Oh ja, ik zag wat foto's op jullie hyves van de kerstdagen en wat is je nieuwe kapsel toch leuk! Wou het toch ff zeggen...
Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Jari en Dani: Gefeliciteerd!
wow nu al zindelijkheidstraining, dat is snel! was nog helemaal niet in me opgekomen (maar ik reken dan ook eerder op 2-2,5 jaar dan op 1,5!) ik zie die wasbare dingen niet echt zitten; ook al omdat de milieubelasting niet zo veel lager schijnt te zijn dan wegwerpluiers (wassen, haal-en-breng als je wasservice doet). maar als jij ze alsnog wilt gaan gebruiken kun je nog rustig overstappen - het schijnt dat ze sneller zindelijk worden als ze kunnen voelen dat ze nat zijn!
ja, deane ook! z'n oma dacht dat hij plastic in zijn mond had, dus zij die mond openwrikken (en als deane z'n mond dicht wil houden is dat echt niet zo makkelijk) totdat zij ook doorhad dat het z'n tanden waren die hij over elkaar heen zat te knarsen. cynthia, ik weet weer even hoe jij je moet voelen... vannacht ook 3 keer eruit. en dan duurde het zo een uur of langer voor deane weer kon slapen. maar ik weet bij hem nu wel waardoor het komt: verkouden! dus ik heb hem nu voor het naar bed gaan flink ingesmeerd met Luuf (daar zit volgens mij ook eucalyptus heen, kun je rustig bij een baby gebruiken), neusdruppels gegeven en een gesneden ui naast zijn bedje. o ja, ook nog een kussentje onder zijn matras zodat het hoofdeinde wat hoger ligt. en nu maar hopen dat het beter gaat. ik hou ook niet zo van dat laten doorhuilen - misschien als hij 1 is, maar hij is nu nog zo klein... speentje heeft bij hem nooit gewerkt, hij heeft er niks mee. boni, gelukkig gaat het wat beter met jasmijn met die ventolin. 's nachts nog niet helemaal naar wens, maar dat komt hopelijk gauw ook weer. kwebbel: wat een leuke sneeuwfoto's! alle 9-maanden kindjes: gefeliciteerd. en alle mama's ook: net zo lang niet-meer-zwanger als we wel-zwanger waren!
Ik heb vanmiddag even geschaatst. Roel ook voor het eerst mee op het ijs. Het ijs is hier heel sterk dus heb ik achter de kinderwagen geschaatst. Roel vond dat erg leuk! Ik vond het eerst ook wel een beetje eng met hem op het ijs, maar gisteren was er een tocht georganiseerd en waren er 1000-en mensen overheen gegaan en er niet door gezakt dus dacht ik dat het nu ook wel verantwoord was. Leuke foto's Kwebbel!
Nou, Jasmijn is al gevoed dus wij gaan lekker vroeg naar bed! Ze heeft nu weer veel last van windjes... ook vervelend. Maar hoop dat ze vannacht beter gaat slapen. Tot morgen!
Vanaf vandaag zijn wij trouwens overgestapt van hypo-allergene voeding naar standaard voeding. Tot nu toe gaat het goed. Roel eet gewone yoghurt ook dus dan heeft HA voeding niet zoveel nut meer. Wel apart dat je duidelijk verschil kunt zien in voeding. De standaard voeding lost veel beter op en schuimt als je het schudt.
Wij hebben vandaag ook geschaatst! Esmee ook op schaatsjes....vroeger had je van die ijzertjes aan de zijkant van je voeten, Esmee heeft wel 2 ijzertjes maar dan in het midden van dr voet. Had nie verwacht dat ze t zou kunnen maar het ging heel goed. Foto's volgen nog maar lig al met mn lappie in bed! Heb Luna ook mee het ijs opgenomen, denk ff snel foto maken van dr! Want ja dat is toch iets unieks he hier! Ik hoorde wel dat het al weer ver over is, vd week dooit het weer... Toch wel jammer vind ik... @Miss: ik hoop voor je dat het idd 1 mailig was die nacht voor je, kan idd zijn hoor dat het komt door t anders staan vt bedje. Jari en Dani van harte met jullie 9 maanden! @Boni: gaat het al beter met Jasmijn? @Marleen: hoop dat het goed gaat met de niewue voeding. @Kwebbel: leuke foto's! Wanneer is nu de verhuisdatum van het forum? Of is het nog niet bekend? Morgen weer schooltijd voor Esmee, hoop dat het beter gaat. Ze zegt dat ze niet wil, want het duurt zo lang.... Dus ben benieuwd. Ik moet morgen werken dus kan ze nie wegbrengen/halen. Heb vandaag nog wat foto;s gemaakt vd meiden, zal zo ff spammen. Had ook mn 1e echte klant voor een fotoreportage! Dus mn 1e centjes zijn verdiend
Haha, ik wist niet eens dat Jari vandaag negen maanden was! Maar bedankt meiden! Bri: Wat leuk om weer wat van je te horen! Knarsetanden doet Jari ook. Enne, dat van die mama's die nu negen maanden niet meer zwanger zijn geweest gaat hier niet echt op Leuke foto's Simone! Meiden, ik heb alleen even de laatste blz. gelezen, zit tot mijn nek toe in het schoolwerk. Gisternacht tot half twee doorgewerkt en om zeven uur eruit om nog een uurtje voordat Jari wakker werd iets te doen. Net ook veel gedaan en moet morgen om zes uur op dus geef er nu de brui aan. Morgen naar school. Volgende week zes verslagen inleveren waarvan ik er nog maar twee af heb. Dus mijn spijt is groot dat ik even niet verder terug kan lezen. Ik ga GAAAAAAAAAP naar bedje toe. Jari is trouwens voor het eerst echt ziek, met hangerigheid en koorts erbij. Bijna 40 graden en toch nog lachen tussendoor. Als ik 40 graden koorts heb lach ik niet meer hoor! Nou, meiden, tot later!
