Veel plezier met rondkijken dan En jammer is het wel hé, dat afbouwen. Toch weer een stapje dichter bij zelfstandig kindje. Ik baal er ontzettend van dat het bij mij zo gelopen is. maar Hannah heeft het toch bijna 6 mnd volledig op bv gedaan en daar mag ik dan toch wel weer trots op zijn. En ook dikke voor jou!
Haha, dacht dat ik al bijgelezen was maar had nog een heel eind te gaan... Ga dus nog ff verder met reageren.. zie een boel dagmenu's voorbij komen.. hier was het kipfilet, sla, aardappelpuree en jonge kapucijners. En Jasmijn had bloemkool met aardappel. Smaakte heerlijk allemaal! Hier probeer ik het vlees of vis (hier wel een succes) te beperken tot 2 of 3 keer per week. Ik wacht ook tot ik die boot zie verschijnen, of nog beter, tot die 25 miljoen hier valt haha. Ik zou een nieuwe auto kopen en waarschijnlijk ook een nieuw huis. Lekker buitenaf op een boerderijtje. Cynthia, slaap lekker! En hopelijk gaat morgen alles beter! Isra, vervelend van je schoonzusje's schoonzusje.. hoop dat het snel beter gaat met de kleine. Lijkt me inderdaad erg moeilijk om dat twee keer mee te maken. Marleen sterkte met je vader. Hopelijk valt het mee, maar inderdaad goed dat jullie doorpakken.
Aan de ene kant vind ik het erg jammer maar ben ook blij dat ik nu eindelijk ga doorpakken. Het moet er toch een keer van komen. En hoop dat het dus lukt om op vrije dagen wel te voeden. Wil in ieder geval de ochtend- en avondvoeding er in houden als het lukt. We zullen wel zien. Ach en 8 maanden volledig bv is ook niet niks toch! (en als ik die 25 miljoen win stop ik gewoon met werken en ga ik vrolijk nog door, haha!)
Pfff.... ik ging EVEN bijlezen. Ik moet het ook gewoon dagelijks bijhouden anders zit ik weer de hele avond achter de pc. Naja, jammer dan Manlief zit op zijn pc 24 te kijken en daar had ik geen zin in, scheelt weer. Iemand nog goede voornemens? Hier genoeg, we waren al aan het afvallen en daar gaan we natuurlijk mee door. Ik ben nu al 5 kilo afgevallen en in principe ben ik er dus bijna. Ik kan al mijn oude broeken weer aan. Van mij hoeft er dus niet meer af. Komt nog bij dat ik ineens weer zo'n ontzettende trek heb! Stiekum hoop ik natuurlijk op goed nieuws bij mijn aanstaande NOD ( we hebben flink geklust ) En verder hebben we als goed voornemen om elke dag samen te ontbijten. Hannah ziet papa alleen eventjes om half zeven savonds. We doen dan om beurten naar bed brengen en zaterdags gaat hij met haar onder de douche en doet za en zo zoveel mogelijk met dr. Maar als we samen ontbijten zien ze elkaar weer wat vaker. Ik moet daarvoor dan wel een half uur eerder op, maar wat is een halfuur toch? Daarnaast heb ik als voornemen om mezelf toch eens wat positiever te uiten. Ik ben een perfectionis en heb regelmatig een kort lontje. (sinds ik zwanger van Hannah was al...) Dat valt me vies tegen en ik vind dat ik het zelf in de hand heb. Dus moet ik mezelf gewoon eens inhouden. Ik doe er nu al mijn best voor en het resultaat mag er zijn hoor. Manlief vind het fijn en had het al opgemerkt! Ook willen we volgend jaar gaan verhuizen. Naar HI Ambacht/Zwijndrecht. In Zwijndrecht zit onze kerk en daar wil ik gewoon dichterbij wonen. Dan kunnen we gewoon op de fiets en zijn we niet afhankelijk van de auto van mijn ouders. De chr. basisschool zit ook in Zwijndrecht en dat is voor Hannah