April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIJN DAT IS RYAN ZIJN PAPA!:)

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hee papa van Ryan, gefeliciteerd!

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    oh ja, Ryan's papa is jarig! Heb je hem toch nog een cadeautje kunnen geven toen hij thuis kwam Isra? :D Nieuwe golfclubs of zo? :D

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En Corina nog gefeliciteerd met Jochem zn 9 maanden!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben ff aan het teruglezen omdat ik het dagboekje van Jasmijn nog moet bijwerken :oops: maar hoe gaat het eigenlijk op je werk Marleen? Ben je nog op zoek naar wat anders?

6. Nee, hij heet Vincent.

7. Gefeliciteerd.

8. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Jeetje gecondoleerd. wat vreselijk zeg.

9. Zo.. We zijn er weer. We hebben het weer gehad.

Het was een mooie dienst.. Wel zijn er nummers voorbij gekomen, die ik voorlopig even niet hoef te horen.

Wij wilden liever niet voorin zitten, het liefste zover mogelijk achterin, maar blijkbaar dacht iedereen dat.. Uiteindelijk zaten we op de 3e rij.. Maarja..

Ik heb me wel sterk weten te houden. Tijdens de dienst geprobeerd me ergens op te focussen, en niet teveel te luisteren naar het gesnik om me heen.. En dat is gelukt..

En dan nu, de boel laten zakken.. Bijkomen.. We doen vandaag verder ook niets. Heb net even een fles safari gekocht, zodat ik vanavond een lekker glas safari/jus kan nemen..

Ik ga lekker psp-en.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Boni wat een knappe meid die Jasmijn. Wat leuk dat ze nu zoveel meer kan :D. Fijn dat de tandje er doorheen zijn :).

Haha Isra wat en boefje die Ryan :D. Haha mooi is dat heh dat ze altijd naar hetgene toe willen wat nou net niet mag.
    Gefeliciteerd met de papa van Ryan. Wordt het nog gevierd vandaag? En was hij nog een vluchtertje gisteravond? Of was hij te laat thuis ;)
    Wat balen trouwens dat het nog steeds zo behelpen is met die arm :(. Hoe lang moet je dit gips nog?

Ingrid hoe was het vandaag? Erg heftig lijkt me..

Marleen wat leuk dat Roel nu ook zo'n boel kan. Mats doet hier nu ook klap eens in de handjes :D:D. Zo lief en we zijn zo super trots :D:D.

Vermanen gefeliciteerd met je zus! Wat leuk nog een neefje of nichtje erbij!

Corina nog gefeliciteerd met Jochems z'n half jaar.

Vorige maand nog 2 tandjes, nu is het ineens niet normaal. Ik heb net tand nr. 7 ook gespot :confused:. Gaat wel enorm rap nu ineens!
    Bookyman is hier een traphekje aan het monteren. Heb er gisteren 1 gekocht. Ik dacht dat doe je zo even, maar het duurt toch wel erg lang :).

11. @ Booky, ja het was heftig. Maar wel een mooie dienst..

We weten inmiddels weer wat meer..

Het klinkt mss raar, maar het is een heel ander soort crematie dan van iemand die door ouderdom is overleden. Ik zeg niet dat daar het verdriet minder om zou zijn, maar anders.. Kan het niet goed uitleggen, maar ik denk dat de meesten het wel snappen wat ik bedoel..

12. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Pff ik heb net 20 pagina's doorgespit. Ben alleen al weer veel vergeten.

Allereerst.....ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND NIEUWJAAR TOEGEWENSD.

Nou ingrid wat vreselijk toch zeg van die jongen. Een week geleden is hier vlakbij ook iemand doodgestoken. die heet wel Barry ( dat vroeg jij toch Simone) Ik kende die jongen eigenlijk zelf niet maar ben er wel helemaal beduusd en ondersteboven van en nu lees ik dit weer van jou ingrid... Nou het houd ook niet op he. Wat kunnen we elkaar toch erge dingen aandoen.

Nou ben eigelijk zo ontdaan van dit bericht dat ik verder niet zo goed meer weet wat ik heb gelezen. Sorry.

Ben al even niet hier geweest. ben heel druk geweest afgelopen weken dagen. Alyshia is eigenlijk al 3,5 week niet echt fit. Hoesten echt niet normaal en veel weer 'snachts wakker. Na 2 weken zijn we naar de huisarts geweest en die schreef zetpil en paracetamol voor omdat haar keel wat rood zag. Gisteren na 1,5 week weer geweest want we moeten er echt een aantal keer per nacht uit omdat die dame van ons zielig loopt te jammeren of echt ligt te gillen van de pijn. Blijkt dat ze waarchijnlijk een middenoorontsteking heeft. Nu penciline gehad en hopen dat het opknapt. Ik las dat Tijn het ook had. Nou ook beterschap voor hem hoor.

