April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Miss, dat klinkt idd als een ktdag. Alles zit tegen.
    Ik ga voor je duimen dat Tygho zo lekker gaat slapen..
    Knuf meiss!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou mijn mannen zijn weer thuis, maar 1 is er alweer gevlogen en de ander ligt alweer in bed. Dus weer alleen :( Maar de kleine man ligt lekker boven in zijn eigen te slapen, dus voel me nu niet zo eenzaam als vanmiddag.

Jeetje wat hebben jullie allemaal lekker gegeten vanavond. Jammie jammie. De patatjes smaakte hier ook erg lekker.

Ryan krijgt hier de potjes waar vlees inzit, maar hij krijgt ongeveer 2x in de week een potje waar geen vlees inzit. De vispotjes zijn geen succes.

Nou miss heftig daagje kan me voorstellen dat je het baggerzat bent. Hopelijk slaapt tygho goed en kan je een lang nachtje maken.

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ Marleen, Mats krijgt hier 3 dagen terug voor het eerst een potje met vlees gehad. Gister poging gedaan met een ZELF gemaakt vispannetje, ook niks. Haha. Verder krijgt het gewoon aardappels en groente zonder vlees.

@ Missc, wat een k*tdag :(. Snel met je hoofd onder de dekens en hopen dat morgen 1000x beter wordt ;).

@ Isra, haha weer alleen :). Gelukkig ligt de kleine man weer lekker boven in z'n eigen bedje :D.

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ray vertelde me net onder het eten dat het schoonzusje van ons schoonzusje bevallen is met 28 weken door zwangerschapsvergiftiging.

Ook haar vorige zwangerschap duurde niet langer dan 28 weken, toen is hun dochtertje Amy geboren. Nu 2 jaar later gaat het heel goed met haar ze heeft alleen wel kantje boord gelegen net als haar moeder. En nu kreeg ze met 25 weken weer dezelfde symptonen en is opgenomen in Leiden, maar omdat het met haar erg achteruit ging hebben ze besloten om het nu weer te halen. Echt zielig hoor dat je dit 2x over moet meemaken. Weer die angst, weer die onzekerheid, weer weken naar het ziekenhuis moeten rijden om bij je pas geboren baby te zijn. Niet het normaal de fles kunnen geven etc.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ach jeetje Isra wat onwijs sneu zeg. Jeetje dat je dit 2 keer mee moet maken inderdaad zeg. Jeetje zeg..

6. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Dat kan je mooi vergeten! Die 25 miljoen is van mij :) :) :)
    Ohhhhhhhhh, wat dromen we toch graag hé.
    Wat zouden jullie ermee doen met zoveel geld?

Ik zou in elk geval meteen een vrijstaand huis kopen zodat we eindelijk geen gezeik meer heb met de buren. En ik zou al mijn familie geld geven.
    En ik zou mijn eigen kinderboekwinkel openen (net zoals in You'v Got Mail) En natuurlijk heel veel aan goeie doelen geven.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Getver... Mijn vader hoest al een tijdje en het gaat maar niet over. Hij hoest ook heel erg. Nu voelt hij zich helemaal niet goed en mijn moeder heeft net zijn temperatuur opgemeten en hij heeft 39,5. Dus veel te hoog. Wij denken dat hij longontsteking heeft. De huisartsenpost gebeld en daar moeten we zo langs. Ik ga ook mee denk ik. Mijn vader is hartpatient en heeft diabetes dus ik vind het wel belangrijk dat ze naar hem kijken en dat hij niet zo de nacht in gaat.. Om half 11 was er pas plaats dus we moeten nog even wachten.

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ingrid, wat vreselijk! Ik krijg er gewoon kippenvel van, ik kan me voorstellen dat jij dat gevoel nog vele malen erger hebt! Sterkte :(

9. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Euhm, nee het tegenovergestelde. Ik ben afgelopen week zelfs 7 ons afgevallen en vanmorgen woog ik al weer 2 ons lichter dan gister :confused:

Nou.... mijn moeder had voor mijn broertje een slaapzak met lusjes eraan. Kon ze hem vastbinden. Maar volgens mij mag dat tegenwoordig niet meer. Mijn broertje was ook een doerak. Mijn ouders hadden eerst 3 voorbeeldige dochters gekregen en toen kwam de dondersteen :)

Ja ik ben blij dat Hannah beter slaapt moet ook wel met al de drugs die ze krijgt 8) :) Ze krijgt voor ze gaat slapen cinikid(darmkrampjes) nisykid (verkoudheid en hoesten) en dentinox. Maar soms wordt ze uit het niets overstuur wakker. Ik herkende het meteen toen ik het weer hoorde. Dat had ze ook toen ze die ondertandjes doorkreeg. Dus ik vermoed dat er nu op de bovenkaak wat zit te drukken.

