He vervelend is dat. Boniman heeft ooit ook bij een bedrijf gewerkt waar dat regelmatig gebeurde. Gelukkig woonden we toen nog niet samen en was het niet zo'n probleem. Het gebeurde namelijk wel eens dat het loon gewoon 2 weken te laat kwam...
Ik heb niet eens uien in huis zal ik je zeggen. Mijn moeder neemt er morgen even eentje mee. Maar ik het is inderdaad handig z'n forum
@ Kwebbeltje, ahhhhhh jij hebt ook een chocolabje! Superfotos! @ Tinkerbel, hij heeft er van genoten zo te zien
Hmm, ik kom hier niet meer zo vaak. Vergeet ik gewoon, erg he! Maar ja. ik heb op mijn bureau een zakformaat kladblok liggen waar ik álles opschrijf wat ik moet doen. Misschien ook maar eens opzetten: zp forummen? In de keuken een lijst met schoonmaak klussen, maar ik moet dus opschrijven dat ik daarvan 1je moet doen .... het is gewoon té erg voor woorden. Ging vanmiddag naar buiten omdat ik een pakketje voor manlief moest wegbrengen. Ik d8, kan ik mooi wat dingetjes bij de kruidvat halen. Dus wat doe ik, ik neem mijn lijstje mee voor de kruidvat maar vergeet het pakketje. Vanmorgen bedacht, dat en dat wil ik eten. Ga ik naar de schuur om het vlees uit de vriezer te halen, waar kom ik mee terug? een pak drinken en geen vlees. Nu dus niet ontdooit... zucht. Af en toe wordt ik GILLEND gek van mezelf! Maar goed. Heb weer een lijstje met vermaanddagen voorbij zien komen. Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kanjers! Verder vraag ik me af hoe het met de zwangere forummers gaat: Sabje, Tearke, H25, Nikita? Heb 2 nieuwe meiden gezien. Ook van harte welkom natuurlijk. Leuk dat jullie er bij komen! EN gezellig meekletsen hoor. Leuke foto's van een ijsprinses, hondenknuffelaar en een ikeaslab met macaroni. Allemaal zeer geslaagd en leuk om te zien! Zal er ook eentje van Hannah doen dan: Een zit primeur! Voor haar dan he. En uitjes, ik snijd hem altijd in 8 stukken en laat de schil eraan. Dan droogt hij niet zo snel uit én kan je er de hele nacht mee doen. Je gaat er bij het snijden al van snotteren, dus dan kan je wel raden wat het doet als je er de hele nacht naast ligt. Als het snot elke keer in het mondje van je beeb loopt, moet je misschien het hoofdeinde van het bedje hoger maken door kussen onder matras of iets onder de poten? Hier alles goed en wel. Vanmorgen een stuk minder trek dan vorige dagen. Ik kreeg mijn havermout niet eens op terwijl ik er gister nog een bakje yoghurt naast at.... Wel nog verrekte moe! En ook nog niet ongi En écht ik moet mezelf beheersen om niet direct naar boven te rennen, die test uit de verpakking te scheuren en op de plee te gaan zitten. Maar ja ik heb manlief beloofd het vrijdag te doen, dan is hij vrij en kunnen we samen nagelbijten Hannah heeft nu trouwens een hekel gekregen aan de box! Ze wil op de grond. Als ik er ben en ze ziet me niet roept ze me met haar piepstemmetje. Ze schuift de hele kamer door, dus niet meer weglopen. En smorgens met zijn drietjes aan tafel vind ze geweldig! Ze weet niet waar ze kijken moet Nu alweer bijna etenstijd. Ga maar even de dopperwtjes en worteltjes opwarmen, en had gelukkig nog aardappels van gister, die bak ik op en dan zijn we ook klaar. Dan maar geen vlees maar alleen sju.... zucht!
