Haha, Jasmijn doet het ook wel eens bij het kdv. Eens per week dus. Ze zorgen dat ze goed zijn aangekleed en een warme slaapzak aan. Maar dan moet het wel beter weer zijn dan nu natuurlijk...
Tinkerbel, fijn dat Thomas weer is opgeknapt. Heb even op de webwinkel gekeken, het adres moet volgens mij zijn Link verwijderd maar leuke dingen hoor! Isra, werk ze! Simone, zal haar straks een dikke knuffel geven. Nu ligt ze in de box te slapen. Ze was op mn arm in slaap gevallen en heb haar hier maar even neergelegd. Kan ik er iets meer een oogje op houden dan als ik haar in haar bedje doe. En ook voor jou: werk ze! Ingrid, leuk, nieuwe kleertjes. En idd, voor die prijs kun je het niet laten liggen... haha. Gelukkig gaat het wel redelijk, ze slaapt dus nu en heeft er nu geen last van. Had ook het idee dat ze na het eerste pufje al wat meer begon te hoesten en er wat los kwam. Straks om 12 uur nog een keer een puf en kijken hoe het dan gaat. Gelukkig ging de fruithap er wel prima in. Wel wat kleinere hapjes dan normaal gegeven. Af en toe moest ze toch hoesten en dan kwam wat ze in haar mondje had er weer uit :-D
echt waar joh? Ik vind het maar een gek idee! hihi Maar goed...zal wel een reden hebben! Zie Luna nog niet staan in de achtertuin hoor!
Hey Ladies! Het is echt 100 jaar geleden dat ik hier voor het laatst was (erg druk en geen zin om te forummen) maar ik wil me toch heel ff melden. Ik heb bijna niks teruggelezen, dat is echt niet te doen, maar dat zullen jullie wel begrijpen. Hieronder een 'korte' update. Met Deane gaat het nog steeds supergoed. Hij slaapt niet zo denderend (wordt al een tijdje iedere nacht een keer wakker om te drinken; misschien krijgt hij overdag niet genoeg en haalt hij dat 's nachts in) maar hij is zo'n heerlijk ventje! Wie zijn site nog wel eens bezoekt, weet al dat hij 4 mooie tanden heeft en al heel goed kan staan. Hij wandelt daarbij ook zijwaarts (langs de tafel of de bank) en 'steekt over' van de tafel naar mama of van de bank naar de tafel. Het zal niet lang duren voor hij zijn eerste stapje los gaat zetten. Hij kan goed op zijn billen zitten, maar uit zichzelf doet hij dat niet. Wel zit hij steeds vaker op zijn knietjes om te spelen of om aarde uit de plantenpot te pakken... "Nee Deane, dat is niet voor jou!" is een zin die je bij ons in huis steeds vaker hoort. Inmiddels kan hij overigens ook heel mooi in zijn handjes klappen en doet hij daarna soms allebei z'n handjes 'op zijn boze bolletje'. 3 keer raden wat zijn lievelingsliedje is... Hij krijgt nog steeds 's ochtends en 's avonds BV (en 's nachts, wat een gemak om dan niet eerst een fles te hoeven maken) en voor de rest een paar flesjes Friso 2 HA en natuurlijk de nodige happen. Fruit vindt hij lekker, maar brood crackers en koekjes vindt hij geweldig. Avondeten is voor hem zo-zo. Courgette, wortel, broccoli en bloemkool zijn okee, van boontjes en doperwten hoeft hij niet veel te weten. Heel apart: hij vindt grapefruit lekker! Maar goed. Ik heb het verder dus echt retedruk, met werk en met het overeind houden van ons huishoudentje. Neemt niet weg dat ik jullie allemaal nog even een heel mooi 2009 wil wensen. 2008 was voor ons allemaal heel speciaal, maar het nieuwe jaar heeft ook mooie dingen in petto. Gaat het goed met alle zwangeren? Ik hoop het. Dat het maar net zulke mooie, lieve en gezonde kindjes mogen worden als de april-2008-babies. Hier geen nieuws op dat front. Briman zit niet te springen om kindje-2; ik zelf ben er wel helemaal klaar voor. Maar goed; ook als Deane een enig-kindje zou blijven, ben ik volmaakt gelukkig met die prachtige jongen! Tot zover onze update. Ik zal af en toe nog wel ff komen kletsen, maar echt vaak zul je me hier niet zien denk ik. Veel liefs voor jullie allemaal!
