Lieve Meiden Long time no see om het zomaar te zeggen! Wat gaan onze kindjes toch hard he! Noelle al weer negen maanden en wat een spookie is het! Ik heb het volgende berichtje op mijn hyves staan: Boef van 9 maanden Kleine ondeugende boef dat is ze! Waarom? Boef hangt in de gordijnen, gooit lampen om, trek aan de kerstboom, eet snoeren op, ligt in een deuk als je nee zegt en gaat gewoon weer verder, gooit laatjes open, wil de trap al op, trekt broek en sokken uit, stopt sokken in dr mond en kruipt er mee weg, gooit heel dr box leeg, stapelt spullen op en gaat er opstaan om zo te ontsnappen uit de box, valt de katten aan, gaat hard gillen als ze haar zusje ziet, zit vol kattekwaad, steekt hierbij dan ook haar tong uit en heeft er heeel veel lol in. Dus...... Gewoon een BOEF, wel een kleine boef en eigenlijk (stiekum)ook wel een heeeeel lekker wijffie Tut van me, je gaat veels te snel, nog even en je loopt! Ohohoh wat hebben we toch weer gemaakt, wat een ondeugd is het! Pffff ik heb handen te kort. Ze stond vandaag los in de box en oh ik hoop zo dat ze nog niet gaat lopen want dan weet ik helemaal niet waar ik het heb haha. Ik zal zo even kijken of ik nog wat kan spammen. Gaat alles goed verder met jullie en de babies? Ik moet zeggen dat ik hier veels te weinig kom, gewoon geen tijd. Ben blij als ik even kan zitten en mijn bed dan in kan.
Heej Karin, ik zag dat je een nieuw blog op je hyves had gezet dus ik had hem net gelezen. GEWELDIG! Wat een heerlijk boefje
Haha ik laat het net aan m'n vriend lezen daar zakt de mond van open . Haha wat een snelle tante, haha zo mooi!
@ingrid: heel veel sterkte met dit verlies... Heet die jongen toevallig Barry? @Karin: mooie tekst van je blog! Succes met je handenbindertje! @boni: Yasmijn weer goed gegroeid! @missc: wat knap van mn schoonzoon zo hij staat! @booky: gelukkig dat mats zn billetjes wat opkanppen...
Mooie foto's trouwens ook van Tygho en Wayne! Wat knap zeg dat Tygho staat =D> , klasse! Fijn dat Jasmijn weer lekker aan het groeien is Boni . De lijn gaat weer mooi omhoog
de laatste voor nu even; het geboefte in actie, niets wordt ontzien, hier wordt een rieten kandelaar van zijn plaats getrokken en de lamp ernaast wordt bijna omver gegooit! zucht..............
heb ff snel wat foto's gekeken, heerlijk die aprilkindjes. Ze zijn allemaal wel baby af zeg, echte mini mensjes al! ik ga er weer van tussen, hopelijk tot snel weer! doeiiiii
Goedemorgen.. Wat een leuke foto's.. Wat gaat het toch hard. Wat wordt Noëlle alweer groot.. Hier verder weinig bijzonders. De laatste dingetjes in huis doen, bedden verschonen enzo.. Dan hoeft dat morgen allemaal niet.. En Ingman is thuis, kan hij mooi helpen. Toch? Gister ook maar weer besloten om mijn hobby, psp-en weer op te pakken.. Heb het een aantal jaren heel fanatiek gedaan, maar sinds de zwangerschap had ik er weinig zin meer in. Maar de laatste tijd ging het steeds weer kriebelen. Dus toch maar weer een groep opgezocht, zodat ik weer lekker aan de gang kan.
Karin fijn weer van je te horen! Wow Noelle heeft echt de vaart erin he Mooie foto's weer! Onze kleintjes worden idd al supergroot! Het gaat zo snel! Ingrid en Boni, al kleine kussertjes! Wat schattig! Nou hier vanmorgen ongesteld geworden, na een cyclus van 19 dagen... en bloeden.... foei zeg. NIET NORMAAL Dus ben nu weer voor een poosje aan de pil.
Zo was weer even geleden dat ik op het forum geweest ben, lekker druk geweest de laatste dagen. Maar heb nu weer tijd. T'ja en dat typen gaat ook nog steeds niet zo heel snel, dus van even snel reageren komt ook niet veel. Ray heeft Ryan meegenomen naar zijn ouders, die ging klussen en ik kan nog niet alleen thuis blijven met hem. En ik had er niet zo heel veel zin in om de hele dag bij mijn schoonmoeder te zitten. Maar vind het wel erg stil en vreemd zo alleen thuis. Kerst was hier eg geslaagd. Ryan heeft een fiets gehad van mijn ouders hij is er niet vanaf te slaan, zal hem zo even spammen. Ik zie weer hele leuke spam voorbij komen van Mats. Ryan zwaait n ook echt zo lek als we doei zeggen begint hij te zwaaien, ook als hij op zijn bedje ligt, echt zo lief. Boni wat goed zeg Jasmijn haar tandjes. En wat een super leuke kleertjes zeg. En wat lief dat je naar me vraagt Boni, nee kan helaas nog niks met ryan. Gelukkig is Ray veel thuis. Moet morgen naar het ziekenhuis voor ander gips en hoop dan echt dat ik weer wat meer kan. Booky wat zielig voor Mats en zijn billetjes, gaat het alweer beter. NIkita jou o&n ziet er ook gezellig uit. Dit jaar vieren we het met de vriendengroep bij ons. Aangezien ik niet zo heel veel kan heb ik al van alle kanten hulp aangeboden gekregen, dus ik kom er weer makkelijk vanaf dit jaar. En er komen zo'n 6 kindjes slapen bij ons En eigenlijk geen voornemens voor het nieuwe jaar. Marleen wat lief je hebt me ook gemist Hier ook nog steeds de 6 maanden potjes voor ryan, stukjes moet hij ook niet. Wil straks wel weer beginnen met de 8 maandenpotjes en stukjes, maar ben vooral blij dat hij nu weer heel goed eet en drinkt vandaar dat ik het even vooruit geschoven heb. En nu ik nog met die arm zit moet ik zeggen dat ik de potjes ook nog wel heel makkelijk vind. Hier krijgt hij ook de liga koeken om zo op te eten, echt een groot succes. Als ik al met het pakje aankomt wordt hij al enthousiast. INgrid wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Heel veel sterkte. 4cats wat leuk om ook weer wat van je te horen, wat een kleine boef idd.
Heej Isra, goed om weer van je te horen. Balen zeg dat je nog steeds zo weinig kunt . Hopen dat je met het andere gips weer een stuk mobieler wordt! Wat schattig dat Ryan ook zwaait. Super leuk heh . Met de billen van Mats gaat het gelukkig weer een stuk beter . Jullie o&n klinkt ook goed. Gezellig 6 kindjes te slapen. We hebben nieuwe buren en er moet MEGA veel gebeuren in het huis. Zit nog geen cv in niks. Dus ik geniet hier lekker van boor en klus geluiden hiernaast . Naja Mats lijkt er gelukkig geen last van te hebben die slaapt gewoon lekker door . Zo maar even lekker naar buiten met hem, tis lekker weer hier