April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha had het al gezien, computer was zo langzaam met plaatsen dat ik begon te twijfelen of ik wel goed had gedrukt. Dus nog een keer geklikt en toen stond ie er opeens twee keer...
    Dus maar snel het laatste berichtje weer aangepast, maar je had het toch gezien haha :)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    haha ik had het ook gezien boni :)

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, zit te wachten op een vrouw van de Grolsch. Wij hebben zo'n cheersch geval met van die grote flessen bier, maar laatst deed er eentje het niet. Blijkt dat er binnenin een soort buisje moet zitten en dat zat in deze helemaal niet. Dus de Grolsch gemaild en die komen hem netjes omwisselen zo. Das pas service!

Edit: ze is al geweest! En nog een extra pakketje voor de overlast met 2 beugels, 2 pijpjes en 6 speciaal soorten bier. :)
    Nou ben ik zelf geen bierdrinker, dus boniman heeft geluk haha maar 't is wel heel netjes..

4. Ooh lief! Wij hebben hier geen sneeuw. Tis hier prachtig weer.. Wel een koude wind, maar ik heb Wayne lekker een sjaal en muts en handschoentjes aangedaan..

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Boni, dat is idd goeie service!

Ik ben blij dat er hier sneeuw ligt! ik hou niet van die waterkou..

Is er hier iemand trouwens die ervaring heeft met het opzetten van een webwinkel?
    Dat lijkt me nou zoooo ontzettend leuk!

6. Ik hou ook niet van waterkou.. Maar dit hier is gewoon vrieskou. Wel koud, maar niet vervelend.

Een webwinkel, nee geen idee hoe dat moet... Ja lijkt me ook wel wat. Maar ja.. Wat moet je dan verkopen..

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik zit in de babyrichting te denken...
    Kleertjes t/m mt86 flesjes,speentjes slabbetjes..
    Die basisdingen die iedereen zou moeten hebben

speciale pakketten samenstellen... met bijvoorbeeld 2 kleine flesjes,2 grote flesjes, 5 slabbetjes,10 spuugdoekjes,6hydrofiele luiers.... een beetje dat idee ook

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Heb er ook geen ervaring mee.... Idd wel erg leuk. Maar je hebt al zo veel van die sites..... Vraag me af of het rendabel is :(.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja dat vroeg ik me dus ook af... maar misschien juist met van die samengestelde starterspakketten is het wel weer rendabel

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nee, hier ook geen ervaring met een webwinkel opzetten helaas.... zijn er inderdaad wel veel van maar als je echt iets moois te verkopen hebt..

Misschien zo ook ff foto's in de sneeuw maken. Jasmijn is iig wakker, hoor haar op de babyfoon op haar duimpje zuigen haha.

11. Wayne heeft net maar 1 uurtje geslapen. En vanmorgen ook maar 1 uurtje. Nou ja. Ik kijk wel..

Als hij het volhoudt hou ik hem op tot half zeven. En als hij zich nu meld dat hij toch weer moe is, kan ik hem altijd nog even wegleggen.. Toch?

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Lekker in de sneeuw (let niet op mama's hand, vertrouwde het nog niet helemaal om haar zelf te laten zitten)

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Op het tuinbankje

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Onze ijsprinses ;) :)

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo is dat Ingrid. Jasmijn is sowieso een wisselende slaapster. Ene keer ligt ze rustig twee uur achter elkaar te slapen en andere keer een uurtje. Ach, soms gaat ze gewoon om half vijf nog even extra naar bed.

's Avonds is het nu wel vaak rond kwart voor zeven dat ze gaat. En dan nog een late voeding rond tien uur/half elf.

16. Ja Wayne ook.. Gister was het in de morgen 1 uurtje van 10 tot 11, en gistermiddag van 2 tot 4.

Maar nu lag hij er om 2 uur in, en was om 3 uur alweer wakker. Maarja...

Zolang hij 's nachts maar goed slaapt vind ik het allemaal best..

17. Lief! Ik wil ook sneeuw!

Alhoewel, Ingman is fietsen.Dan maar ff wachten met sneeuw tot hij weer veilig thuis is..

18. Wayne vind het trouwens erg leuk als ik ga zitten fluiten.. Dan licht hij helemaal in een deuk..

Gek jochie..

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
  20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, ze past wel mooi bij die ijsprins van toenstraks, of niet Cynthia :)

Deel Deze Pagina