Maar goed. Ik ga ff broodjes smeren.. Boterham met jam, voor Wayne. Ik heb vanmorgen voor mezelf, een pistoletje en een italiaanse bol meegenomen.. Lekker met kaas. hmmm
Helemaal niet, wij kregen vroeger met dit weer ook maillots aan onder de broek. Meisje of jongen, het werd met deze kou zéér gewaardeerd! En daar zie je toch zeker niks van als hij een broek aan heeft?
Ja kan me helemaal voorstellen dat Esmee moe moe moe is. Kost een hoop energie die nieuwe indrukken. En wat? ligt ze al vanaf 9.15 ín bed? Hannah was al vanaf 6.15 úít bed. Maar ja, zit ik net te voelen op haar onderkaak voel ik daar aan de rechterkant een hard puntje en aan de linkerkant zie je alleen een wit streepje. Ze zal daar wel tandjes doorkrijgen, dan wil je niet slapen he. Terwijl ze toch chamodent krijgt. Naja, meteen ff dentinox gesmeerd, hoop dat ze nu ff slaap gaat inhalen tot 15 uur.
Leuke foto's Ingrid en wat kan hij mooi lachen. Stoere hummer zeg. En dat van die maillotjes...je moet maar denken dat het pure afgunst is van die andere dames. Lekker een maillot aandoen hoor. Esmee zal inderdaad moe zijn. Ik kan me dat van Eva ook herinneren de eerste tijd op school. Missco wat goed dat Tycho op het Cb zijn kunsten even heeft laten zien. Zie het al helemaal voor me. Diddl.....leuke foto's.... Vermanen....ik had het wel geweten als je morgen een hele dag vrij bent.....testen,testen,testen Hier had Tijn weer een super nacht. Van half 8 tot 8 geslapen, Bv gegeven en toen weer geslapen tot 10.00. Zijn Ab is nu op. De pufjes ventolin zijn we weer aan het afbouwen. Ik lees vaak dat het een drama is die toeter op neus en mond. Nou tijn vindt het één groot feest. Hier mag Tijn vanaf 1 jaar met de pot mee eten. Veel groentes krijgt hij al, maar stampotten etc etc vanaf 1 jaar. Heb dat bij Eva en Isa ook zo gedaan. We hebben bijna de speelzolder klaar. Zolder aangepast en veel speelgoed voor de meiden daar heen gedaan. Hoeven ze niet stees alles op te ruimen. Kwebbel
Slim van die zolder! Hier hebben wij de hele zolder vol troep ed staan én een groot wasrek. Dus geen spelen, maar opslag Wordt ook wel gewaardeerd door de fam hoor. Die puf is bij Hannah ook geen probleem meer hoor. Ze trekt hem nu bijna zelf al op dr mondje. Ik zing er ook een liedje bij. Dat helpt bij mijn neefjes ook, anders duurt het te lang voor ze klaar zijn en nu weten ze het al. Deze zingen wij altijd: http://nl.youtube.com/watch?v=tVxJAMlZfRE En dan 1 pufje bij de 1e twee coupletten en 1 pufje bij de laatste 2 coupletten.
En tja, beloofd is beloofd. Maar ik zal manlief lief aankijken vanavond of het ook morgenochtend mag!
Wayne heeft ook geen problemen gehad hoor, met de Ventolin toeter.. Ik zei ook altijd dat we nog ff gingen toeteren. En als hij dan dat kapje op zijn gezichtje had, zat ik idd te toeteren.. Waardoor Wayne dan weer ff goed ging ademhalen. Nu krijgt hij niet meer, hij heeft het niet meer benauwd, dus dan hoeft het niet meer.
Joehoe! Luna heeft zomaar een halve boterham en 150cc melk op net! En vanochtend al dr melk op 200cc Esmee is bij de buren, denk je ook gezellig een middagje thuis met de meiden. Wilde ze persee bij de buuf een spelletje gaan doen... haha Ga ik maar ff met Luna spelen op de grond