We zouden alleen willen gaan als Ryan wat groter is. Nu vinden wij een resort met een zwembadje wel heel leuk voor hem. Lekker plonsen en spetteren en de avontuurlijke (verre) reizen komen straks wel weer. Met een camper vind ik dat weer een ander verhaal, want je stopt met rijden zet je camper neer en de kleine kan slapen, maar met de auto vind ik dat dan toch weer net wat anders.
Zo ben weer thuis, was gezellig. Zat eten bi, lekker boerenkool & hutspot en allerlei lekkers . Fijn Marleen dat het toch nog gezelllig was vandaag de nieuwjaarsborrel! Geweldige reizen voorbij zien komen . Wij zijn nog nooit zo ver weg geweest, hier beperkt tot Lanzarote en 4 griekse eilanden. Hebben nog geen idee wat we dit jaar gaan doen. Zitten nog een beetje te dubben buitenland of gewoon de Nederlandse kust.
Sterkte ermee én snel beterschap natuurlijk! Ik was altijd weer blij als ik mijn volle blaas zonder problemen kon legen... als je begrijpt wat ik bedoel
tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Kili - vr 9 mei 2008 - Andy En de rest natuurlijk ook van harte! Tweeling1 heb ik hier trouwens nooit teruggezien nadat ze zich hier aangemeld had..
Ik hoop het ook voor je meisje. Heel naar om ze zo benauwd te zien! Gelukkig heeft Hannah niet veel moeite gehad met ademen, alleen rochelde ze zo erg. Sterkte en ik hoop dat de ventolin goed werkt en dat ze lekker slaapt vannacht!
Jaaa gefeliciteerd! Nog net voor het ZP-loze weekend Je kunt trouwens wel bijlezen las ik en er zijn genoeg topics, dus helemaal zonder ZP hoeft ook niet dit weekend
Net na de Ventolin merken we wel dat het werkt, maar na een paar uur rochelt ze weer lekker verder. Helpt die ui daar ook tegen?
Ik lift ff mee op je berichtje boni: iedereen van vandaag en morgen gefeliciteed met de vermaanddag van je beeb! Wij as dinsdag weer... tijd gaat zo hard! In het begin was het niet moeilijk om er écht de tijd voor te nemen om te genieten. Want ze deden best 'lang' voor ze iets nieuws hadden. Maar nu: Hannah pakt spulletjes af, gooit dingen om, pakt van de ene naar de andere hand, blijft goed zitten, gooit speelgoeddozen leeg, draait zich om op de commode! en ga zo maar door, dit alles in 1 wk!
nee, daar hielp die ui helaas niet écht tegen. heb wel ergens gelezen dat je daar eucaliptus voor kan gebruiken. maar heb nog nergens iets van druppels oid gezien wat voor beebs geschikt is.