Dames tot zondag dan maar! Fijn weekend allemaal he! Ik mag morgen weer lekker werken n hele dag pffff @ingrid: succes met de blaasontsteking, hopelijk ben je er snel vanaf!
aaaah een mooie grasparkiet, manlief hier krijgt meteen weer kriebels! Hier was hannah er écht verkouden van dus hebben we ze weggedaan! Maar ja, alles wat het beste is voor de kids toch?
Nou dat ben ik met je eens hoor Vermanen. Maar deze parkietjes zijn niet van mij hoor. Maar van die vriendin die ook op die andere foto staat. Maar Ryan vond het wel heel grappig dat hij op zijn hoofd ging zitten.
Zeg, nou vroeg ik me af. Volgens mij hier geen mams die wasbare luiers gebruiken toch? Wij hadden het idee al voor ik bevallen was, maar ze zijn in aanschaf niet goedkoop, dus hebben we het laten varen. Een kennis had wel luiers, maar die zwerven ergens rond in haar familie, dus die hebben we ook maar gelaten voor wat het is. Maar nu werk ik weer gewoon en is het toch weer gaan kriebelen zeg maar. Zeker nu we ook gaan voor beebje no. 2. Maar vinden jullie het heel gek als ik ook Hannah alsnog in wasbare luiers wil? We gaan volgende week haar al elke dag 1 keer op het potje gaan zetten. En hopelijk is ze dan rond 1,5 jr zindelijk. maar goed, genoeg om over na te denken dus in de tijd dat het forum eruit ligt. ff afkicken, maar komt goed uit ik moet thuis nog het eea doen prettig weekend en tot maandag!
GEWELDIG. Heb hem ook even aan bookyman laten zien . Haha wat blijft Ryan mooi zitten. Mats had die vogel al lang van z'n hoofd 'geslagen' volgens ons