April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ben net terug van het cb met Esmee,
    ze was een hele stoere meid en heeft niet gehuild met de prik!

Heb ook Luna gewogen en gemeten.
    7660 gram en 68 cm.
    Heb nog gevraagd over de flessen/eten.
    Maar ze zegt dat ik me geen zorgen moet maken.
    Zolang ze aankomt is er nix aan de hand, en dat stukjes eten komt vanzelf!

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Pff, hier toch wel flink last van het buikje hoor... is nie zo fijn!

Hannah vond het wel leuk in de kinderwagen winkel in winkel uit ;) Al die bekijks is ook wel grappig. Ze heeft écht alles roze: jas, sjaal, muts, wanten.... ik kan er niks aan doen maar ik KRIJG het zo. Kom ik in de zeeman om kleertjes te shoppen: ROZE! ze hebben gewoon geen andere kleur... maar ja, niet dat ik het erg vind maar heb toch nog iets in een andere kleur gevonden. zal zo de aankopen wel ff spammen.

3. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
  4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Toch best leuk bij elkaar zo: 4 shirtjes, 1 broek en 1 rok en dat voor maar 17,50 ;)

Hannah was er ook content mee ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Niet slecht vermanen!
    En ik zie toch echt een beetje blauw :)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb vanmiddag ook even geshopt. Twee van die vestjes met capuchon voor Roel. Eén grijs met rood gesteept en een donkerblauwe. Die blauwe is wat aan de grote kant en die kan hij dan straks ook als zomerjasje gebruiken.

Voor mezelf nog twee truien gekocht dus weer helemaal blij. Die ene is een wat wijdere trui die je nu veel ziet met grote kraag en centuur en 3/4 mouwen. Leuk met een shirt of blouse eronder.

Roel heeft vandaag wel weer gewoon twee keer geslapen. Hij is een beetje jengelig vandaag merk ik. Weet ook niet hoe het komt. Misschien gewoon zn dag niet.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wat lekker zeg, iedereen aant shoppen geslagen :D
    Leukleuk!

Tygho ligt inmiddels ook in bed.. hij werd vanmiddag wakker van de telefoon dus de slaap ruim een uur te kort :(
    We zullen zien wanneer hij wakker word voor zn fles.

Ik ga lekker snacken zo, ben alleen thuis want harmen moet overwerken, heb miniknakworstjes in bladerdeeg in de oven liggen :D

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Oei oei oei, snacken zou ik ook wel willen. Manlief had heel lief voor mij een zak engelse drop meegenomen, mijn lievelingsdrop! En gaat zo voor mij een bananen chocolade shake maken hmmmm heb nu al trek.
    Vanmiddag had ik ook een bak suikerspin bij de zeeman meegenomen...

Hannah wil niet slapen hoor. Ik denk ook dat ze niet helemaal lekker is. Ze huilt elke keer even en dan is het weer stil. Net voor de 2e keer dentinox op dr speen gedaan. De 1e keer gooide ze hem uit bed, dus afspoelen en nog en keer doen. Hoop dat ze hem nu bij zich houd, het is wel kleefspul namelijk. En hopen dat ze wil slapen he.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha snoepkont vermanen! :)

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik wil ook lekkere dingen eten, maar ik wil ook echt wel afvallen. Had vanmiddag ineens zo de balen van die vetrollen haha! Dus ik ga nu echt minder snoepen en meer water drinken.

11. Goedenavond,

Eerst even teruglezen, en reargeren..

@H25, chamodent werkt hier ook niet echt. Wayne ontspant er alleen maar van.. Dus hij slaapt er wel lekker op. Mooie foto van Alyshia!

@Vermanen.. Balen zeg..

