FF iets anders hoor.. Voor de kerstvakantie, begin december eigenlijk al. Had ik Wayne een tuinbroekje aangetrokken, alleen omdat deze vrij dun is, eigenlijk voor de zomer, had ik hem ipv sokjes een maillotje eronderaan gedaan.. Zodat hij het broekje nog ff kan doordragen. Alleen vond een van de andere moeders het maar belachelijk dat ik een jongen een maillot aangaf.. Zo gek is dat toch niet.. Hij krijgt het wel vaker, zeker nu het zo koud is, en hij het meestal wel voor elkaar krijgt, om zijn broekspijpen op te stropen.. Zeker als hij uit het autostoeltje komt.. En hij heeft er een handje van om zijn sokken uit te trekken, met een maillot lukt dat niet.. Of ben ik nu echt gek..
*smelt* *smelt* *smelt* wat heb ik toch een knappe schoonzoon he! En bedankt voor de sneeuwplaatjes... hier nu regen/ijsel
Ingrid, Tygho draagt ook mallotjes hoor! En al waren roze de enige die te krijgen zijn, dan droeg hij roze mallotjes! Wat kan het het toch verekken, Wayne heeft het vast lekker warm!
je hebt groot gleijk hoor, wat maakt dat nou uit! Gewoon lekker zorgen dat hij t nie koud heeft.En hoe maakt toch nie uit! Die maillot zit toch onder zn broek...lekker boeiend!
ik zal er eens 1 uit bed gaan halen want om 12.15u is esmee uit. En Luna ligt al vanaf 9.15u te slapen! WOEHOEEEE Esmee was gister helemaal op, ze lag om 18u al in bed...ze wilde slapen... Breekt dr dus echt wel op dat naar school gaan! Tot later dames!
Ja dat zei ik ook. Maarja.. Een aantal van de groep zijn een beetje kkrs. Die vinden het zelfs maar raar dat ik kleding van de buurvrouw aanneem voor Wayne. Haar zoon is 1 maand ouder, en is een stukje groter. Dus alles wat hij niet meer past, komt hier heen.. Maarja.. Ik kom daar voor het zwemmen met Wayne, en niet om vriendinnen te worden..
Ja Simone, dat geloof ik ook graag dat Esmee helemaal kapot was! Zijn wel een eleboel indrukken die ze dan ineens elke dag op moeten doen! Ingrid, Scheit aan hebben meid! Wat betreft kleertjes enzo aannemen... hej je bent nederlander of niet he Wij hebben hier 2 weken terug van zwager voor geloof ik wel 300 euro aan kleertjes gekregen vanaf maat 74... allemaal van Tygho's neef geweest...hej je zal het maar zelf moeten betalen
Ja daarom.. En alles wat Wayne weer te klein is, geef ik ook weer weg. Tenminste dat spul wat ik van haar krijg.. Ik mag het van haar ook proberen te verkopen maar dat vind ik dan weer niet eerlijk.. Ennieweej, het kan mij niet boeien hoor.
Hahaha.. Wayne zijn verjaardagskado is net bezorgd.. hihi Wij willen hem voor zijn verjaardag een Hummer geven. Te koop bij BabyWalz, alleen als je daar besteld moet je rekening houden met 2 weken levertijd.. We gaan hem betalen nu van de kinderbijslag van deze maand.. We zetten hem op zolder tot zijn verjaardag... Maar hij is stoer..Lekker met knopjes en geluiden.. Tis een loopauto trouwens..