Klinkt gezellig Kwebbel. Lekker thuis gezellig maken. En tsja, dat komt met het pleeg-beroep. Zie het ook bij vriendin van me, die moet ook altijd kiezen tussen kerst vrij of oud en nieuw vrij. Dit jaar heeft ze geluk, want ze is net bevallen Dus dit jaar allebei vrij, haha!
Ik begin achteraan, misschien nog een beetje late reacties, maar beter laat dan nooit, toch? Marleen:lekker, geniet van je vakantie. Autostoeltjes: Benthe ligt nog lekker in haar maxicosi. Ze zit ook nog niet zelfstandig (wiebelt nog te veel en valt om). Missco, wat jij zegt over gordels lospeuteren daar kan ik over meepraten. Annika is zo lenig dat ze haar armpjes gewoon onder de schoudergordel doorhaalt, maar dat kwam ook omdat ik die niet heel erg strak had aangetrokken i.v.m. dikke winterjas e.d. Dus wel belangrijk dat die goed strakgetrokken worden. En lekker shoppen moet af en toe kunnen. Heb vorige week woensdag, toen mijn vakantie begon, ook gelijk een leuk cadeau voor mezelf gekocht. Had ik wel verdiend, vond ik zelf. En nog leuke foto's van Tygho die al kan staan. Iris & kerstgips? ik moet nog iets verder teruglezen geloof ik. Aaaaaiii, pols gebroken. Da's niet zo best. Wel een heel avontuur zo te lezen. Hoop voor je dat het niet te lang gaat duren allemaal. Iedereen bedankt nog voor de felicitaties met de 8 maandjes, en bij deze ook iedereen gelijk gefeliciteerd met de 8/9 maandjes van jullie kids. Ingrid: vervelend dat Wayne het benauwd heeft, gelukkig neemt jullie ha het serieus. Booky nog gefeliciteerd met je neefje. Wel leuk om weer zo'n kleintje in je omgeving te hebben, of niet? Mijn 'kerstpakket' heb ik lekker op school laten liggen. Het is een boek dat we zelf moeesten uitzoeken uit een beperkte lijst, en ik ga er niet apart voor naar school op mijn vrije dag. En ben je nog op zoek naar verhuisdozen? Wij hebben nog een hele voorraad lege dozen liggen, kun je zo krijgen. Schitterende foto van Mats met die reactie op die laptop. Kwebbel: Al 7 tandjes? Als hij zo doorgaat heeft hij z'n complete melkgebit voor z'n eerste verjaardag. Benthe zit nog steeds op 2 ondertandjes. Tearke: van harte met je zwangerschap. Is het toch nog gelukt dit jaar. Hoop dat je af en toe even een update plaatst hier over hoe het met je gaat? Veel zieken de afgelopen week. Het is ook wel heel erg dit jaar vind ik. Normaal heb ik er nooit last van en nu ben ik zo'n 7 weken achterelkaar verkouden geweest. Gelukkig gaat het nu wel beter. (Rust doet ook een hoop goed).
Ja, die pijn was dus vooral 's nachts, waardoor ze soms 3x wakker was. Gelukkig heeft ze afgelopen nacht eindelijk weer doorgeslapen. Volgende week zijn wij bij de buren uitgenodigd voor zo'n gezellig samenzijn. Wel leuke kans om de nieuwe buren te leren kennen.
Zal het onthouden als ze weer pijn vertoont. Moet dan eerst nog wel een pot mosterd kopen. Had ik trouwens eerder moeten weten, ik heb net een week ontzettende keelpijn gehad. (Helpt mostersoep dan ook , vraagt mijn man)
Kwebbel: klinkt gezellig allemaal, alleen niet leuk dat je moet werken met kerst, maar gelukkig nog wel tijd voor je man.
Als de internet het hier blijft doen, ben ik er waarschijnlijk morgen wel weer. Ik ga nu manlief maar eens vervelen.
Och weet je..werken met kerst heeft ook wel weer wat. Ook op de afeling is het dan extra gezellig en iedereen neemt wat lekkers mee van huis zoals toast met kaasjes etc etc. Ben benieuwd of we dit jaar nog kerstkindjes krijgen Ben even gamen. Fijne avond. Kwebbel
Nou meiden heb een foto gemaakt van mijn kerstgips zou het zo even spammen. Haha Miss moet wel lachen om jullie Bassie en Adriaan koplampen Marleen jij ook lekker vakantie, heerlijk hoor. Lijkt me idd ook wel heel leuk om een kerstviering te hebben met je clienten. Astrid wat balen zeg dat je internet er weer uitlag. En ook rot zeg dat jij maar vooral Benthe ook zo ziek is. En zo'n heftige oorontsteking dat er bloed uitkomt daar heb ik nog nooit van gehoord joh. Heftig hoor. Kwebbel dat klinkt gezellig zo bij jullie op straat. Boni zo lekker geshopt jij. Nou vermanen wat een tip zeg, die ga ik ook zeker onthouden. Kwebbel wel lekker dat je met kerst vroege dienst hebt zodat je s'avonds lekker bij je gezinnetje kan zijn. En idd ook wel speciaal om met kerst kindjes op de wereld te zetten.
Ik moet zeggen dat ik steeds handiger wordt met 1 arm. Het typen gaat ook steeds sneller, raak er aan gewend.
Ziet er mooi uit Isra! Hebben ze goed hun best op gedaan... Nu maar hopen dat het goed geneest en je er snel weer afbent..
Hier echt een knuffelkontje op het moment. Ze wil telkens kusjes geven. Als ze bij je op de arm zit pakt ze je in de nek (aan beide kanten een handje), doet haar mond open en geeft je een lekkere kwijlkus op je wang... zooooooo enorm lief! Je bent erna wel meteen gewassen maar goed.. tis wel erg schattig..