Verder gaat het hier wel zijn gangetje. ik merk doordat Alyshia niet echt fit is ze wat meer stil staat in haar ontwikkeling. Toch heeft ze een aantal dingen bijgeleerd. Dada zwaaien, nee schudden, mama zeggen en heel veel nieuwe klanken heeft ze ontdekt. Gelukkig is ze overdag supergezellig maar 's avonds en 's nachts...
    Ik merk ook dat ze wat eenkennig wordt en dan met name als ze lui wordt. Ze wil dan alleen bij mama en nergens anders. vervolgens ben ik haar dus 'savond aan het sussen totdat ze om 20.30 uur in bed ligt.

Nou een heel ego verhaal....SORRY Ik hoop de aankomende tijd wat vaker weer te komen maar ik heb op dit moment nauwelijks vrije tijd voor mezelf dus ook geen tijd om te forummen.

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    H25 toevallig zat ik me idd ook te bedenken dat ik je al een tijdje niet meer gezien had. Wat zielig zeg voor je meisje met haar middenoor ontsteking. Geef haar maar een dikke knuf.

Nee Book hij was echt gevlucht :) heb hem niet eens thuis horen komen :D
    Nee we vieren het niet vandaag maar volgende week. Ik ben namelijk de 19de jarig en dan doen we het in 1 keer.
    En Mats al 7 tandjes joh, gaat snel he. HIer wordt het idd ook tijd voor een traphek, zodat hij ook als ik boven ben ook lekker boven kan rond kruipen.

Fijn dat het goed is gegaan Ingrid, toch altijd vervelende dingen. Ik ben er dan ook altijd een hele dag down van.

Marleen Raymond heeft de autostoel gehad voor zijn verjaardag :) ! Nee hij wil nooit wat hebben, dus heb dan ook eigenlijk helemaal niks voor hem gekocht ook geen golfclubs :D .

14. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Gefeliciteerd met je man. Het is altijd handig om dat soort cadeau's aan elkaar te geven. Je hebt het toch nodig.
    Wij hebben vorige week een autostoel opgehaald en sindsdien zit alyshia er ook in. We hebben een Romer king gehaald en die hebben we op de uiterste ligstand gezet want dat vidn ik voor nu nog een iets fijner idee.

15. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oh, zooo zielig. Hij heeft z'n pijn van zijn bovenste tandje. net al een beetje ingesmeert met Dentinox, helpt een beetje.
    Ook meteen beetje koorts helaas weer door tand, en heeeeel huilerig. Voel me altijd zo hulpeloos.

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja INgrid ik begrijp je wel. Zo'n crematie is denk ik nog een tikkeltje heftiger.

Nou het traphek hangt :D. Mats ging slapen dus de werkzaamheden moesten even gestaakt worden. Maar het hangt. Toch wel een prettig idee want dat kleine mannetje is zo onwijs snel. Ik houd hem altijd goed in de gaten, maar dit is toch wel even fijn.

Ja die tanden zijn ineens onwijs hard gegaan, niet te geloven. Zal straks eens terugkijken. Volgens mij in 1 of 1,5 maand tijd 5 tanden erbij :confused:.

Haha Isra ja hij was idd gevlucht. Haha was wel laat zeker als je hem niet terug hebt horen komen.

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ahh sneu is dat. Hmm hij heeft er best veel last van heh? Laat ik het maar niet te hard roepen maar hier valt het mee. Hij heeft er 1 avond goed last van gehad en veder nog niet. Geef Thomas maar een dikke knuffel van ons!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dames ik kom ff snel langsvliegen...
    weinig tijd... dalijk nieuwjaarsborrel van schoonfamilie.
    Vanmiddag ff lekker wezen schaatsen :D Heeerlijk.
    Vanacht een dramanacht gehad, en jawel tandje 6 gespot! met 7 maanden nog geen 1 tand... en nu de 6e alweer. pffffff
    Helaas is de dentinox op :( hopelijk valt het vanacht en morgennacht mee.
    kom morgen wel weer ff teruglezen en reageren!

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hee Booky, je loopt een beetje achter :) Jochem is al 9 maanden haha

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, sterkte ermee. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten... Dikke knuf!

Deel Deze Pagina