April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohhh joh... stomme ik.. zag het niet eens.. dani weegt 9525 :oops:

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou ik ga er nu in elk geval snel vandoor!
    Moet nog een stukje met de wagen door de drek dus het zal nog wel ff duren hahaha :)
    Kom misschien vanmiddag wel ff checken weer!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whhaahhahahahaahahah
    Dat is al heeel wat anders :)
    Lekkere stoere vent dus :D

Dooeeeei!

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    nogmaals werkse

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja dan schelen ze niet zo heel veel :D

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Pff, en ik maar denken: als het CB zegt dat het goed is.... :)

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    haha.. ja sorry.. had het echt niet door..

Hoe is het met hannah? Zag een potjes foto.. sinds wnnr doe je dat? en moet je al zo vroeg beginnen daarmee?

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Met Hannah gaat alles nu stukken beter! Ik ben met haar, en mezelf, naar een alternatieve geneesvrouw gegaan. Ze werkt via de NAET methode (http://www.allergie-weg.nl/). Hannah had oa toch een koemelkallergie en kon niet tegen de vaccinaties. Ze heeft ons behandeld en we zijn nu van onze allergieën af. Hannah krijgt weer ha-voeding en ze rochelt nu niet meer en haar wangen zijn niet meer zo vuurig en geïrriteerd. Ze is goed gegroeid, dus hoef pas in feb weer terug naar ka.

En ze kan sinds vorige week goed zitten. Bij ons in de fam laten we de beebs zsm wennen aan het potje. Dus nu ze kan zitten, gaat ze er elke dag eventjes op. Gister voor het eerst en ze bleef meteen goed zitten. Was boos dat ze er af moest ;)

9. Goedemorgen,

@Miss, leuke foto's! Leuk fietsstoeltje ook.. Lekker hoor, dat het vannacht een beetje beter ging.

@ Esjuh, welkom terug! Gezellig..

Verder heb ik helaas niet veel onthouden van het teruglezen. Gister niet geweest, heb behoorlijk hoofdpijn de laatste dagen. En dat kan door 2 dingen komen.. Ik vermoed dat het een bijwerking is van de medicijnen, maar... Het kan ook zijn dat ik mijn bril vaker op moet gaan zetten. DIe ligt nu al een paar maanden weer in de kast. En misschien is het wel een combi van beide.. Maarja.

Verder weinig nieuws. Wayne gaat goed. Hij is vanmorgen eindelijk voor het eerst in het zitje geweest van de winkelkar.. Hij vond het prachtig. LEkker om zich heen aan het kijken. En hij trok een zak met snoepjes uit mijn handen, want dat ritselde zo lekker.. We hadden ook een hoop bijkijks zo met hem. Hij heeft nogal blauwe oogjes, en dat schijnen veel mensen toch erg leuk te vinden. En ja. Als hij lacht heeft hij een heel ondeugend koppie..

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ohh joh wat goed dat ze overal vanaf is.. En gelukkig kan ze dan zonder gevaar de 11 maanden prik krijgen. Hoe kwam je daarop naar een alternatieve geneesvrouw te gaan. Wel heel goed hoor :D

Ohh zo.. echt een fam ding dus ;) Worden ze dan ook sneller zindelijk? Wel grappig dat ze gelijk boos was hihi.

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Idd een lekker ondeugend koppie, ook op je banner ;) Dat trekt lekker bekijks. Fijn dat het met Wayne zo goed gaat. Wel vervelend van je hoofdpijn. Je zou kunnen beginnen met je bril opzetten. Wie weet gaat de hoofdpijn weer snel weg?

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Beterschap! erg vervelend hoofdpijn :(

Geweldig he zo in een winkelkarretje :D Dani zat er pas ook in bij de makro. Ze kunnen dan alles heel goed zien opeens :D

13. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Bij mijn zus waren de kids tussen 1,5 en 2 zindelijk. Maar het scheelt dat ze het potje al leren kennen voor ze er ook iets op 'moeten' doen. Dan gaat het vanzelf. Als ze dan 'per ongeluk' in het potje plassen en poepen kan je ze prijzen, dan denken ze dat doe ik nog eens en ga zo maar door.

Ik ben vroeger ook bij zo'n alternatieve vrouw geweest. Dat was de enige manier waarop duidelijk was waar ik allergisch voor was. Maar toen konden ze je er nog niet voor behandelen. Nu dus wel en het is geslaagd. Ik eet al een week weer 'koemelk'-yoghurt en heb nog geen opstipatie oid gehad!

14. Nou heb hem maar opgezet.. Mijn bril... Es kijken of het helpt. Zal Wayne wel vreemd vinden straks denk ik. Of niet..

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hannah zit mij altijd vreemd aan te kijken als ik hem niet op heb. Als ik hem dan opzet begint ze te lachen 8) :)

16. Ja idd. Hij kan zo veel meer zien. En het wordt voor mij ook makkelijker om zo eens naar de Aldi te rijden voor wat boodschapjes.

17. Hihi ja dat kan ook nog. Ik heb hem in het begin nog wel opgehad. Maar dan gaat het weer een tijdje goed, en laat ik hem liggen.
    Moet alleen oppassen dat Wayne hem niet te pakken krijgt nu..

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Wat goed zeg. zo vroeg zindelijk :D

Ook wel heel fijn dat je nu "alles" weer kan eten en drinken :D Dat scheelt een hoop gezoek enzo denk ik.

19. Ik vind het nog niet eens zo gek hoor.. Nu al trainen. Het heeft wel zijn voordelen als ze vroeg zindelijk zijn. In elk geval op de dag..

Ik heb nog nieteens een potje voor Wayne. :)

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hier ook nog geen potje in huis hoor

Deel Deze Pagina