Nou, ben weer op mn werk (nu aan het kolven). Boniman is nu thuis bij Jasmijn. Ze heeft er nog wel last van (heb net even gebeld). Boniman ging nog even stomen in de badkamer en om vijf uur mag ze weer een dosis ventolin (maximaal vier per dag dus smeer het uit zodat ze de laatste bij de laatste voeding krijgt hopelijk slaapt ze daar lekker op. Hoop in ieder geval dat ze snel opknapt . Gelukkig heeft ze vanmiddag wel lekker geslapen..
AB-kuurtje werkte bij mij altijd razendsnel bij blaasontsteking. Ik heb dat 2 keer gehad (langer geleden). Daarna kon ik het altijd in een heel vroeg stadium al voelen aankomen en wat dan hielp om te voorkomen dat het echt ging doorzetten: veel drinken, veel plassen, extra vitamine C en eventueel ook cranberrysap. Sterkte, hoop dat het bij jou ook gauw over is. Booky, veel plezier op het feestje. Meiden: leuk hier weer te zijn. Hopelijk raak ik niet weer net zo verslaafd als voorheen - kan ik me helemaal niet veroorloven! Bij het doorlezen van sommige topics kan ik soms bijna jaloers worden... ik verlang toch wel erg naar een tweede zwangerschap, bevalling en vooral een tweede kind. Ik hoop zo dat Briman het ook gaat aandurven.. (zou wel helpen als Deane weer gewoon lekker zou doorslapen, we lopen er nu allebei regelmatig als zombies bij)
hey boni, wat goed dat je nog aan het kolven bent! Ik ben daar al weer een tijdje mee gestopt (bij 7 maanden nog 1 keer per dag, toen ook begonnen met deels FV; bij 8 maanden helemaal niet meer kolven en alle overdag-voedingen vervangen). Kan niet zeggen dat ik het kolven mis en ben blij dat het afbouwen voor Deane en voor mij goed is gegaan. Maar Jasmijn zit nog lekker op volledig BV (en bijvoeding natuurlijk)? Goed zeg!
...maar wel sneu dat ze zo benauwd is! Hopelijk is ze er gauw weer bovenop. Ik vind die droge lucht zo ellendig, heb er zelf een rauwe keel en zere neus van, misschien Deane ook wel..
Ja, tot nu toe gaat het goed. Ben nu wel op het werk aan het afbouwen (kolf hier alleen nog 's middags) maar 's avonds kolf ik elke dag thuis een keer extra. Omdat ik niet elke dag melk nodig heb kan ik het zo redden. Merk trouwens dat ze wel minder gaat drinken, zeker nu ik 's middags de boterham en de melk heb omgewisseld (ze krijgt nu om 12 uur een boterham en een uurtje daarna een voeding). Ze gaat ook steeds meer boterham eten. Maar goed, daar moet het uiteindelijk ook naar toe natuurlijk! Even heel iets anders, hoe kijk je achteraf terug op de vakantie down under met Deane? Wij willen ooit nog een keer naar Canada, rondtrekken met een camper. En nog een keer terug naar Nieuw Zeeland, super land is dat. Dit jaar wordt het nog niet wat maar misschien volgend jaar (of we moeten deze maanden de loterij winnen haha).
De reis naar Australië was geweldig en ik ben blij dat we het gedaan hebben. Slaapritme was wel even in de war, maar dat was binnen een week wel weer in orde. We hadden de mazzel dat Deane helemaal geen last had met vliegen; tijdens stijgen en landen heeft hij echt geen kik gegeven. Sowieso was hij heel rustig in het vliegtuig. Daar ter plaatse hadden we een totaal andere vakantie dan ooit tevoren, maar wel superleuk. Het lijkt me weer een ander verhaal met een dreumes die kan lopen; een baby van 6 maanden sleep je echt overal mee naartoe (nou ja, overal... we zijn niet naar de bios geweest of heel uitgebreid uit eten, maar verder kun je prima uit de voeten). We hebben al bedacht dat we als Deane een jaar of vijf is, een rondreis willen maken, de hele motorway 1 af (dat is de hele kustlijn van Australië). Je zit dan nog wat minder vast aan schoolvakanties dan later, maar hij is oud genoeg om het zich later te kunnen herinneren. En in de tussentijd gaan we ongetwijfeld nog eens naar Australië, aangezien Briman's broer daar woont. Canada en Nieuw-Zeeland lijken mij ook geweldig voor een grote trip! Net zoals Australië: veel ruimte, mooie natuur, relaxede mensen.
Hee leuk dat je er weer bent Bri! Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Misschien heeft Briman gewoon nog wat tijd nodig voordat hij aan een tweede wil denken. Vervelend van je blaasontsteking Ingrid. De kuur zal vast snel helpen. Ik heb vandaag gewerkt. We hadden nieuwjaarsreceptie. Ouders en andere familieleden van clienten komen dan langs. Was leuk.
