April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :cry: sterkte

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni,Kwebbel,Booky,Vermanen, APPLAUS! voor jullie, met al die tandjes tpch al ruim 8 maanden bv gegeven :D Knap hoor!

Booky, Ach de arme Matseman, zielig hoor van die pijnlijke billetjes :(
    Hopelijk is het snel over allemaal!

Marleen, beterschapjes voor Roel en jou.

Tinkerbel, Wat een gaaf cadeau zeg!

Kwebbel, hoe was je saunadag?

Nikita, leuk om weer van je te horen meid!
    Kan me voorstellen dat je er de puf soms gewoon ff niet voor hebt hoor!
    Hoe voel je je verder?
    Hier komen waarschijnlijk vrienden langs met de jaarwisseling.
    Goede voornemens... uhm nee niet echt :)

MAts, wat kun jij al typen zeg! APPLAUS! :D
    En Jasmijn ook al! WOW :D

Hier ook nog een film maken ooit... heb 1,5 schijfje met de camcorder gefilmd (dies kapot geweest dus mis een paar maanden :() en veeeeel filmpjes met de digi, maar heb geen dvdbrander dus dat moet bij iemand anders gebeuren denkik zo...

Wat betreft pureren/prakken, fruit meestal nog in de blender en dan mengen met liga e.d en groentehap word gewoon (heeeeel lichtjes)geprakt.
    Rijst doe ik niks meer mee, dat kan hij zo al wel eten.
    Hij kan ook vlees nu in kleine stukjes eten dus het is bijna niet meer nodig om te prakken :D Stoere vent is het toch ook
    Verder krijgt hij ook vaak gewoon een stuk fruit in het vuistje, daar redt hij zich ook aardig mee.

Nikita, wat naar van Henk z'n oma :( Hoe is het nu met haar?

Tygho eet de meeste dingen ook al uit het handje, bij zn brood krijgtie een plastic bordje met stukjes brood en dan heeeel gericht paktie het stukje voor stukje op en stopt het in zn mond! Zooooo knap!
    Laatst moest ik wel om hem lachen hahahaha, hij had in beide handjes een stukje brood...wassie aan het kijken welke eerst, slaakte een oerkreet en drukte zich zo een stukje in de mond! Zoooo komisch :)

Simone, wat balen zeg dat Luna zo moeilijk is met eten :(
    Maar wel fijn dat ze goed gegroeid is joh!
    Kan me ook voorstellen dat je er tegenop ziet om naar het ziekenhuis te gaan... hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee!
    En wat Esmee betreft... het kan natuurlijk idd straling zijn, andere omgevingsgeuren e.d, Harmens tante zweert bij een koperen 8 onder haar bed.

Tinkerbel, Hier begint het ook al aardig te knellen :)

Ingrid, ooh wat verschrikkelijk meid! Gecondoleerd.
    En wat eng... zo dichtbij :(

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En verder zag ik weer schema's voorbij komen...

Hier gaat het nu zo:
    07:00 Fles 180+6(dan nog ff slapen)
    08:00 Opstaan
    10:30 Fles 180+6
    11:00 Slapen tot 12:30
    13:00 Een hele boterham + beetje melk/water/diksap
    15:30 Wat drinken en een fruit
    16:00 Slapen tot 17:30
    18:00 Avondeten (potje 8+ of vers gemaakt)
    19:00 Douchen/in bad
    20:00 Fles 180+6
    20:30 Naar bed

Soms wordt hij laat op de avond nog wakker en dan krijgtie nog een kleine fles... net dat laatste beetje om te kunnen slapen zeg maar.

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hier de onze ongeveer:

09.00 Bordje pap
    12.00 1 snee boterham en melk (125 ml water met 3 schepjes)
    15.00 a 16.00 Fruit en drinken
    18.00 Avondeten (vers gemaakt of potje 8+)
    20.00 a 20.30 Fles 210+7

Tussendoor word er nog geslapen en gespeeld ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh iemand nog tips om de kinders in bed, liggend te houden?
    Die van mij stond gister in bed... lachen en gieren...
    Maar mama schrok zich een ongeluk!

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Ingrid wat enorm heftig zeg. Verschrikkelijk, kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt. Komt wel heel dichtbij zo :(.
    En inderdaad Marleen, waar gaat dit toch heen :(. Echt kansloos dit soort acties. Las gisteren (geloof op nu.nl ofzo) in Amerika was een gezin een film aan het kijken in de bioscoop. Die man achter hun had er last van (ze maakte geluid). Hij zei er wat van, hij bleef er last van houden toen trok hij z’n pistool en schoot iemand in z’n been of arm. Daarna ging hij weer zitten en wilde de film verder kijken, alsof er niks aan de hand was :(:confused:. Wat een gekken…

Hmm balen Missc van de slechte nacht :(. Laten we hopen dat het een incident is ;). HAHA heb hier nog geen staande Mats in bed gezien. Wel knap van hem hoor :) En wat las ik krijgt ie haartjes :D. Snel inslaan die babygel ;)!

Ahh arme Damian, ligt zeker aan de geboortedatum :). Ja hier idd ook een zalfje. Moet zeggen dat het niet meer huilen is tijdens het verschonen, dus het gaat in ieder geval de goede kant uit :D.
    Hoe is het verder met jullie? Heb je nu meer last van je reuma met dit weer?