Leuk he voor het eerst kapper spelen. Vond ik ook zo leuk. Is al weer even geleden hier. Maar bij Hannah groeit het nu netjes dus dat scheelt. En Mats is een echte jongen. Even laten zien dat ie er is! Leuk dat je contact hebt gehouden met je kraamverzorgster. Dat is wel bijzonder. (ik houd ook nog steeds contact met mijn moeder :) )

10. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Mooie Matsspam gezien. Wat een modelletje is dat zeg in de kinderstoel!
    Die slab is ook leuk! Grappig en leuk dat jij hem ook om hebt gehad. Dat zijn leuke dingen als je ze bewaart hebt ;)

Tygho is ook een charmeur! Ik geloof dat hij die lens overal wel in de gaten heeft. En wat staat hij al goed!

Gezellige Wayne spam van de feestdagen! Bij hem kan je ook goed die tandjes zien. Staat zó gaaf!

En ik moet het zeggen. Wat een tutje die Noelle. Zoals ze kan kijken zeg! Écht eigenwijs :) En mevrouw staat even speelgoed uit te zoeken. Wat lijken ze dan ineens groot. En je andere spookie ;)

Tja, vervelend weer voor jou door je reuma. Voor mij is dit heerlijk. Ik heb elke dag alle ramen eventjes open voor de frisse lucht. Maar ja ben ook niet helemaal wijs zegt manlief 8) Maar neem je er nog medicijnen voor oid om de last te verlichten?

Hmm, dat is niet echt fijn zo'n nacht! Arm meisje!

Wat fijn dat je een geslaagde dag hebt gehad. Kan je er nu weer even tegenaan denk ik zo?

Het is en blijft een popje. Dat is hier met Hannah ook. Ze is als een speer omgoog gegaan en blijft nu rustig aan aankomen. Wel fijn dat Jasmijn weer goed dr best heeft gedaan ;)

Ja, waar blijft de tijd. Zo heb je ze iedere 3 uur op schoot voor de voeding. En zo zit je ze een gehaktbal te voeren.... 8)

Aaaaah wat lieeeeef!

@ 4cats: wat een leuk stukje! Het geeft heel goed weer hoe snel die kids gaan in hun eerste 2 jaar... die zijn zo belangrijk én zó voorbij!

Ooh bah! Dat is ontzettend balen zeg! En je wilde in principe toch niet aan de pil omdat jullie volgend jaar gingen klussen?

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ahh sneu zeg die tandjes. Doet ze echt pijn heh :(

Ja grappig kappertje spelen. Jullie konden al vrij snel beginnen . Bij Mats duurde het even :). Heb nu alleen boven de oortje geknipt en hij heeft achter een gekke kruin. Die pluk werd erg lang dus ook een stukje ervan af ;).
    Ja inderdaad leuk om contact te houden met m'n kraamverzorgster. Het klikte ook heel erg goed. Is jouw moeder kraamverzorgster of wilde je liever geen onbekende?

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Mijn moeder is kraamverzorgster. Maar niet meer werkende ivm rugklachten. Maar ze riep zelf altijd dat ze graag bij dr dochters wilde kramen en eigenlijk ben ik blij dat zij er was. Ik vond het zo heerlijk om alles aan dr te kunnen vragen. Hoe deed u dat enz. enz. ;)

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ok wat leuk zeg :D. En speciaal hoor!

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Leuke Ryan spam! Wat kan hij uitdagend kijken zeg! Ik zou bijna zeggen flirten, maar daar is hij nog een beetje jong voor :)

Hoi Isra, fijn om ook weer van jou te horen. Kan me voorstellen dat je niet veel kan met dat gips en dat je er flink de balen in hebt. Fijn dat je hulp aangeboden hebt gekregen. En sjonge 6 kids? Leuke pics van Ryan op zijn fietsje. En leuk het dat zwaaien!

