Zo ben ik weer in een rustig huis nu. De jongens zijn weer naar huis met moeders, ze waren niet lekker, hangerig, zeurderig, niks van mij is goed alleen mama. Heel logisch, dus mama is met ze mee naar huis. Kan ik ff rustig aan doen vandaag. Hey Esjuh, leuk dat je er weer bent! Ik heb je toch niet aangespoord door mijn berichtje op hyves?
haha eigenlijk wel vermanen Hoe is het hier verder met de mama's en de kids? Las dat er een paar zieken zijn en nachtbrakers Hier gaat alles goed. Gister naar het CB geweest en dani weegt nu 6525 en is 72 cm lang Verder zag zijn huidje er lekker gezond uit en was er niks aan te merken Hoe blij kan je weer daar de deur uitlopen.
Ja idd, hoe blij kan je zijn Al moet ik zeggen dat Dani niet een van de zwaarsten is, hij is volgens mij een lekkere knul!
hihi esjuh... is dat niet wat weinig? Idd hier een nachtbraker Al maanden lang, ben niet anders gewend... zal zo ff snel nog wat spammen en dan ga ik!
@ vermanen nee dani is idd een lekkere knul hihi tis jammer dat ik die mooie foto hier niet kan spammen :S hij is net te groot. @ miss: hoe bedoel je te weinig? lengte of gewicht? In het schema zit hij goed dus ik weet het ook niet wat weegt tygho nu dan? en vervelend zeg al die nachten op :S breekt je ook wel op zeker
ik bedoel 6525 gram... is heel weinig, Tygho zit iets boven gemiddeld met zijn 9682 gram... En is oo 72cm lang
Volgens mij zit Dani wat gewicht betreft aan de onderkant van de curve toch? En lengte valt wel mee, ergens richting het midden?