weer belangrijk. Verder hebben ze in HI Ambacht een mooie nieuwbouw wijk waar regelmatig een huis te huur staat dus we reageren ons suf. En tot die tijd wonen we hier gewoon goed. Pfff. Nog even een update van hier dan kan ik daarna naar bed! Met Hannah dr verkoudheid gaat het nu beter denk ik. Er komt eindelijk snot los en dat loopt er dus uit via neus en ogen. Ik gebruik de zoutoplossing dus goed om schoon te maken en in de neus te druppelen. Het hoesten is ook stukken minder. Ik gebruik de pufs alleen nog 'smorgens en 'savonds. De KA wil dat we er mee doorgaan tot zeker feb. Dat doen we dan maar. Volgens mij komen er dus weer tandjes door. Die arme Hannah kan weer zo overstuur en zielig huilen Dus hier weer volop aan de dentinox en chamodent. Eten en drinken gaat goed. Aangezien ik morgen de laatste keer bv geef een nieuw rooster in elkaar gezet. En aangezien we smorgens samen gaan ontbijten kan ik haar dan ook gewoon brood gaan geven ipv pap. Dat kijk ik een weekje aan en anders gaan we alsnog over op volledige pap. Het rooster: 6-7 (er tussenin) 1 boterham met boter en smeerworst. pap: 150 cc + 5fv + 5 rijstebloem. ----------8.30-10.00 slapen 10 liga/koekje uit het vuistje + drinken uit de tuitbeker (water of thee) 12 2 boterhammen met boter en worst/kaas/zoetigheid en fles: 90cc + 3 ---------12.30-15.00 slapen 15 fruit en drinken uit de tuitbeker (water of thee) 17 groente, aardappel en vlees ---------18.30-(liefst) 7 slapen. En dat gaat vast wel goedkomen. Sinds begin deze week de volgende ontwikkelingen: ze zit op handen en knietjes en beweegt van voor naar achter. Nog even en ze kruipt! Ze zwaait. Op afroep ook nog: dag dag en ze zwaait de armen uit haar lijf. En lachen! Ze kan absoluut niet tegen kietelen en dat doen we dan ook graag. Zo heerlijk lachje dat je niet anders kan dan meedoen. En kletsen kletsen kletsen. Alle klanken komen nu voorbij. Mama en Papa zijn nog steeds niet goed eruit gekomen maar wel alle mogelijke varianten. Bij huilen is het standaard : mam mam mam mam maaaam dus eigenlijk wel een beetje mama en verder weet ik het even niet hoor. Ik ga uitjes snijen eentje voor Hannah en eentje voor mij en dan lekker mijn bedje in. Deze week 4 dagen werken: ma, di, woe en vrij. Gelukkig ben ik ma en woe vóór het avondeten vrij. Toedels!
Zou ik ook zeker doen! Daarom ben ik zo blij dat ik thuiswerk En nogmaals 8 maanden is voor mij ook iets om trots op te zijn hoor. En 1 jan is wel weer een simbolische datum dan om te stoppen toch?
Gebruik mijn samenvatting maar joh! Vlees gaf ik meestal gepureerd. Maar vandaag gehaktbal heel fijn gesneden. En vergeet ik bijna te zeggen: Hannah stopt het eten nu ook goed zelf in dr mond. Brood en stukjes gevallen koek en dus ook die gehaktbal Dan ga ik nu hoor truste!
Zo, jij hebt je best gedaan Vermanen! Wat een lappen tekst haha! Mn vader is nog niet terug van de HA-post. Duurt lang... Mijn man en mijn moeder zijn mee gegaan. Ik zou eerst mee gaan, maar we hebben besloten dat ik thuis zou blijven.
goeiemorgen dames, kom jullie alvast een fijne jaarwisseling toewensen! Ik heb t verder ff te druk nu, moeten nog zo veel doen vandaag voor vanaaf/vanacht en Esmee dr verjaardag morgen.... Dus zal wel vrijdag worden voor ik weer tijd heb! Heel veel plezier allemaal, voorzichtig met vuurwerk en alvast t allerbeste voor 2009!
