij zijn zaterdag naar de Ikea geweest.
    Grof geld uitgegeven :)
    - een badje met antislip aan de onderkant voor in de douche op de grond.
    - rieten mandjes voor in ons lage kastje
    - 2 opbergkisten voor Tygho's speelgoed
    - wat spulletjes voor in de keuken(kurkentrekker,pizzasnijder e.d)

Daarna nog naar de babycentre 2 kerstcadeautjes voor Tygho gehaald en een beetje rond gekeken wat peuterbedjes en meegroeistoelen e.d moeten kosten.
    En toen voor onszelf nog even een cadeautje gekocht voor sinterklaas en kerst bij elkaar :)
    Een playstation 2... Die 3 was toch wat duur hahaha :)

Weer goed geld uitgegeven, en dan is het ook goed voor dit jaar ;)

Ohja...ook Tygho is over naar de grote autostoel! :D
    Hij paste in principe nog wel in de maxicosi maar het was gewoon niet meer te doen, steeds rechtop willen gaan zitten enzo.

Maar nou vraag ik mij dus 1ding af... ik meende ergens gelezen te hebben dat baby's tot 1 jaar achterstevoren in de auto moeten zitten?
    Dit kan toch niet met een normale autostoel of mis ik iets?

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nee dat kan inderdaad niet Cynthia en volgens mij is dat ook niet nodig in een gewone autostoel. Er zijn wel speciale modellen die je wel achterstevoren kunt zetten, maar die zijn geloof ik van Volvo en passen alleen in een Volvo. Roel zit gewoon in zijn autostoel, met zijn gezichtje naar voren en dat gaat prima.

10. Goedemiddag,

Zo vanmorgen weer met Wayne bij ome dokter geweest.. Nu had ik onze eigen huisarts, die mij ook behandeld voor de PND.

Hij heeft Wayne grondig onderzocht, temperatuur gemeten, hartslag geteld,en uiteraard zijn longetjes beluisterd, en hij kwam tot de conclusie dat Wayne waarschijnlijk een lichte vorm van het RS-virus heeft. Wayne heeft het idd benauwd, maar niet extreem. We hebben nu Ventolin meegekregen voor hem, dat mag hij 2 tot 4 keer per dag hebben. Voor de rest moet het allemaal vanzelf weer beter gaan.

Gelukkig is Wayne wel weer wat actiever, hij was ook lekker de dokter aan het uitdagen, en steeds aan het lachen naar hem.. Erg lief.

Het advies mee naar huis gekregen, om hem extra goed in de gaten te houden, en als we het niet vertrouwen, of als de benauwdheid erger lijkt te worden, om dan meteen weer contact op te nemen.

Verder hier vandaag niet zoveel plannen. Het huis aan kant maken voor de kerstdagen.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Fijn Ingrid, dat de dokter je serieus neemt. En hoop dat ie snel weer opknapt met de medicijnen erbij.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Aha, mijn favoriete winkel, de IKEA! Maar daar krijg ik Boniman echt niet mee naar toe haha. Laatst moest ik wat halen terwijl we onderweg waren naar mn moeder maar toen heeft ie buiten in de auto gewacht :-D
    (hihi, maar dat was eigenlijk omdat de aanhanger achter de auto zat en hij die niet onbeheerd wou achterlaten..)

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Maar dat vind ik het leuke aan de IKEA trouwens, dan heb je een hele berg in je karretje, kom je bij de kassa, dan valt het altijd nog wel mee wat je moet betalen..
    Bij de Action werkt dat trouwens nog beter! Daar valt het echt altijd mee! Kan ook niet anders met die prijsjes daar...

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Simone....een eigen bedrijfje? Wat ga je doen?

Isra...al iets bekend?

Missco.....lekker geshopt in Duiven zo te lezen. Leuk hoor. em jezelf een kado geven op z'n tijd moet kunnen.
    Trouwens wat vreselijk he van die vrouw die vermist wordt uit aalten. Bah...eng hoor.