28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda Januari 07 januari - Tygho naar het CB 08 januari - Esmee cb 4jaar prik 12 januari - Hannah naar dietist 13 januari - Jochem cb 14 januari - Luna ziekenhuis 13.30u 16 januari - Benthe cb 9.00 20 januari - Luna cb 10.40 21 januari - Boni mondhygieniste... 22 januari - Jasmijn CB 09.40 uur 27 januari - Wayne CB 9.00u Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -----------1970 gram tweeling1- Kevin----------1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo-2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin-----------2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle-------------2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn---------2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian -------3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre------------3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos------3134 gr. - 49 cm Simone - Luna -----------3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho -----3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne -----------3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia------------3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel------3720 gr. - 52 cm Bri - Deane--------------3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari--------------3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika------------3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn-----------3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn------------3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani -------------3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe--------3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------3925 gr. - ? Isra - Ryan --------------4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy-----------4194 gr. - 53 cm Booky - Mats------------ 4400 gr. - 54 cm 7 maanden Vermanen - Hannah ----- 6045 gr. - 67,5 cm bv & FV + fruit & groente(7 mnd 4 dg) Boni001 - Jasmijn ------- 6640 gr. - lengte niet gemeten, 6mnd 3 wk BV, groentehap, fruithap, danoontje, koekje Simone - Luna ------------6900gr - 66,5cm Bri - Deane -------------- 8705 gr. - 69,5 cm bv en een paar hapjes fruit/groente Chelleke - Damian -------8850 gr. 70 cm FV + bijvoeding oOMissCOo - Tygho ---- 9226 gr. - 69 cm Corina - Jochem -------- 9630 gr. - 74,6 cm (bijna 8 maanden) 8 maanden 4cats -Noëlle------------6600 gr. - 65 cm Boni001 - Jasmijn ------ 6840 gr. 67 cm BV & bijvoeding (8 mnd 6 dg) Simone - Luna ----- 7460 gr - 66 cm Vermanen - Hannah ----- 8000 gr. - 71 cm BV&FV&bijvoeding (8 mnd) H25 - Alyshia------------8470 gr. - 73 cm (7mnd en 2,5 wk) Kwebbel - Tijn------------8860 gr - 69 cm Bv, fv en bijv(7 mnd en 2 wkn) Marleen1979 - Roel------9150gr. - 74,5 cm (7mnd en 3,5 wk) Ingrid77 - Wayne ------- 9168gr. - 74,5 cm AstridvD - Benthe ------- 9250gr. - 70,5 cm Bri - Deane --------------9375 gr. - 70,5 cm - (8m+2w) BV, FV en bijvoeding Nikita23 - Jari -----------9550 gr. 76 cm FV + bijvoeding (7mnd/2,5wk) Chelleke - Damian -------9600 gr. 7? cm oOMissCOo - Tygho ---- 9600gr. - 72 cm 9 maanden oOMissCOo - Tygho ------ 9682gr. - 72,4 cm(8mn+3wk) Oranje is BV Blauw is FV
Zo, handig hoor, die link naar de lijst. Heb 'm gelijk even aangevuld; Deane is op 22 december voor het laatst bij het CB geweest en toen was hij 8,5 maanden oud. Hij is iets zwaarder en iets kleiner dan gemiddeld; een lekker stevig mannetje dus (maar zeker niet dik!)
Ja bij het KDV bij mijn ouders in de wijk, gebeurt het ook. Alleen dan in speciale hokken.Vind het geen gezicht, net of het konijnen zijn.. Het ziet er ook uit als konijnenhokken..
He Bri, Leuk, een update van jullie. Had je al gemist de laatste tijd. Fijn te lezen dat met Deane alles goed gaat. Wens jullie ook een heel mooi 2009, dat het maar alles mag brengen wat je wenst...
hahaha nee hoor... het compenseert zich wel weer (door te bewegen houden we de buik in bedwang hahaha)
@Ingrid, Dat klinkt idd als een blaasontsteking Goed veel water drinken en idd cranberrysap enzo! @Simone, wat goed dat esmee zo stoer was! En Luna word ook een grote meid! En kan me voorstllen dat het moeilijk is als je meisje zo staat te brullenbij school Gelukkig kwam de juf! @Boni, Ik drink ook altijd dubbelfris met cranberrie(of de AH variant) En heel veel water. puur cranberriesap vind ik niet lekker Ach ook bij de pufclub Arme Jasmijn! Beterschap! @Vermanen, leuke foto! @Tinkerbel,fijn dat Thomas is opgeknapt! Lang leve de UI @ Simone, Wat een nieuwtjes heb jij toch ahahaaahhhaha @Bri, Meid fijn om weer wat van je te horen! Kan me voorstellen dat je druk bent! Wat super dat Deane het ook zo goed doet! We wensen jou en je gezinnetje natuurlijk ook een prachtig 2009!
Nou, heb net ff gebeld voor de uitslag. TIs idd een blaasontsteking.Kan na 16u de medicijnen ophalen.
Hier vanacht weer een gebroken nacht Gelukkig met wat getroost,een lekker speentje en een slaapliedje ging meneer wel vlug weer slapen elke keer. Vanmorgen met mn moeder samen zn kamertje een beetje veranderd, bed anders gezet enzo.. Geeft meer ruimte zodat ik bij hem kan zitten en misschien helpt het wel bij het slapen...
Ja idd. Tis ff vervelend, maar er wordt wat aan gedaan. Tis vooral pijnlijk maarja.. Gaat ook wel weer over.
Ahh Jasmijn eerst zaten de mama's bij de pufclub en nu onze baby's :wink". Welkom dat je je maar snel minder benauwd mag voelen! BRI wat leuk om weer een Deane update te krijgen. Super om te horen dat het zo goed gaat met jullie grote man . Ook vanaf hier een super gelukkig en gezond 2009 gewenst! Simone, dat lijkt me zo lastig weg gaan idd . Moeilijk hoor! Gelukkig loste het zoch vanzelf op. Ingrid balen een blaasontsteking, hopelijk ben je er snel vanaf. Nou hier alles rustig. Mats heeft zich vanochtend weer prima vermaakt op het kdv . Hij ligt nu nog heerlijk te slapen. Ik moet zo weer richting W'wijk, feestje van een collega. Niet al te lang begint om half 5, maar ik wacht even tot Bookyman terug is en ga dan die kant op.
ja dat het niet fijn is kan ik ook zeker over meepraten... rot is dat Maar beter dat dan er mee doorlopen en dan nierbekkenontsteking(of hoe heet et ook weer) Dat heb ik ook al eens meegemaakt