April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook bijna nooit gebroken nachten, alleen vorige week zondag op maandag. Toen had ze last van de doorkomende tandjes.

Vanmorgen even op familiebezoek geweest, neefje was jarig. En vanmiddag hebben we de kerstboom weer opgeruimd. Nu maar op naar de lente haha.

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Bedankt voor alle felicitaties.

Tinkerbel hoe is het nu met thomas, koort alweer gezakt?

Booky heb het gisteren nog even gevraagd hoe laat hij thuis was 3 uur, dus dat was een mooie tijd. Ook geen tijd meer om wakker te worden, ik denk dat ik hem gevlucht was whahahahahaha.

Miss balen hoor dat de nachten nog steeds niet zo goed gaan. HOpelijk als al die vervelende tanden door komen is het over.

Wat Booky zit jij tot laat te msnen met Rolf, jij wilt wel echt graag achter zijn ware identiteit komen, hij was toch oliebollenbakker :D :)

Boni Jasmijn is een lekkere eter zeg. Komt dat omdat jij zo goed kan koken haha.

Ben in ene keer in een super lollige bui hahaha. Dus meiden als jullie vanavond online zijn berg je maar whahahahahaha.

Ryan trouwens al een paar keer 8 maanden potjes gegeven. HIj is niet zo enthousiast als anders, maar hij eet het nu wel. Moet zeggen dat ik de tip kreeg om het alsnog een beetje te prakken dus dat doe ik.

Simone spannend hoor je meisje nu voor het echie naar school, zal wel vreemd zijn om haar de heel week te moeten missen. Succes en sterkte.

Oh vermanen je kon vandaag tot testen of ben ik in de bonen? Spannend!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh ja, Vermanen! Ben ook benieuwd...

4. Hallo,

Kom ook nog even langs.

Vandaag niet veel gedaan. Gewoon lekker rustig aan.

@ Vermanen. Ja dat bedoelde ik..

Wayne eet sinds een paar dagen weer echt goed.. Brood is geen probleem meer. Hij eet nu al ruim een halve boterham, terwijl hij daar een maand geleden nog niets van moest hebben. En ook de 8+ potjes gaan er zo in. Stukjes of niet, het maakt hem niks meer uit. En als hij zijn potje opheeft, of ander warm eten, dan krijgt hij nog 100gr yoghurt als toetje.. Vind hij erg lekker...

Hij zit nu lekker in de box te spelen, met een balletje.. Nog even en dan is het bedtijd voor hem..

Ikzelf ben vandaag erg rustig. Heb eigenlijk nergens zin in.. Ik denk dat een en ander toch meer indruk heeft achtergelaten dan dat ik in eerste instantie dacht.. Maar goed..

Nou ja.. Wij gaan Wayne zo op bed leggen..

Tot later!

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Isra: nee koorts is er nog steeds helaas. Hij gloeit helemaal op zijn hoofd. Hij slaapt nu lekker.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hallo dames!

Zo ik heb eventjes een avondje voor mezelf.
    Harmen is naar een vriend toe en heb Tygho net met een volle buik zn bedje in gedaan, hopelijk gaat het vanacht weer beter. Afgelopen nacht was het namelijk weer drama.
    Kan wel voelen dat zn tandje steeds iets verder doorkomt, hopelijk is het snel voorbij.
    Kan me even niet meer herrinneren of ik dit al gedaan heb maar bij deze:
    IEDEREEN EEN GEWELDIG,GELUKKIG,LIEFDEVOL EN GEZOND 2009 GEWENST! :D

@Corina, nog van harte met jochem zn 9 maanden! Wat gaat de tijd toch snel! en wat fijn dat het goed gaat met zn helmpje.

@Marleen, fijn dat het met je vader beter gaat...helaas je moeder ziek :( beterschap voor haar!

@ingrid, jammer dat jullie de stille tocht gemist hebben :(
    Fijn dat het een mooie dienst was... kan me voorstellen dat je nu sommige nummers even niet meer wilt horen :( even de boel laten zakken...

