Oei, nee met gladheid moet je uitkijken. Ja, dat scheelkijken is al eens nagekeken. Dat is het niet. Ik heb eigenlijk ook alleen een bril nodig voor ver weg kijken, dus autorijden, en met name tv kijken, en op andere beeldschermen kijken. Toen ik nog werkte had ik hem wel dagelijks op, omdat ik met computers werkte. Ja, nu moet ik er ook weer gewoon een gewoonte van maken om hem op te zetten.
Misschien kun je een soort compromis sluiten met Esmee.. Jij een stukje mee naar binnen, en dan een punt afspreken tot waar je meegaat. Dan dat stukje steeds verder uitbreiden, stapje voor stapje..
Zooow.. We hebben net lekker Wayne in badje gedaan. Beetje rare tijd, maar het kwam vandaag gewoon zo uit. Hij ligt nu lekker te slapen.. Ik heb laatst al geprobeerd om Wayne te laten zitten in badje, maar hij glibberde alle kanten op. Dus ik heb een anti slip matje gekocht, en die er vandaag in gelegd. Dat wat een groot succes! Hij bleef lekker zitten, en heeft gespeelt met de badthermometer en zijn badeendje.. Zaterdag maar even kijken voor nog wat badspeeltjes. Maar wat is ie dan weer groot, als je hem dan zo ziet zitten spartelen en spelen..
Hier weer ff berichtje van mij. Wel een egoberichtje hoor. Lees continu mee, maar geen puf om te reageren. Jochem weegt nu 10 kilo en 340 gram. En is 75 cm lang en z'n hoofdomtrek 48,4 cm Alweer een hele beer! Rond de feestdagen is het erg druk geweest. Gelukkig nu weer heel wat rustiger. Vorige week thuis een schoonmaakweek gehad. Helaas al vanaf het begin van het nieuwe jaar steeds zieken gehad, nu ook weer 2. Voor de kerst heb ik buikgriep gehad. Vorige week 2/3 dagen aan de diaree, zondag begon het weer. Denk dat het ook een beetje van de stress is. Nog steeds geen bericht gehad dat er plaats was bij psycholoog. Heb het wel hard nodig. Huil om het minste of geringste op het moment. Aanstaande zaterdag ben ik vrij (als er tenminste niet nog zieken zijn) dan gaan we een dagje met de trein weg. En misschien met mooi weer wel naar de Beekse Bergen. We hebben ook een vakantie geboekt voor 2e week van februari. We gaan van 9 t/m 18 februari naar de Veluwe Landal landgoed 't Loo in Oldebroek. We hebben er allebei ontzettend veel zin in! Jochem heeft 2 tandjes, er zitten er een paar flink te duwen steeds. En al goed te zien zijn, maar nog niet helemaal door. Zo das was weer even een update van mijn kant
Helaas, vannacht was weer een dramanacht. We zijn er twee keer uitgeweest en daarnaast was ze ook een aantal keren wakker maar viel ze zelf weer in slaap. Kan niet zeggen dat ik vanmorgen uitgerust was... ale: Maar goed, ze is in ieder geval niet meer benauwd. Alleen nog verkouden en die windjes... hoop dat ze vandaag een grote p**pluier maakt bij de oppas, dan is ze daar ook weer vanaf.
Dat wordt de bril op Ingrid. Jij hebt tenminste nog keuze, haha. Ik zie echt heel wazig zonder, kan dan niet eens de computer meer lezen..
Jasmijn is ook gek op onze brillen, wil ze altijd van ons hoofd aftrekken. Zowel boniman als ik hebben er eentje, dus ze weet ook niet anders..
Hier wel! Zat in ons 10-dagen pakket van de vrienden. Maar denk wel dat ie nu ergens achter het luik op de babykamer ligt... goed opgeborgen dus.
Jeetje, 8 tandjes. Dat schiet al enorm op. En dat warme sap kan ik ook nog wel proberen, tot nu toe is sap nog geen succes hier...
ja dat deed ik al, ik ging tot de klapdeur en zou kijken tot ze in de klas was. maar ze komt gewoon nie verder als de klapdeur.... Echt lastig hoor...
Hier noemen we het altijd " nog even aanstampen" haha. Ook zo'n duimer, ook met eten. Wordt er al heel handig in om met een hand het hapje en haar duim vast te houden...
Corina, goed even wat van je te horen. Doe het een beetje rustig aan! Hoop dat de psych snel plek heeft voor je.. In ieder geval een dikke knuf die kant uit!
Tijn zit hier in een badzitje..zo'n stoeltje..gaat super goed. Badring heten ze. Corina....doe kalm aan meid. Denk goed aan jezelf. Leuk dat jullie een vakantie hebben geboekt. Tijd voor elkaar. Wat een beer is jullie manneke alweer zeg.