April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hoop dat Alyshia snel weer een beetje opknapt!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Jij bent oplettend! Haha, Booky is niet helemaal wakker volgens mij.. Ik denk dat ze tot veel te laat gaat zitten MSNen!

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Gelukkig helpt dat Dentinox wel goed hoor bij hem. Alleen hij huilt ook in zijn slaap steeds van de pijn, ondertussen slaapt hij door tijdens het huilen.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah zielig is dat he Tinkerbel. Ik hoop dat hij snel geen pijn meer heeft...

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha of dat spelletje dat we hier niet meer zouden noemen hihi (met Rolf zeker ;))

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ach wat zielig!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, weer wat hapjes voor Jasmijn gemaakt uit het Opperdepop boek.

Vanavond heeft ze tartaar met sperziebonen, wortel en aardappel gehad. En voor morgen heb ik macaroni met tomaat, bloemkool en vis. Ben benieuwd hoe ze die vindt, de vorige met vis vond ze erg lekker. Maar eigenlijk eet ze gewoon alles.. haha.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hebben jullie kindjes nog iets wat ze echt niet lusten? Hier gaat alles er dus in, alleen eet ze de ene dag iets meer groente en minder van haar toetje, en de volgende dag weer andersom.

9. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo ben ik ook weer even.
    Ik ben vandaag lekker van hot naar her gerend én heb oorlogswinter in de bios gezien. Goeie film, maar er waren mensen met kinderen die hem eng vonden. En dat vind ik dan weer jammer, maar goed.
    Hier ook ff vlug vlug, ik ga nog ff strijken en dan op de bank. Manlief is snowboarden. Ik had ff geen zin om mee te gaan, ben de laatste dagen zoooo moe! Dus ff rustig aan.

Boni, hier ook een alleseter. Alles wat ik voorschuif gaat er ook écht in. Vanmiddag een rijstewafel gegeven. Ik gaf haar de ene helft, maar madam wilde hem helemaal. Dus een hele rijstewafel op. Ach ja, alles wat er in gaat is goed hoor. En vanavond hollands pannetje met sperciebonen, gehakt en aardappel. Had nog wat restjes staan en die heb ik gepureerd en in de vriezer gezet. Heeft ze meteen weer voor de hele week eten.

H25, wat leuk om jou ook weer eens langs te zien komen. Vervelend voor Alyshia dat ze middenoorontsteking heeft! Weet je wat ook helpt tegen de pijn: een plijster met mosterd achter dr oor. Mijn zus had vroeger ook aan de lopende band oorontstekingen en het enige wat écht hielp tegen de pijn was dat. En proberen kan geen kwaad hé ;) Geef dr maar een dikke knuf, aangezien ze toch alleen jou wil :)

Ingrid, lijkt me inderdaad anders als je afscheid moet nemen van iemand die een 'mooie' leeftijd heeft gehaald dan iemand die nog in de bloei van zijn leven was. Dat verwacht je niet, en dus slaat het meer een gat in je leven dan iemand die ouder is. Daar ga je langzamerhand een beetje rekening mee houden. Zoiets bedoel je toch? Groot gelijk dat je verder even niks meer deed vandaag. Valt toch zwaar die dienst natuurlijk. Sterkte!

Tinkerbel, lastig hé die tandjes. En je kan er zo weinig mee. Hier helpen de chamodent en dentinox zeer goed. Heb niet te klagen. Maar dan nog is het wel zielig.

MissCo hé dat is nu balen dat de dentinox op is. Niemand in de buurt die het heeft? Maar misschien houd hij het vannacht wel vol zonder. Ik hoop het voor hem.

En dan gaan we nu maar aan de strijk!

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    :):):) wat ben ik toch een nerd. Gaat weer lekker :(. Laten we het er maar op houden dat ik de 9 per ongeluk omgedraaid heb ;) Dus nu wel goed.

Corina nog gefeliciteerd met

11. goeiemorgen allemaal!

12. @isra: nog van harte met ryan zn papa he!

13. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ach het arme poppie. Ik herken het ook wel. Alyshia doet dat ook als ze last heeft van haar tanden. in de slaap huilen. ik hoop voor jullie dat de tandjes er gauw door zijn.

14. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    De macaroni met tomaat, bloemkool en vis is hier goed bevallen. inmiddels heb ik daar de voorraad van op maar dan moeten we maar weer nieuwe maken. Ik ben benieuwd wat jasmijn ervan vind.

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Dat middeltje kende ik nog niet. Wij hebben nooit mosterd in huis maar misschien toch maar eens gaan halen dan.

16. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou hier gelukkig een lekkere nacht gehad. ik denk dat de penciline aanslaat.
    Gisteren een nieuwjeersborrel gehad bij mijn familie. Alyshia heeft het supergoed gedaan en is pas om 22.00 uur naar bed gegaan waar ze ook direct in slaap viel. Verder is ze (zegt mijn man) 1 keer wakker geweest en heeft ze even liggen jammeren maar niet zo erg dat we er uit moesten. Om 8.00 uur meldde ze zich vanmorgen pas dus dat is erug lekker. Als je je bedenkt dat het al zo'n 3,5 week gebroken nachten waren.
    Nu ligt ze lekker weer te slapen. Vanmiddag even bij haar overgrootoma op visite en verder lekker de hele dag rustig aan doen. Morgen moet er inmmers weer gewerkt worden.
    Ik ga nu even Alyshia's dagboek bijwerken want dat is er afgelopen tijd ook niet van gekomen.

17. kom nog ff kijken, hebben het weer druk dit weekend!
    Gister moest ik balanzen op t werk...
    We waren pas om 23u klaar pfffff
    Vanmiddag naar een verjaardag bij mn beste vriendin, de meiden zijn alle 2 ongeveer jarig en vieren het vandaag.
    Morgen moet ik weer werken, ik baal wel want het is morgen Esmee dr 1e echte schooldag...en nu kan ik ze niet zelf wegbrengen....snik snik
    Maar gelukkig ben ik di-woe-do lekker vrij en kan ik ze wel wegbrengen!
    Ben benieuwd hoe ze t nu zal vinden, als ze echt een hele week moet!

Luna krijgt ook weer last van tandjes, dunne luiers, rode wangen....ben benieuwd hoe lang het duurt!

Ga nu ff lunchen!

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh dat balansen, daar had ik vroeger in de winkel zo'n hekel aan! Ik probeerde er altijd onderuit te komen.

Gaat Esmee gelijk hele dagen, of bouw je het op? Mijn broertje is het eerste half jaar alleen de ochtenden geweest, en mijn zusje lijkt er nu met drie jaar al aan toe. Een wereld van verschil met de die twee.

H25: Leuk om weer wat over je te lezen. Lekker dat Alysha zo goed geslapen heeft.

Isra: Van harte gefeliciteerd met Ray!

Vermanen: Ben je zo moe? Misschien stiekem een klein symptoompje? :D

Boni: Hier ook een alleseter. Het enige wat er nu bijna niet meer in gaat is de laatste papfles. Ook zonder die fles slaapt Jari door, hij geeft nu heel goed aan wanneer hij vol zit. Z'n groente en fruit eet hij altijd schoon op.

Ik hoef niet te melden dat ik een goeie nacht heb gehad met Jari haha, ik heb al zes maanden geen gebroken nacht gezien ;)
    We gaan zo even een rondje over de zwarte markt in Beverwijk lopen. Tot later!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Nikita: Heerlijk he, dat Jari zo goed slaapt. Roel is de afgelopen maanden ook nooit wakker geweest 's nachts. Wat hebben we toch een geluk!

@Simone: Dat was een hele lange dag gisteren! Jammer dat je Esmee niet weg kan brengen op haar eerste schooldag.

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Zo, gelukkig een aardige rustige nacht gehad met de kleine. Zag vanochtend toch echt al dat de tand gelukkig weer een stukje verder is.
    Helaas was vanochtend wel een ramp, hij was zooo moe, maar kon gewoon niet slapen van de pijn. Nu in de middag gaat het geweldig, heb hem om 12.15 op bed gelegd en het is nu 15.00 en hij slaapt nog steeds.
    Hij was nog wel steeds heel koortsig.

Verder nog de kerstboom opgeruimd en alle kaarten enzo. Het is erg kaal in huis. :cry:

Deel Deze Pagina