@Isra, lekker zeg dat je mams je huisje heeft gepoetst!
    Ryan ook al aan het optrekken zie ik! Dan heb je ineens je handen er nog voller aan he! :)
    Nog gefeliciteerd met Ryan zn papa!

@Boni, lekker zeg dat Jasmijn weer goed gemutst is :D Ze kan al wel veel he... Tygho kan nog niet klappen en zwaaien :( Wel staan hahaha, het zal wel kiezen of delen zijn he :)

@Booky, Wow Mats al 7 tanden :confused: Ook al in sneltreinvaart de mond aan het vullen :)

@H25, fijn om weer wat van je te horen!
    Kan me voorstellen dat je nogal onder de indruk bent van dit soort gebeurtenissen... het is ook niet niks :(
    Beterschap voor Alyshia...arme meid :(
    Zie dat ze ook eenkennig begint te worden... Dat merk ik bij Tygho ook heel goed. Gelukkig is vaak papa ook goed genoeg, dat scheelt wel hoor!

Ga even in een volgend bericht verder anders word het zo'n verhaal hahaha

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    @Tinkerbel... Thomas ook al zo'n last van de tandjes, verschrikkelijk is dat he :( Voel je je idd heel hulpeloos! Maar lang leve de dentinox! Dat is echt geweldig spul! :D
    In in de slaap huilen... ook bekend hier, zoooo zielig :(

@Booky, fijn zeg dat Mats er niet zoveel last van heeft, die doorkomende tandjes!
    Hij wordt daarmee wel geMATSt :)
    Haha alert zeg... Jochem een half jaar :)

@Boni, Wow Jasmijn krijgt wel luxe gerechten he! :)
    Tygho eet hier grotendeels met de pot mee...alleen kleine stukjes maken, niet meer prakken oid, Gekookte/gebakken aardappeltjes, rijst,pasta,groenten en vlees/vis/kip afhankelijk van hoe het gekruid is... Soms nog een potje.
    Fruit krijgt hij wel uit een potje...wij zijn geen fruitmensen dus heb nooit meer dan appels in huis :oops:
    En nee, Tygho lust geloof ik alles wel! lekker makkelijk :)

@Vermanen, lekker dagje gehad dus hahaha... oorlogswinter een enge film? Waren die kinderen te jong ofzo nog?
    Nee niemand met dentinox :cry: ik ga morgen snel een flesje halen!
    of 2... ipv de chamodent, dat vind ik toch rotspul...werkt helemaal niet! :(

@H25, fijn dat het kuurtje aanslaat! Fijn dat ze lekker heeft doorgeslapen... Begin me niet over gebroken nachten, met doorslaap-pozen van +/- 1week is het hier al maaaanden drama :cry: Echt klote!
    Hopelijk blijft het goed gaan bij jullie!

@Simone, wow lange werkdag zeg! je was vast kapot!
    Wel balen dat je Esmee niet zelf weg hebt kunnen brengen zeg:(
    En Luna ook aan de tanden... ze wordt groot!

@Nikita... je wordt lekker verwend door dat doorslapertje van je he :)
    Lekker genieten is dat! Vooral nu in de 1e tijd van de zwangerschap.

@Marleen, ook al zo'n lekker doorslapertje!*zou er zo jaloers van worden ;)*

Zoooooo ik ben weer bij! :D

8. @ Miss, en Tinkerbel.. De dentinox is echt een geweldige uitvinding.. Mijn moeder zegt ,dat ze dat bij ons, mijn broer en ik, ook al gebruikte.
    Wayne vind het trouwens ook gewoon lekker he..

Zolang ik voel dat er tandjes voorzitten doe ik wat op mijn vinger, en masseer ik het even, voordat hij gaat slapen.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, ik heb er gewoon wel lol in om voor haar te koken. Vind het het makkelijkste om twee keer per week wat te maken en dan in te vriezen, ben ik gelijk voor de hele week weer klaar.
    En omdat wij regelmatig wat eten dat zij niet mag (pasta e.d.) bevalt me dit het beste. Maar hier bijna nooit potjes, heb ze wel voor nood maar komt dus bijna nooit voor.
    Ben zelf trouwens ook geen fruiteter, maar boniman wel. Fruithapje blijft meestal beperkt tot appels, peer, banaan en mandarijn.