Hmm balen dat Esmee zo slecht slaapt. Idd eens proberen of ze op een ander kamertje wel goed slaapt. Of het bedje verplaatsen…

Fijn dat Hannah zo goed geslapen heeft! Lekker hoor!

Haha Tinkerbel hier nog geen super strakke broeken. Komt straks wel van de oliebollen ;)

Hier een redelijk nachtje. Al kwam Mats nog wel een keer. Misschien hier ook maar een experimenteren met het bedje op een andere plaats, wie weet…..
    Gisteren trouwens voor het eerst de haarte geknipt van Mats. De plukjes bij z'n oren werden een beetje lang. Nu is hij helemaal klaar voor oud en nieuw ;).
    Net de kraamverzorgster van Mats op bezoek gehad. Erg leuk hebben contact gehouden, ze woont in dezelfde plaatst en ze is 5 dagen ouder dan mij. Super gezellig, ze is nu zelf zwanger hartstikke leuk :D. Mats heeft even een flinke show gegeven, haha de kleine uitslover :D. Wat een figuur geluid aan het maken en gek aan het doen, menneke :D.

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Weining spam de laatste tijd hier...
    Zal ik maar eens beginnen ;)

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Zou het :)
    Maar fijn dat het de goede kant op gaat me je manneke :D
    Over de reuma zullen we het maar nie hebben :rolleyes:
    Word er niet vrolijk van ;)
    Komt goed ;)
    Ga gauw mijn mannetje eten geven

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Bah zeg. Nee kan me voorstellen dat het met die weer helemaal kl*te is :(. Wat een narigheid zeg :(. Met jullie mannetje alles goed?

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Dat rode is een slab waarop staat 'mijn eerste kerst'. Die heeft mijn oma 24 jaar geleden voor mij gemaakt. En nu kon Mats hem aan/om :D

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat rot Nikita! En dan net rond deze dagen ook nog, dikke knuf!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Ingrid, wat een naar bericht. Dan komt het ineens heel dichtbij inderdaad. Veel sterkte voor jullie.

Niet te geloven dat dit tegenwoordig de manier is om een ruzie uit te vechten.. :cry:

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou moet straks naar het CB, even laten wegen omdat ze vorige keer zo weinig was aangekomen. Ben wel benieuwd!

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dat is leuk zeg! Leuke foto's ook trouwens!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Inderdaad leuke foto's Booky!

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier trouwens ook wat mindere nacht. Jasmijn was om 1 uur, 3 uur en 5 uur wakker. Om 1 uur maar even aangelegd, de andere keren ging ze zo weer slapen. Ze heeft toch last van de tandjes..

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja met Damian alles zijn gangetje.
    Hij is wat chagie de laatste tijd.
    Ik denk dat hij weer richting sprongetje gaat en last heeft van zijn 2 boven tandjes.
    Maar verder alles toppie.
    Vandaag gewogen en hij weegt nu 9,6...gaat ook de goede kant op dus ;)

Liefff

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Saunadag was heerlijk! En de veluwse bron is een aanrader voor de saunagangers onder ons.

Veel gelezen..even uit mijn hoofd.....Nikita diegeen van die dubbele setjes kan hier niet meer op de site.
    Simoon....vervelend zeg dat esmee er zo'n last van heeft.
    Ingrid....vreselijk nieuws.
    Booky...billen weer wat aan het helen las ik...gelukkig. Mooie foto van je knul.
    Boni...Jasmijn goed gegroeid?

Verder ben ik het kwijt.

Hier oud en nieuw ook thuis met ouders, schoonouders en de broers en zussen met aanhang van kwebbelman. (Mijn broer is op wintersport)
    We doen dan de BQ aan, schoonpapa maakt huzarensalade en zo neemt iedereen wat mee. De buurt hier is ook thuis wat snachts ook altijd gezellig is. En aangezien ik met kerst beide dagen gewerkt heb maak ik er met oud en nieuw een mooi feestje van.
    Oujaarsdag bakken we buiten met de buurt oliebollen. Heaters aan, vuurkorfjes weer aan ....erg gezellie weer.

Tijn eet hier ook meestal met de pot mee. En anders een potje 8+. Het meeste prak ik met de vork. Gaat goed.
    En als we na het eten niet snel genoeg met het toetje aankomen dan is het gemopper geblazen :) Hij is echt een toetjesfanaat en het maakt hem niet uit wat.

Kwebbel

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Klinkt allemaal leuk Kwebbel!

Jasmijn was goed gegroeid (gelukkig!). Ze weegt nu 6840 gram en is 67 cm lang, ten opzichte van vorige keer was ze dus 180 gram en 1 centimeter gegroeid. Dat was netjes volgens het CB.

Bijgaand nog even haar gewichtscurve:

Als je de vorige twee metingen eruit haalt zie je zelfs dat haar lijn nu iets naar boven loopt...

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahaha jazeker Booky... de babygel moet ingeslagen worden :D

Mooie spam gezien weer!
    Ik zal ook eens ff wat foto's uploaden en weer eens iets spammen :)

Deel Deze Pagina