April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Als je stoere kleren aan hebt, moet je er ook heel stoer bij kijken ;)

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

3. Die is echt stoer! :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oooh wat een stoertje is die mats toch!

Wij hbben geen vuurwerk, Bubbles is doodsbang :( Die krijgt vanavond een biertje :)
    En als Tygho lekker slaapt, laten we die ook liggen...
    Halen jullie de kids uit bed?

Ff appelflappen uit de over hale :D (jajaja, maak ze zelf :))

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ahh arme Bubbles :( sneu is dat! Nee ik ga Mats zeker niet uit bed halen. Die heeft er toch geen idee van. We laten hem lekker slapen.

Thnx dames echt een stoertje heh :)

Goed bezig Missc zelf appelflappen maken hmm wel lekker. Ik ben bezig met een hartige taart voor bij de borrel vanavond. En jawel ik vond nog een fles champagne in de kelder. Zal wel niet te drinken zijn, maar ach we hebben wat te knallen :D

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Leuke foto's Booky! Ik had wel door dat je hier niet langs kwam hoor, maar het stond er wel erg grappig. Net of je even een rondje langs Isra en mij ging doen.

Ik ga Roel ook zeker niet uit bed halen. Hij is anders vast van slag en ik zie er de meerwaarde ook niet van in.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee precies, helemaal mee eens.
    Tygho is qua slapen e.d toch savonds al van slag dus het kan maarzo zijn dattie wakker word.
    En we wonen vlakbij een chinees (dat kennen we allemaal wel he... chinezen en vuurwerk) dus dat gaat helemaal hard.

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha ok Marleen :). Ach ja 'even' een rondje Nederland altijd gezellig.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vermanen, zie allemaal goede voornemens. Hier weinig voornemens, behalve dan: genieten! En dan vooral van ons kleine meisje..

He Simone, is Esmee op 1 januari jarig? Gefeliciteerd dan alvast! Weet niet of ik morgen tijd heb om langs te komen hier..

Marleen, fijn te horen dat je vader zich wat beter voelt.

Booky, hier is de bestelling ook binnen. Kwam gisteren net aanrijden toen ze het kwamen afleveren. Wil het haar morgen aandoen, zal wel ff een foto maken dan.

Ingrid, veel plezier bij je ouders. Zou wat zijn, als het voor het tweede jaar op rij zo mistig is.

Chelleke, mooie foto van Damian!

Booky, hoe was het bij Rolfje ;) Haha, wat een kerel is dat...
    Bickel is erg bang voor het vuurwerk. We hebben de hele dag de radio hard aanstaan. En vanavond gaat ze in de bench met een doek erover heen.

Stoere foto van Mats! En gave sokken ook!

Cynthia, we kijken gewoon even hoe het loopt met de late voeding van Jasmijn. We laten haar liggen totdat ze zelf wakker wordt en als dit toevallig richting half twaalf is, hou ik haar wel even op. Maar als ze al 10 uur wakker wordt dan gaat ze na de tijd weer lekker naar bed.
    Maar is toch even kijken hoe het gaat, want dochtertje van vrienden gaat ook bij ons in bed. Dus misschien maken die elkaar wel wakker. We zien wel!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier alles klaar voor vanavond. Oliebollen zijn binnen en hapjes ook.

Eerst om half zeven met de buurt vuurwerk afsteken voor de buurkinderen en om acht uur komen onze vrienden hier! Gezellig..

Allemaal in ieder geval een hele prettige jaarwisseling!

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Leuk heh Boni. Jaja met bijpassende sokjes :oops:.

Leuk Boni, ben benieuwd naar de foto!

Haha ja idd wat een kerel die Rolf, nerd ;)

Ahh die arme Bickel. Zo sneu is dat wanneer ze er bang voor zijn. Zo gek Xantos schijt soms in z'n broek van een lantarenpaal maar die knallen doen hem op dit moment niks..

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik vind het zo zielig voor al die dieren... Hier is het relatief rustig en daar ben ik echt blij om. Mijn honden komen uit Roemenie en zijn behoorlijk getraumatiseerd op bepaalde vlakken en dan is het zo rot om te zien dat ze bang zijn...

13. Nou hier is mijn laatste berichtje van dit jaar.. Voor 2008.

Ga zo Wayne alvast eten geven, en als Ingman thuis is, gaat hij proberen om Doeschka nog ff uit te laten. Het arme beest heeft het niet meer van angst.. Gelukkig mag ze lekker mee naar mijn ouders.

En dan op naar mijn ouders... Ik heb erzin in, maar wel voor de zekerheid wat slaapspullen in een tas gemieterd. Aangezien ze weer zeer dichte mist voorspellen op de radio.. Maar we zullen zien..

Ik wens iedereen hier, een hele fijne jaarwisseling. Wees voorzichtig met vuurwerk, en ook voorzichtig zijn als je nog het pad op moet vanavond of vannacht.

En dan.. Tot volgend jaar!!
    :)

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ach ja Marleen voor jouw honden zou het ook wel erg heftig zijn anders. Moet zeggen dat het knallen hier heel erg meevalt. Heb net zelf een beetje afgestoken en Xantos staat erbij te kwispelen :confused:.
    Ik moet ook niet zien dat kinderen rotjes gooien naar een dier dan sta ik niet echt voor mezelf in :(

15. kili

kili Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Ik heb niet bijgelezen ( effe snel reageren tussen de oliebollen en appelflappen :)

Ik wilde iedereen een hele fijne avond/nacht wensen. En verder natuurlijk een zeer goed en gezond en gezellig 2009 !

Liefs,

Kili

ps; mijn nieuwe banner werkt nog niet optimaal. Maar goed. Daar kijk ik morgen/later naar !

Doei !

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht

Je mist een ] achter img ;)

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    De liefste tuinkabouter van het jaar wenst jullie een gelukkig 2009!

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Allemaal een gelukkig 2009!
    Dat het maar een fijn jaar mag worden met de kleintjes!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, allemaal het allerbeste voor 2009! Hier nauwelijks vuurwerk gehoord. We wonen nogal afgelegen. Heerlijk voor de honden dus! Wel veel siervuurwerk gezien in de omliggende dorpen.

Deel Deze Pagina