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Tinkerbel ach wat zielig dat hij nog steeds koorts heeft, hopelijk een nachtje goed slapen en dat hij er dan door heen is.

Miss haha vroeg net in het andere topic of Harm weg was en nu lees ik hier dat hij weg is. Nou meid heerlijk genieten van je avondje alleen.
    Och en Ryan wil alleen nog maar staan, continu trekt hij zich nu op. Maar hij denkt dan ook gelijk dat hij het zonder handjes kan dus af en toe hebben we hier wel een valpartij. Heb al het harde speelgoed al uit zijn box gehaald zodat hij niet zo hard kan vallen met zijn hoofdje ergens op.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames!

Weinig getypt hier gisteravond :O
    Isra, hier ook al de nodige valpartijen en blauwe plekken en op de tong gebeten taferelen...
    Gelijk grootheidswaan he die kleintjes, meteen denken dat ze het ook zonder handen wel kunnen ;)

Hier een redelijke nacht.
    Tygho kwam om 11 uur nog, maar wou geen fles.
    Weer gaan slapen tot 2, en toen wel een flesje gedronken. het allerallerallerlaatste druppeltje dentinox op zn tandje gesmeerd en toen weer geslapen tot half 8.

Vandaag verder een rustig dagje.
    Ga zo beginnen met de keuken opruimen en de vaatwasser inpakken en daarna strijken.
    Vanmiddag ff naar het dorp, dentinox en zetpilletjes halen en nog ff foto's maken van Tygho in de sneeuw, er ligt hier namelijk een flink pak!
    Bij jullie ook?

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ook goedemorgen allemaal!

Wat goed dat jullie allemaal al kindjes hebben die willen staan. Roel doet nog geen poging om te kruipen en ook helemaal nog niet om te gaan staan. In zijn bedje beweegt hij ook nauwelijks. Hij ligt s morgens nog gewoon zoals ik hem in zijn bedje heb gelegd. We hebben gisteren wel de box een stukje naar beneden gezet. HIj stond nog heel erg hoog, maar dat vond ik toch niet meer zo verantwoord.

Zijn er hier ook kindjes met eczeem? Roel heeft wat plekjes in zijn gezicht. Het ziet er gelukkig wel rustig uit. We houden het goed vet en dat werkt wel goed.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi ik ben bang dat ons ledikant over een poosje zelfs op de laagste stand nog te hoog staat :) (Ledikant van 22 jaar oud ;))

Hier geen ervaringen met eczeem gelukkig...

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goede morgen....

Mats doet wel pogingen om zich op te trekken, maar het lukt nog niet helemaal :). Wel zijn de box en z'n bedje naar beneden voor het geval het wel eens lukt.
    Hier ligt idd ook een flink pak. Gisteravond Xantos nog even uitgelaten in de sneeuw :D.
    Hier ook een rustig dagje vandaag. Morgen weer werken :(. Zo even richting de bank lopen en maar eens een rekening openen voor de kleine man.
    Hier ook (nog) geen ervaringen met eczeem bij Mats.

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ja, Hannah had een tijdje terug exceem. Toen ben ik overgegaan op écht koemelkvrije voeding en toen was het na 2 wk weg. Ik ben sinds 3 dg weer terug op de hypoallergene voeding en het komt weer terug. Gelukkig niet zo erg. Maar Hannah heeft het dus ook om haar mondje.

Zo, ben ik ook weer. Ik weet nu waarom ik zo moe ben/was. Ik weet nog niet of ik ook zwanger ben, iig nog niet ongi. Maar met manlief afgesproken as vrijdag pas te testen indien nodig.
    Vandaag weer naar die alternatieve mevrouw geweest. 2 wk terug had ze me behandeld tegen de koemelk.... pfff álles wat er nog niet behandeld was is meteen meegekomen. En ik heb géén allergieën meer! Ja daar wordt je wel moe van!