Marleen....gelukkig niet te lang ziek geweest dus.

Ingrid....gelukkig weet je nu wat er aan de hand is. Knuffel voor de kleine.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja kwebbel echt vreselijk...
    Nog steeds niks bekend, politie maakt hier overuren met zoeken.
    Een drukte van jewelste.
    Die vrouw woont 25 meter van ons vandaan...

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    en ja idd, een cadeautje op zn tijd moet kunnen.
    We hebben het niet superbreed, maar normaal met kerst bezuinigen we ook niet op een cadeautje voor elkaar, dan moet dit ook kunnen :)

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Dat is écht een leuk restaurant dan zeg!

Ok ok, fijn dat het BETER gaat :) 8)

Het is goed gegaan met de behandelingen. Nu kan Hannah weer tegen de vaccinaties en koemelk. En ik ook de vaccinaties en calcium. Hannah heeft ze nu behandeld voor fruit en de pufjes (daar kan ze dus niet tegen, elke keer als ik ze geef gaat ze juist extra rochelen en hoesten. Het is er ook nog steeds niet beter op geworden). En mij heeft ze behandeld voor vit. C en koemelk. Ben benieuwd of ik straks ook alles weer mag! Wel jammer dat kerst dan al voorbij is, maar hé ik heb er 15 jr op gewacht ;) 5 jan weer.

Ze zijn idd écht leuk. Voor mijn jongste neefje dezelfde als Tygho, maar dan in lichtblauw dus omgekeerd zeg maar.
    Krijg net trouwens kerstkaart van de buren. Zij hebben in juli dit jaar ook een babytje gekregen. Het jongentje heet Tygo. Wist ik dus nog niet, want elke keer als ik ze wou vragen ging ze net weg, of was ik bezig.... Ze is een beetje schuw voor mij oid... :rolleyes:

En ben je al weer terug. Zit je haar weer netjes? Fijn he die instant-oppassers in de fam? Vind ik ook zo fijn!

Een errug leuke winkel die IK En Anderen :)
    En alweer naar de grote autostoel, ik vind die dingen wel massief zeg, vergeleken met de maxi.
    Dat had ik ook ergens gelezen dat de autostoel zo lang mogelijk tegen de rijrichting in moest. Ik had er ook een mooie site van gezien. Eens kijken of ik hem nog kan vinden.

Pff, goed dat je toch naar je moederinstinct hebt geluisterd! Vervelend virus hoor! Ik hoop dat jullie allen wel weer een beetje beter zijn donderdag, anders wordt het een benauwde kerst!

18. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ben ik bij, kan ik Hannah in bed gaan leggen...

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo, hehe, de site gevonden waarop meer info staat over stoeltjes tegen de rijrichting in.

http://www.kinderveiligheid.nl/

ga zelf ook nog ff kijken want ik weet het allemaal niet meer precies

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo miss jij hebt ze lekker uitgegeven.

Ryan zit hier ook in zijn grote autostoel met zijn gezichtje onze kant op hij vind het helemaal geweldig.

Ingrid wat fijn dat de dokter Wayne even goed onderzocht heeft.

Bah wat zijn dit ne weer voor een enge berichten van een vrouw uit Aalten?

Vermanen wat goed zeg voor jou en Hannah.

In het ziekenhuis was alles gelukkig goed. Heb nog geen nieuw gips gekregen, omdat de arts bang was dat het bot misschien zou gaan verschuiven en het was juist zo netjes gezet. Dus heb er een nieuwe laag overheen gekregen (kerstgips erug leuk ) zodat het nu wel dicht zit, het was eerst namelijk een spalk. Volgende week woensdag weer terugkomen en dan krijg ik helemaal nieuw gips en dan mag ik gelukkig ook weer tillen en kan ik weer wat meer doen. Dus helaas nu nog een week mijn eigen behelpen.

Deel Deze Pagina