@Boni. Peer met kaas? Rare combi.Lijkt mij niks.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    succes marleen!
    Ik ga binnenkort denkik maar sporten ofzo, want niet meer snoepen is voor mij echt mission impossible... hou er teveel van!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ook... Ik vind ook alles lekker.. Ik sport nu 1 keer per week dus dat schiet ook niet echt op qua afvallen. Kijk wel even.. Meestal gaan de kilo's er hard af als ik een tijdje minder snoep. Dat hoop ik nu dan ook maar.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm ja misschien dan wel een goed idee...
    maar bij mij word altijd mn buik dikker als ik aankom, en als ik afval dan verdwijnen mn kont en mn borsten... beetje lullig :(

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik houd er ook wel van, maar kan het ook wel laten liggen. maar dan moet ik bijv. een heel glas water ineens leegdrinken. Dan is die maag weer vol ;) Ga ik nu maar doen dan, want anders zijn die kilo's er zo weer aan terwijl ik juist vandaag mijn favo broek weer aankan!

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    dus als je logisch nadenkt wordt je buik steeds dikker en je billen en borsten steeds kleiner? en je bent niet zwanger? :) :) :)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahaha grapjas!
    NEe, dat gebeurt me ELKE keer :cry:
    Niet eerlijk gewoon

18. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    dan heb je zekers al een hele toeter en geen billen en borsten meer over ;)

19. Goedenavond,

Eerst even teruglezen, en reargeren..
    ( en dan nu goed doen, had net iets te snel op OK gedrukt..domdomdom) ](*,)

@H25, chamodent werkt hier ook niet echt. Wayne ontspant er alleen maar van.. Dus hij slaapt er wel lekker op. Mooie foto van Alyshia!

@Vermanen.. Balen zeg..

@Boni. Peer met kaas? Rare combi.Lijkt mij niks. Leuk speelding ook. Een idee voor Wayne.. Die krijgt voor zijn vermaanddag volgende week een kleinigheidje. Hihi.. Neehoor, er staat volgende week een dagje shoppen gepland. En daar hoort een kadootje voor de kleine man ook bij..

@Miss, jammer dat Tygho vannacht weer wakker werd. Lekker hoor schaatsen. Hihi Wayne kan gelukkig wel heel goed spelen. Zet hem in de box, speelgoed om hem heen, en hij is zo een uurtje zoet.. Heerlijk..

@Simone, ja, dat lijkt mij ook wel wennen. Die ochtenden als ze naar school gaan. Niks meer op je dooie gemakkie, maar gewoon doorgaan..

@Kwebbel, wat een leuke schoentjes! Mooie foto ook! En de andere spam is ook super..

@Marleen, succes met afvallen. Ik krijg het nu ff niet voor elkaar.. Heb het er met de huisarts over gehad, maar hij zegt, dat je als je echt wilt afvallen, je emotioneel ook sterker moet staan, en dat sta ik niet.
    Dus eerst maar zien beter te worden, en dan weer kijken of ik toch wat gewicht kan verliezen.

Vanmorgen weer wezen babyzwemmen met Wayne.. Was lekker.. Ik had er ook echt zin in. En Wayne vond het geloof ik ook wel erg leuk. Hij komt nu in een stadium dat het mee gaat spetteren, of terug gaat spetteren. Zo leuk.

Mijn moeder belde voordat wij weggingen nog op, of we wel zouden gaan, want het was glad, en bij haar in de straat konden de mensen niet fietsen. Euh, jah, nou hier in de straat fietsen mensen gewoon. En waar ik heenmoet is bijna overal gestrooid.
    En daar komt bij dat ik in mijn tijd als taxichauffeur, vaak genoeg met dit weer op de weg ben gegaan.. Zolang ik niet de snelweg ophoef, durf ik het wel aan.

Maar zoals ik verwachtte niks geen last gehad van gladheid..

Ik heb vanmorgen wel de HA gebeld, omdat ik sinds gister pijn bij het plassen heb. Een branderig gevoel. En das niet goed.. Moet morgen ff urine inleveren en dan weet ik morgenmiddag meer. Heb wel veel buikpijn onderin, en voel me ook niet helemaal toppiejoppie. Heb geen temp opgenomen, maar ik heb het idee, dat ik wat verhoging heb.

Nahjah, gaat weer lekker hier... Ach als het niet erger wordt als dit..

20. Edit... 1 keer is wel genoeg.

Ging per ongeluk dubbel.. Gaat lekker hier weer.. :)

Deel Deze Pagina