Ik ben net bij hem geweest en hij voelt zich een stuk beter. Hij heeft ook goed geslapen en hij heeft het gevoel dat de medicijnen aan geslagen zijn. Gelukkig!
Zullen we het dan eerlijk doen. Jullie die ene 25 miljoen, wij de andere.. Aangezien ze 2 keer 25miljoen hebben vanavond.. Hmm wat wij ermee zouden doen.. In elk geval zou ik stoppen met betaald werken, nu werk ik ook niet, maar dan heb ik ook geen uitkering meer nodig. Ik zou me dan als vrijwilliger nuttig maken op een plek waar ze me echt nodig hebben.. Verder zouden wij dan opzoek gaan naar een mooi ruim huis. Groter dan dit, en het liefst gelijkvloers, zodat ik ook in de toekomst geen trappen meer hoef te lopen. Ik heb ook reuma, en het is momenteel erg rustig, maar in de toekomst weten we het niet. En het eventuele huis, moet een mooie kind en diervriendelijke tuin hebben. Tja, en verder...De ouders wat geven, mijn schoonouders wat geven. Mijn zwager uit de financiele problemen helpen.. Ja dromen genoeg..
Gelukkig heeft je vader goed geslapen Marleen en voelt hij zich meteen een stuk beter . Beterschap voor hem!
Boni heb jij je bestelling al binnen? Hier waren ze gister al aan de deur, toen was ik er niet. Ze hebben het net gebracht. Heb Mats gelijk een nieuwe outfot aangedaan . Zo grappig zal straks even spammen.
Goedemorgen allemaal. Nou daar is ie dan. De laatste dag van 2008. Ik vind die laatste dagen altijd een beetje raar.Krijg op oudjaarsdag altijd een beetje een vreemd gevoel in mijn maag.. Dit jaar ook, alleen nu zit er ook een knoop bij.. Maar dat heeft meer te maken met de gebeurtenis van het afgelopen weekend. Nou ja. Wij gaan het oude jaar uitzitten bij mijn ouders.. Maar we nemen voor de zekerheid wel wat dingetjes zoals verschoning mee, aangezien ze het weer over dichte mist hebben vannacht.. Als het echt erg is, gaan wij niet terug, ook al is het maar 10 minuten rijden. Nou ja. Vanmorgen in elk geval de oliebollen, appelflappen en krentebollen opgehaald.. Jammie..
Ja wel gek de laatste dag van het geboortejaar van onze kindjes. Moet zeggen dat ik er niet een heel vreemd gevoel bij heB,nooit eigenlijk... Kan me voorstellen dat je met een knoop zit. Blijft een verschrikkelijke gebeurtenis zeg, en vrij dichtbij . We gaan vanavond misschien toch naar vrienden (wilhar, Isra & Marleen ) of ze komen hier met de 3 kids. We hadden nog niks afgesproken, wisten niet van elkaar dat we niks deden. Dus dat wordt wel gezellig O ja appelflappen e.d moet ik ook nog halen. Ik ga zo wel even snel langs Rolf, die is appelflappenbakker en moest vandaag werken
Leuk dat je even langskomt Book! Altijd welkom! Als je dan de appelflappen van Rlf meeneemt is het helemaal goed!
Haha nee Marleen ik bedoel dat Wilhar bij ons komt. Ik dacht zet jullie namen er even achter . Het staat er wel krom ja Maar ik kom wel een keer oliebollen brengen Nou hebben net even 20 oliebollen bij Rolfje gehaald. Was weer gezellig. Net nog een beetje vuurwerk gehaald dus we zijn er klaar voor. Net samen met Mats en Xantos naar een paar grondbloemen gekeken. Mats vond het wel mooi, haha. Hoe gaat het met de andere hondjes? Zijn ze bang of valt het mee. Xantos doet het, gelukkig, helemaal niks. Dit staat mooi voor het raam te kijken naar al het moois. Vorig jaar zat ik ook binnen voor het raam en Xantos kwam er gezellig bijzitten en we hebben same relaxed naar het vuurwerk gekeken.