brrr, moet er niet aan denken zeg Ik heb vandaag trouwens flink last van pms, maar dat is toch pré, waarom heb ik het dan nu!
Ach ja, mijn mams zegt ook altijd: je weet niet of je het lust als je het niet probeert. maar nou vraag ik me alleen nog af hoe jij het voor elkaar krijgt om zo'n mooie avatar te maken?
edit dit klinkt wel een beetje raar, alsof ik Jasmijn iets heel vies zou voorzetten, maar ik bedoel dat ik zelf niet zo'n liefhebber van fruit ben haha. Dat heeft ze in ieder geval niet van mij overgenomen, want fruit gaat er bij haar altijd erg goed in!
Het is gewoon een foto die ik heb gemaakt en die ik heb verkleind naar 80 breed. Jasmijn zat voor een bruin kleed vandaar de mooie achtergrond. En in mn onderschrift heb ik er een stukje bruin bij aangeplakt (foto gekopieerd op een bruine achtergrond dus).
heb je hem in fotoshop verkleind naar 80 breed? want dan worden mijn pics namelijk groter dan 10 kb....
grrr balen Vermanen . Ik had echt vandaag of morgen goed nieuws verwacht Mooie foto H25, ze staat er super mooi op . Chamodent helpt hier naar mijn idee best wel goed. Ik heb de dentinox nog dicht zitten. Zo heel dom spul is het dus niet . Leuk Boni alle doopfoto's. Zitten vast hele mooie tussen! Het was dus toch wel een succes de peer/kaas boterham. Vind het zelf ook geen combi, misschien toch maar een keer proberen. Lekker dat schaatsen Missc, goed bezig! Beetje jammer van vannacht .
aaaaaaah, scheelt als je dat weet he! En hier ook een alleseter, maar ook een allesetermama. Dus ik ga het ook eens proberen. Maar nu lekker cracker met smeerkaas en komkommer
dat klinkt ook lekker. moet zelf nog eten dus zal straks eens kijken wat er nog in dekoelkast ligt. nu eerst ff voeden en jasmijn in bed leggen.
zooo ben ik ook ff vanaf mn werk, heb nu 2 wachturen dus lekker tijd voor mezelf Rare combi,peer en kaas...maar opzich klinkt niet verkeerd... Vermanen leuke avater! booky, fijn dat de chamodent bij Mats wel helpt! altijd mooi meegenomen! En idd lekker geschaatst... Kleine man heeft vanmorgen rond half 12 10 minuutjes de ogen dicht gehad en slaapt nu sinds 10 minuten weer... benieuwd voor hoe lang!
Hmm hier sliep de kleine man ook net een half uurtje, maar hij wordt nu even wakker. Even wachten en dan slaapt ie wel weer in (hoop ik )
Jasmijn ligt wel in bed maar slaapt nog niet haha. Hoor haar zachtjes kletsen over de babyfoon. Ben benieuwd of ze zo in slaap gaat vallen. En bleeegh moet zo strijken. Hele berg helaas. Heb geen zin!
En hij slaapt inderdaad weer lekker. Was een huiltje in z'n slaap. Ja ik ben vandaag lekker vrij . Morgen nog maar een ochtendje en dan lekker weekend Strijk ze Boni!
Ben ik ook weer... Pffff wat een heen en weer geloop zeg naar school! haha Moet er echt nog aan wennen, en sochtends vooral...dat strakke schema. uit bed-aankleden-meiden wassen+aankleden/eten maken voor Esmee/Luna fles geven/Esmee dr haar doen/tas klaar maken en hup weg... Lopen we daar om 8.15u al buiten brrr stik koud en donker! @Vermanen: wat balen meid! @Booky: hier werkt ook alleen dentinox, maar gelukkig helpt die andere voor mats wel! @Missc: lekker schaatsen! Balen van vanacht! @Boni: Peer met kaas....zo klinkt het gek ja, maar goed...je moet het geproefd hebben denk! Hier weer zomaar een halve boterham met smeerkaas erin gekregen! Enne...strijkse!
Nou simone,dan wees maar blij dat je hier niet hoeft te lopen... pfffff rotsneeuw nu Heb hier net bij Tygho 1,5 boterham met fruithap erin gekregen Mijn kleine bodemloze putje hihi
Ligt e rnu nog zoveel sneeuw dan?!?! Wat kan Tygho goed eten zeg! Kan hij dat ff uutleggen aan zn vriendinnetje?! Strax met Esmee naar t buro.pffff zie op tegen die prik!