Wat een slaapkoppie! Was toch met oud en nieuw? Leuke pics weer! Zie net dat jullie de box nog half hebben, nou hier is hij naar beneden. Hannah wil tegenwoordig zitten. En ik wilde haar vanmorgen even van de vloer en zette haar in de box. OEPS dan steekt ze met haar hoofd en schoudes boven de rand uit! Dus maar naar beneden gezet, vond ze niet leuk
Luna zit ook wel in de box...maar ze trekt zich nog niet op ofzo... dus kan nog wel ff Beetje lui ding he onze Luna!hihi Ja dat was snachts om 1u met oud& nieuw!
hihi en ze is nog zo klein..... 66,5 cm maar Heb gister dr kledingkast uitgezocht en nu echt afscheid genomen van mt 62
Diddl leuke foto's van je meisje! Cynthia, ben benieuwd hoe het was bij het CB. Ah, lees het nu al. Simone, handig die info. Tinkerbel, vervelend inderdaad. Jammer dat ze er niet bij kunnen zijn.. Ingrid, ken Beertje Collargol wel. En waar bemoeien die mensen zich mee! Als jij Wayne een maillot wil aantrekken, prima toch.. gaat erom dat ie het warm heeft. Mooie foto's van Wayne! en gefeliciteerd met je 2000ste berichtje. Gave Hummer...wel iets kleiner dan het origineel haha. Mooie foto's Simone! H25, hoe is het met jou? Niet zwanger lees ik al haha. Maar verder, Alyshia al weer opgeknapt? Nou ben bijgelezen dus ga weer, kolven zit er weer op dus moet weer aan het werk.
Haha jah.. Een collega van Ingman is afgelopen zomer getrouwd, en had als trouwauto een echte Hummer, gaaf man. Alleen rijdt dat ding 1 op 3 ofzo.. Dus van pomp naar pomp zeg maar..
Leuke spam gezien weer! Ingrid, gave hummer Was erg gezellig vanmiddag, Tygho is nog tot kwart voor 3 opgeweest! de eigenwijs hahaha. Cakejes bakken was een groot succes Zoontje van mn vriendin vond het super en Tygho mocht ook een hapje proeven, maar hij vond het zoooo lekker, dattie bleef graaien hahahaha... morgen maar een balansdag inlassen Even een vraagje... behalve dat de 12maanden potjes veeel groter zijn, zit er verder nog belangrijk verschil in. Tygho heeft namelijk niet meer genoeg aan 1 potje... dus ik dacht, als hij dan eens niet mee kan eten met ons kan hij wel een 12+potje eten, tenzij daar natuurlijk spul in zit wat ze nog niet mogen? Weet iemand dit?
Ja hoor, ze valt wel eens om. Maar op de een of andere manier voelt ze het aankomen en laat zich opzij zakken. En aan de andere kant, valt dat harde wel mee. Ze is nog nooit op dr hoofdje gevallen hoor.