Bri superleuk je update van jou en je kleine man. Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Balen ingrid van je blaasontsteking, beterschap. Boni hoopt dat je kleine meid snel weer opknapt. Bri misschien heeft briman nog even de tijd nodig en ziet hij straks misschien (hopelijk) in dat het voor Deane alleen ook maar zo alleen is. Boni wij willen ook graag een keer een camper gaan huren in Canada. Toevallig hadden Ray en ik het er gisteren over waar we allemaal naar toe zouden willen met Ryan. Dat kwam na aanleiding van een programma op discovery dat ging over het noorderlicht. En we willen toch wel beide dat we ons kinderen (nu nog 1 ) een hoop van de wereld te kunnen laten zien. Zo staan Canada, Noorwegen en IJsland hoog op het lijstje. Maar het wordt deze zomer waarschijnlijk Sicilie of Portugal. Maar het is in 1 maand tijd al 4 x veranderd dus tegen die tijd dat we gaan, misschien nog wel 4 x haha. Ik las trouwens op het andere topic dat dit weekend het forum verhuisd, dus we geen reacties meer kunnen plaatsen. Dus dames dit wordt afkicken.
Wat betreft Nieuw Zeeland: inderdaad, geweldig land! En het is allemaal wat kleiner dan Australië. Maar toch veel ruimte, je kon soms tijden rijden zonder een tegenligger. Was echt de beste vakantie ooit!
Jeetje dat wordt afkicken inderdaad. Kunnen we niet samen naar Canada haha. Noorwegen is inderdaad ook heel erg mooi! Zweden ook, maar dat is wel iets minder afwisselend, heel veel bos en wat noordelijker weer wat meer meren. Zijn ooit in een vakantie naar de Noordkaap geweest, héél ver rijden is dat maar was wel erg mooi... via Zweden, Finland en Noorwegen naar boven en via de kust van Noorwegen weer terug naar beneden...
IJsland hebben we trouwens in 2006 ook gekeken maar dat was erg duur. Met name de reis, of je moet met het vliegtuig en een auto huren of met de boot met de eigen auto, maar de boot gaat niet rechtstreeks maar via een aantal andere eilanden. Je bent dan ook een paar dagen onderweg.. dus dat jaar is het gewoon Zweden geworden.
Inderdaad afkicken meiden.....als het goed is gaan we vanaaf uit de lucht...lees leesmodus....en kunnen we zondagavond weer typen. Bri..fijn weer van je te horen en dat alles goed gaat. Super dat je nog Bv geef. Tijn krijgt met zijn 7 tanden nog 1 Bv. Boni...welkom in de puffers-club. Sneu he als de kleintjes zo benauwd zijn. De arts ziei hier dat we in principe 4x dd aan moesten houden, maar zonodig rustig 6x dd mochten geven. Tijn is nu weer puffer af (even afkloppen op houten tafel) Ingrid....hopelijk slaat de kuur snel aan. Isra...inderdaad de schoenen van de H. Krijg ook van iedereen leuke reacties. Alleen Tijn heeft ontdekt dat de veters los kunnen ....dus nu extra knoop erin Simone...wat sneu dat Esmee zo moest huilen. Inderdaad zou het beste zijn om toch direct weg te gaan, maar moedergevoel zegt altijd wat anders lastig he! Bij Eva op school mogen ouders wel altijd mee de klas in en even kijken wat zoon / dochter gaat doen. Moet zeggen dat wij het de ene keer wel doen en de andere keer niet. Hopelijk is ze er weer snel doorheen. Gaat mama ook wat fijner naar huis. Kwebbel
Owww en ik lees over Nieuw- Zeeland. Ik ga mee hoor. Samen met kwebbelman en kids. Kan ik hun laten zien waar mama overal is geweest. Kunnen we weer het Noordereiland en Zuidereiland rond
Oh dat zal gezellig zijn samen naar Canada. Mijn voorkeur gaat uit naar de kant van Vancouver en jij? Maar zou de kant van Toronto ook wel een keer willen doen hoor Wij zouden niet me de eigen auto naar Ijsland willen, maar een fly drive. Vlucht huren met een auto.
Oh kwebbel ben jij er in je jongere jaren geweest als back packer? Dat was ook mijn droom/wens, maar toen kwam ik mijn droomman tegen en die heeft roet in het eten (lees reisje) gegooid haha.
Toen ik in het derde jaar van de hbo-v zat ben ik bijna 5 maanden daar geweest. Ik heb daar in een ziekenhuis stage gelopen en ben samen met twee engelse meiden en een nieuw-zeelandse meid beide eilanden rond geweest. We hadden een auto gekocht en gaan met die banaan. Dus heel wat jaartjes terug. Met één van de engelse meiden heb ik nog steeds een leuk contact en waarschijnlijk ga ik samen met kwebbelman en kids deze zomer naar Engeland om haar op te zoeken
Wauw Kwebbel, dat klinkt helemaal super! Wij zijn er in 2001 4 weken geweest, vond het helemaal geweldig daar. Wat een mooi land.... hmmm krijg er heimwee van....
nou zeg... ben ik er net weer, kunnen we dit weekend niet posten! mooie reizen zag ik langskomen. wij zijn in ijsland geweest, waanzinnig mooi. na een weekje heb je het wel gezien, dus je hoeft niet zo lang als naar oz of nz... en de ijslandse kroon is volgens mij niet meer zo veel waard dus het is wel een goed jaar om tegaan! fijnweekend!
Ooohh wow, wat een super ervaring zeg. Echt wel een mooie tijd om op terug te kijken. En wie weet idd doe je het nog is over met kwebbelman en met de kwebbelkids. En ook wel heel leuk dat je nog steeds met die engelse meid contact hebt en vooral leuk dat jullie daar van de zomer naar toe gaan. Leuk vooruitzicht