Zaterdag ga ik shoppen met mijn moeder, misschien kijk ik dan wel even. Ik geloof dat de Wibra ze ook heeft voor een paar euro..
hallohallo! De kids zijn weer naar school dus ik heb weer wat tijd voor mezelf. ben maar gewoon met de wandelwagen gegaan en dat is maar goed ook, het is hier overal spekglad en regen ik las iets over zindelijk maken en potjes... ik zou persoonlijk ook wel vroeg daarmee beginnen, lekker laten wennen aan het zitten op zo'n ding, kun je alleen maar baat bij hebben dacht ik zo! En ingrid...hoofdpijn kan idd komen door het niet opzetten van je bril. heb je ooit al eens laten nakijken of je toevallig heel ietsie scheel bent? *klinkt lomper dan dat het is hoor!* Harmen heeft dat namelijk ook, die heeft een bril voor autorijden en voor savonds. Als hij vermoeid raakt dan werken zn ogen niet meer samen en daar krijgt hij ook hoofdpijn van... Oh en in het winkelwagentje! Leuk is dat he! Tygho is ook al een paar keer in het wagentje geweest. prachtig vindtie dat! lekker rondkijken
Esjuh...leuk weer van je te horen. En wat een heer is Dani op de foto zeg erg leuk. Mooi gewicht ook. Simone vervelend dat Esmee bij het wegbrengen zo overstuur is. Sketige foto's ook van Tygho. Vermanen....grappig jullie familie traditie. Hier is het potje nooit een succes geweest bij de meiden. Meestal direct de grote w.c Heb heel wat plasjes en poepjes uit staan zwaaien met de dames Ingrid...hopelijk is je hoofdpijn vlot weg. Hier weer tandalarm........Tand 8 is in zicht. Vandaar dus de vele poepluiers Tijn heeft ook wat aparts. Hij krijgt regelmatig een sapje (lees water/thee/diksap) aangeboden. Koud wil die niet, warm is de beker zo leeg. Ook zit hij nu in een fase dat hij in de gaten heeft dat je weggaat. Met name bij het in bed liggen. Maar tot nu toe is even teruggaan en een aai over de bol voldoende om heerlijk te gaan slapen. Ik ga zo even online shoppen voor Tijn. Wil vast wat leuke shirts en dunne broekjes aanschaffen voor onze vakantie eind april naar de zon Gelijk ook even voor de meiden kijken. Kwebbel
Ja, dat doen we hier ook zo snel ze het zelf willen: op de c zegt Sem van 2 En dan doei doei poepie! En bedankt zeg! Ik maar koud water aanbieden aan Hannah en na 2 slokken was het al weer klaar. Ga het straks ff warm aanbieden als dan wel de beker leeggaat, zijn we hier ook weer gered! 8)
nou ja, eigenlijk ook wel logisch, het is het enige wat ze tijden hebben gehad: een warme fles of borst.
@ Kwebbel: hier ook een sapje waar de kou vanaf is. Zou dat niet komen van het altijd warme melk? Wow al 8 tandjes! tijn gaat hard zeg. Zijn dat alleen voor tanden eigenlijk? En hier ook 1 die als hij naar bed gaat het niks vind als papa of mama de kamer uit loopt Meestal is het 1 krijs en dan heeft hij zijn duim al weer gevonden.
Esjuh, dat is wel makkelijk... zo'n duim is altijd bij de hand. Hier floept de speen altijd op de grond, en dan is het weer schreeuwen geblazen!
Ja is idd wel makelijk... soms :S.. Dani heeft er ook een handje van om te duimen tijdens het eten hihi.. toch nog zuigbehoefte of zo ik weet het niet maar een speen leg je dan nog weg
oh maar dat doet tygho ook wel eens hoor! Dan stoptie zn vinger in zn mond en gaatie eraan zuigen! zal idd zuigbehoefte zijn denkik
Ja waarschijnlijk omdat de melk ook warm is. Tanden 4 boven en 4 onder. En hier ook eentje die z'n duim pakt. Op de echo's was hij altijd al aan het duimen en nu nog steeds
Wij hebben wel een potje in huis, nog van Esmee. Maar bij Esmee ben ik er mee begonnen rond dr 1e verjaardag. En ze moest er nix van hebben.... Later op de wc geprobeerd en hup, met 1jr en 8 mnd zindelijk overdag en met 2jr en 3 mnd ook snachts! Dus komt best goed hoor.... Als ze er aan toe zijn....
had al weer heel wat bij te lezen! Leuk dat t weer wat drukker is vandaag! @Missc: leuke foto's! @Esjuh: mooi gewicht/lengte bij Dani hoor! @Ingrid: balen die hoofdpijn, idd bril opzetten mss? Luna vindt t brilletje van Esmee altijd reuze interessant! @Kwebbel: leuk lekker online shoppen! 8e tandje al zeg! poeh eej Nou vanmiddag weer drama met wegbrengen hoor....de moed zakt er van in mn schoenen! Maar gelukkig zei de juf toen ik ze om kwart voor 12 ophaalde wel dat t altijd zo over is, als ze eenmaal in de klas is.... ze vindt t beetje eng denk ik alleen door de grote gang daar. De juf zei wel van anders ga je toch maar mee naar binnen maar ja dan is t over n paar weken precies t zelfde liedje mss... ik blijf(probeer) het toch maar volhouden denk ik!
Simone, moeilijk hoor, maar hier worden groep 1 en 2 ook altijd afgeleverd in de klas, maar dat zei ik je vanmorgen ook al.... Hopelijk gaat het snel beter! kwebbel, wow 8 tanden al!
Jeetje simone wat moeilijk lijkt me dat zeg... Op de creche zeggen ze ook heel vaak gelukkig is dani nog niet eenkennig want dan ga je het moeilijk krijgen hoor Hopelijk is het een fase en is het snel voorbij.
Ja, heel moeilijk lijkt me dat. Mijn neefje had het ook, maar bij hem werd het na 2 weken gelukkig minder en nu heeft hij het helemaal niet meer. Maar hij ging bijv. ook naar de BSO en daar werd hij gepest. Das natuurlijk weer een ander verhaal. Ook dat is gelukkig over. Hier ook een dametje die langzaamaan eenkennig begint te worden. Gister was ik op bezoek en ik zette haar op schoot bij de oudere dame. Alles was goed en ik liep even naar de wc. Toen ik al weer bijna terug was had ze ineens door dat ik weg was en toen was het natuurlijk brullen geblazen, ging pas over toen ze weer bij mama zat. En vuil kijken! was niet mooi meer! Hier ook eentje die haar duim bij het eten erin stopt, maar dan om het nog even ietsje verder naar achter te proppen. Ook houd ze haar handje voor dr mond als het niet snel genoeg naar binnen gaat, dus nog ff verder duwen, gek gezicht! Zo, al mijn verslagen weer af en geprint ga ik weer eens fruit maken voor Hannah en ff weg bij die pc. Krijg er hoofdpijn van!
Tygho begint ook eenkennig te worden! Maargoed, deze mama houdt daar niet van, hij kan brullen wattie wil maar ik pak hem niet aan. Ik zeg altijd tegen diegene die hem vast heeft dattie maar moet proberen hem te sussen
Wayne krijgt nu zijn drankjes ook warm. Zelfs zijn diksap maak ik aan met lauw/warm water. Koud hoeft hij het idd ook niet..