Nikita...heb je toch mooie foto's gemist op 2342 Succes met de verslagen. Simone...mooie foto's. Ben benieuwd naar de ijsfoto's. Hier dooit het nu ook. Wel jammer want er heeft steeds een heel pak gelegen. MAAR tegen het weekend aan wordt het weer kouder dus.....wie weet! Kwebbel
hey nikita, da's waar ja, sommige meiden hebben de 9-maanden-niet-meer-zwanger niet gehaald. gaat het goed met jullie? zielig dat jari zo ziek is, al blijft hij er lekker vrolijk bij. en pittig hoor, al dat schoolwerk. hier wederom een k**nacht gehad... deane ging om 8 uur naar bed, werd toen om half 10 weer wakker, uurtje troosten en weer naar bed. toen om 12 uur weer wakker, huilen huilen huilen, kon niet slapen door te veel snot en slijm. om 1 uur bij mij in slaap gevallen, terug naar z'n bedje. en om 4 uur weer huilen huilen huilen tot na 5 uur. om half 7 ging mijn wekker weer en zombie-mama (zombri) zit nu met een wattenhoofd op haar werk. hij is 's nachts echt heel zielig, zo duidelijk dat hij wil slapen maar niet kan. lichtpuntje is dat het beter ging dan de nacht ervoor, en dat hij overdag wel vrolijk is, en goed eet en drinkt en overdag ook goed slaapt. hopelijk knapt hij snel op, want zo trek ik het niet! marleen: dat heb ik me ook afgevraagd, of het nog zin heeft om HAvoeding te geven nu hij een beetje yoghurt eet (en smeerkaas en soms een klein stukje gewone kaas). ben het de laatste keer bij het cb vergeten te vragen, dus ik blijf gewoon HA geven. wel jammer; 't is 2 x zo duur als standaard voeding...
@Bri: Ik heb het dus wel overlegd op het CB en zij zei ook dat het geen nut meer heeft om HA te geven als je kindje yoghurt krijgt. Als je kindje goed op de yoghurt reageert en geen allergische reactie krijgt dan kun je gewoon overstappen op standaard voeding. De overstap is prima gegaan en ik merk geen verschil bij Roel.
Simone, mooie foto's! Update Jasmijn volgt hieronder.. Nicky, succes met je schoolwerk. Haha, straks heb je tijd genoeg om te forummen (over zo'n 20 weken...) Kwebbel, ook hier slaat de dooi idd toe. Wel jammer, hoop dat we deze winter nog een keer sneeuw krijgen.. Bri, vervelend dat Deane zo verkouden is. Ik duim met je mee dat ie snel opknapt. Jasmijn is dus wel opgeknapt. Het benauwde is wel over, voor de zekerheid geef ik vandaag nog wel ventolin. Wel is ze nu erg neusverkouden, dus ben net met de snotslurper in de weer geweest (ook grappig, had boniman nog ff aan de telefoon en die zei "wat voor ding?".. had hij nog nooit van gehoord dat woord haha, we hebben hem ook nog niet veel gebruikt). Maar ze heeft alleen nog last van windjes, heeft toen ze benauwd was kennelijk veel lucht gehapt en binnengekregen en dat moet er nog uit. Hoop dat ook dat weer snel over is. Oh ja en het belangrijkste: ze heeft vannacht aardig goed geslapen. Rond 2 uur hebben we haar wel gehoord maar viel ze vanzelf weer in slaap en toen was het 5 uur, viel ze ook weer in slaap maar tegen zessen was het gebeurd. Boniman heeft haar eruit gehaald en ik heb toen maar gevoed. Daarna heeft ze nog een uurtje geslapen. Maar wij konden iig blijven liggen, waren al op tijd naar bed gegaan dus zijn wel wat meer uitgeslapen dan gisteren...(gelukkig!)