Bij Hannah is nu ook alles weg. Hannah hoeft niet meer terug te komen. Ze denkt dat die plekjes bij dr mond nog te maken hebben met het afstoten van afvalstoffen. Wel even in de gaten houden.

Ik over 4 wk weer om mijn energiebanen weer in balans te brengen. Er is nu zoveel veranderd in mijn lijf dat het allemaal weer goed zijn plekje moet krijgen. Dus ik kan nu langzaamaan beginnen met koemelk te nemen. Dus de dingen die ik nu met geitenmelk neem, vervangen door koemelk. En de dingen die ik wel wil maar niet kan nemen, ook gewoon weer proberen. Maar wel rustig aan. Ik ben zó benieuwd!

Hier had het vannacht ook gesneeuwd. Heel de tuin is nog wit. Maar maar 5 cm, dus valt mee.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tygho doet de hele ochtend al moeilijk :(
    Hij wil niks... heeft zelfs zn fles nog niet gehad...
    Alleen maar huilen, arm kind :(

17. Goedemorgen..

:idea: Miss, arme tygho.. Last van zijn tandjes misschien?

:idea: Marleen, ja Wayne heeft ook wat last van eczeem. Volgens de huisarts, en het consultatie bureau, heet dat babyeczeem, en heeft het te maken met alle nieuwe voedingsstoffen waar het lichaampje aan moet wennen. Het schijnt bij veel baby's voor tekomen, en meestal is het rond het 1e jaar weer weg. Wat ik wel merk, is dat het vuriger wordt als er weer een tand aakomt..

Hier doet Wayne ook nog geen pogingen om te kruipen, maar hij probeert zich wel op te trekken om te gaan staan. Dat lukt hem nog niet.. Hij is ook nog druk aan het proberen om zelf te gaan zitten. Dat lukt hem nu bijna. Scheelt haast niks meer..

Sneeuw? Dik pak? Waar? Hier niet hoor. Tis hier harstikke zonnig..Ben nog niet buiten gweest, dus of het koud is weet ik niet.. Ga straks wel ff wandelen..

18. Hihi onze hond ligt te slapen in der mand.
    Tjongejonge, lijkt wel een houtzagerij... Hihih.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ahh miss al op zijn tong gebeten, zielig. Hier al een keer een tand door zijn lip ook zo zielig. Nou we gaan nog wat mee maken met de jongens van ons.

Nou Marleen geniet er nog maar van hoor dat Roel nog niet kruipt en/of staat. IK kom nu echt ogen, oren en handen te kort. Continu is het nee nee, maar gewoon doen he. Maar goed de aanhouder wint en dat zal mama vast wel wezen :D
    En hier gelukkig geen eczeem. Mijn moeder zei al wel dat we het goed in de gaten moeten houden omdat ik er als klein meisje ook heel veel last van heb gehad.

Booky nou hier een klein beetje sneeuw gevallen, maar het is zo weinig dat je het eigenlijk geen sneeuw mag noemen, want je kan het nog niet eens oprapen.

Oeeh spannend Vermanen en dat je het tot zo lang kan uitstellen het testen, ik zou daar het geduld niet voor hebben, dan maar 2 x testen, 1 x nu en 1 x vrijdag. En wat fijn zeg dat Hannah niet meer terug hoeft te komen.

Ach miss wat sneu zeg voor Tygho. Misschien even helemaal uit zijn hum. Het cb zei tegen mij als ze dorst hebben gaan ze echt wel drinken, dus niet teveel aandringen als hij niet wil.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid, ik denk idd van zn tandje.
    Heb hem net van zn fles maar pap gemaakt en toen heeftie de helft opgegeten..
    En daarna wel 30 min geslapen :rolleyes:

Zo ik zit nu lekker aan mn cracottes met kaas, en heb 2 saucijzenbroodjes in de oven liggen.
    Jummmm

Zat me net te bedenken dat ik al een hele poos geen verboden woord meer heb gespeeld :confused:

Deel Deze Pagina