Ik heb trouwens vanmiddag de bodem van Wayne zijn bedje lager gezet. Ik zag afgelopen weekend, dat hij zich aan het optrekken was aan de spijltjes. En dat is op zich niet zo erg, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.. Dus nu staat hij op de middelste stand...
Haha ja goed plan meeting op de (rubber :wink)boot van Marleen Kan me voorstellen dat het weinig aan is zonder je mannen Isra
wij patat, ik kan ook niet koken met 1 arm (zou misschien wel gaan als ik zin zou maken ) Ik moet zeggen dat ik nu overal een goed excuse voor heb hihi
Ja goed he, tenzij Ingrid morgen die 25 miljoen wint, dan komt zij onze kant opgevaren, met haar bootje, champagne en kaviaar.
Wij eten beef shanghai. Voor Mats had ik gister al iets met vis gemaakt maar dat viel vandaag weer niet in de smaak. Dus nu aan de bruine bonen. Haha dat gaat er wel in
Wij hebben Tjap Tjoi gegeten met rijst en nog wat stokjes sate. Roel krijgt broccoli. Geven jullie elke dag vlees of zo? Wij eigenlijk niet.
Neehoor, Wayne krijgt alleen vlees als dat kan. Wij eten zelf vaker buitenlands eten, dan gewoon hollandse pot. Als ik zelf eten voor hem maak, is dat gewoon aardappels en groenten.. En anders zit het wel in de potjes van Olvarit.
Isra, denk idd dat Ryan wel wagenziek zou kunnen zijn. Idd, watjes in zn oor ofzo schijnt te helpen. Marleen, leuk joh zo'n botenshow... zooooveel geld voor een boot? Kun je 2 huizen voor kopen joh! Oh en wat knap van Roel dattie dat al kan Ingrid, heftig hoor... Zo'n jong iemand om het leven gebracht. De dienst zal wel heel beladen zijn Poeh Roel heeft wel een hele sterke papa ofniet Ingrid... Als wij ooit zoveel geld zouden winnen, kopen we een huis,een grote auto EN een boot hahahaah ohja, en ook een huis in een mooi warm land, aan de zee! Marleen, kun je viavia ook op de slingebeek terecht komen Dan gaan wij ook mee hahahahaah Ingrid, Tygho's bedje staat al een poos laag, en maar goed ook want sinds een paar dagen gaat hij staan in bed. Yes pagina 2300! Goed gedaan ingrid! Tygho krijgt bijna elke dag vlees... Als het niet in een potje is dan is het wel mama's kookkunsten (rundvlees e.d uit potje, vis en kip van mama) Hier vandaag een behoorlijke k*tdag -Tygho wil de hele dag al niet slapen...totaal een uurtje geslapen en nog steeds niet moe! -Vanmorgen knapte er iets in mijn linkerpols(net als paar weken terug bij mn rechter) En dat doet vies pijn -Ik ben ongesteld geworden en begin me nu behoorlijk kl*t* te voelen buikkrampen enzo -Carglass is geweest om een sterretje in de ruit te repareren... 103 euro handje contantje... grrrrrrr alsof december niet al duur genoeg is Ik heb het gehad voor vandaag, dalijk douchen en hopelijk tygho aan het slapen krijgen en dan slapen! Excuus voor mijn klaagzang dames.. Tot morgen