Hannah zwaait ook sinds begin deze week. Zo heerlijk om te zien. Als ik dan : dag dag : roep dan begint ze al ongecontroleerd te zwaaien. Af en toe zit ik te gieren van de lach om haar capriolen. Dan kan ze beledigd kijken óf gaat mee lachen.

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    He bah! Je zal dr maar last van hebben. Sterkte!

Lekker zeg, zie het nu zo voor me :) :) Balen dat wel.

Slaap lekker meid. Ik hoop dat je morgen weer opgewekt mag ontwaken. Anders zit je jezelf zo in de weg. :(

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    :idea: Karin, leuk zo'n boefje. Er mag toch best wat inzitten, toch.. En mooie foto's!

:idea: Ingrid, leuk, weer bezig met je hobby. Hier ook langzamerhand weer zin om sommige dingen weer op te pakken..
    En super, zelfstandig zitten!
    Sterkte zaterdag..

:idea: Cynthia, sterkte met je ongi... hoop dat het nu iig snel weer over is.
    En vervelend zulke buren.. hoe staat het eigenlijk met de huizenzoektocht? Jullie hadden toch nog een oud iemand op het oog die misschien woningruil wou?

:idea: Isra, succes morgen in het zkh! En mooie foto's van Ryan, wat een mooi knulletje!
    En hier geen ervaring met wagenziekte. Omdat mn moeder wat verder wegwoont zit ze toch een keer per maand wel een uur heen en een uur terug in de auto. Maar nog nooit last gehad, meestal valt ze lekker in slaap.

:idea: Booky, sterkte met alle klusgeluiden. Hoop dat ze het wel een beetje bij normale uren houden..

:idea: Marleen, leuk zelf handjesklappen. Jasmijn doet het wel eens maar als je dan begint te zingen "klap eens in je handjes" houdt ze meteen weer op, haha. Maar ze vindt het wel een erg leuk liedje als je haar helpt met klappen.

Hier langzamerhand toch meer aan het kijken voor een nieuwe auto voor mij. Heb nu een driedeurs van 10 jaar oud (VW Polo). Begint langzamerhand wat meer mankementen te krijgen helaas. En zou graag overstappen naar een vijfdeurs, liefst weer een Polo.
    Toevallig belde een collega van mij vandaag met haar broer die bij een garage werkt en die heeft me wat tips gegeven wat ik het beste kan doen. Dus nu binnenkort maar eens rondkijken.

En heb nu besloten om vanaf morgen op werkdagen 1 kolfbeurt af te bouwen ('s ochtends). Ik ga wel proberen om op de dagen dat ik niet werk dan wel live te voeden, kijken hoe lang dat goed gaat. Heb in ieder geval voor deze week nog wel genoeg in de vriezer dat ze gewoon bv kan krijgen dan.
    En we proberen vanaf donderdag ook het brood en de bv rond de middag om te wisselen, nu krijgt ze eerst bv en dan brood. Kijken hoeveel ze drinkt als we het andersom doen.
    Heb er nu ook wel vrede mee. Heb er lang tegenaan gehikt maar het moet nu toch een keer, mijn kolfrecht loopt straks ook af.

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik zou het eens bij ha of cb navragen. Dat propje in het oor zou ik wel mee oppassen. Dus dat ie er wel weer uitkan zeg maar :(

Ik had er nog niks over gehoord over dat klappen van Roel. Super leuk lijkt me dat om aan te zien ;)

Helemaal top!

Pfff, weer een stapje dichter bij peuter en verder weg van baby...

Konijnenvoer: bakkie sla :) Wie gaat er dan ook afvallen in december :)

Gezellig hé die mannen 8)

18. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Klinkt allemaal heel naar zeg! Sterkte zaterdag.

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Sjonge, dat lijkt me zo vreselijk! Dat je al weet waar je doorheen moet omdat je het al eens hebt meegemaakt. Wel fijn dat ze er in het ziekenhuis zo alert op waren bij haar.

20. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Oei, dat klinkt niet best! Sterkte straks!

Deel Deze Pagina