Haar haar is nu zo lang dat het zijwaarts gekamd kan worden met een clipje in. Maar dat clipje blijft natuurlijk niet lang zitten met die grijpgrage handjes van dr. Hier zat ie er net in:
En ja hoor: Hannah kan het zelf! Drinken uit de tuitbeker van Mepal uit de efteling. Gekregen van mijn neefje.
Ingrid hoe vond Wayne het in het kinderzitje? Diddl leuk om wat meer van je te horen. Jij hebt zo te lezen ook een heerlijk ondernemend dametje, leuk hoor. Ach en ons heb je zo leren kennen. We houden weinig geheim voor elkaar en kletsen heel wat af. Kwebbel wat wrod tijn ook al groot en wijs zeg. Heb het al een x eerder gezegd dat hij zo op zijn zussen lijkt, maar vnd het nu nog meer! Oh Ingrid ik lees niet naar de winkel geweest. Wordt vervolgd dus.... OOk leuk thomas spam Ja vermanen je vergeet ons toch niet zomaar. Even op je lijstje zetten hoor dat je ons ook op de hoogte moet houden. Enne volgens mij ben je echt zwanger hoor, want je lijdt zo te lezen al aan zwangerschaps dementie haha En wat lees ik is H25 ook zwanger? Wist ik nog helemaal niet. Bri ook al een tijdje niet gezien. Zijn jullie met zijn alle een winterslaap aan het houden.
Vandaag is mijn schoonzusje komen helpen. Was echt super gezellig. Vanavond gaat Ryan bij mijn schoonouders slapen omdat ik morgen werken moet. Ik krijg hem zelf nog niet uit zijn bedje getilt dus dat zou betekenen dat mijn schoonmoeder naar ons zou moeten. Als ik het vraag doet ze het ook wel hoor, maar ze heeft geen rijbewijs, dus dat zou betekenen dat ze op de fiets moet komen omdat mijn schoonvader dan nog aan het melken is en haar dan niet kan brengen. Maar vind het zo sneu voor haar als ze al om 07.30 op de fiets moet zitten door deze enorme kou. En toen ik voorstelde om hem vanavond te brengen en dat ik hem daar dan op bed zou leggen was ze dol enthousiast, dus dat is dan ook wel weer heel leuk.
Isra...voor opa en oma heel leuk dat ryan komt logeren. Voor paps en mams misschien iets minder. (tenminste dat zou hier zo zijn ) Leuk dat je Tijn erg op z'n zussen vindt lijken. Ik hoor het ook stees meer Vermanen...leuke foto's van Hannah. Inderdaad al lange haren..leuk leuk. En doe nou gewoon vanaaf die test Diddl...hier inderdaad een choc bruine lab. Inmiddels 2 jaar en 3 maanden. Zo leuk en lief, maar ook met tijden heel ondeugend. Wij hebben lange tijd een cursus gevolgd en dat is echt een aanrader. Dan heb je er straks alleen maar profijt van. Duco wacht hier zelfs op het commanda smakelijk eten voordat hij aanvalt in de brokkenbak Hier is hij echt onderdanig, maar dat moet ook wel met drie kleine kinderen. Wil gauw spam zien van jullie pup en dochter uiteraard. Oja.....de dames die in de winterslaap zitten zat hardop te lachen hier Isra wie gehts? Kwebbel
Ik wist ook niet dat H25 zwanger was Maar het staat wel in haar onderschrift... 32-ZWANGER Heb haar maar meteen een pb gestuurd... nieuwschierig dat ik ben
Ik denk dat H25 niet zwanger is. Ik denk dat ze na de tweede ronde zwanger is geraakt van Alyshia. Ik ga er vanuit dat als ze nu zwanger zou zijn, dat ze haar banner ook veranderd zou hebben.
Roel zit nu voor het eerst aan de zuurkool. Hij vindt het lekker! Zag ik nu pas dat er iemand zuurkool had gegeten en voor het kindje speciaal iets anders had gemaakt? Was jij dat nou Boni? Ik weet het even niet meer.. Had dat een bepaalde reden dat je geen zuurkool hebt gegeven?