Gloeiende gloeiende, ik ben een dagje aan het werk en kan meteen een pagina of 5 bijlezen . Kan merken dat Esjuh weer terug is . SUPER GEZELLIG joh . Mooie foto van je man, wat een stoere bink . Corina leuk om weer wat van jullie te horen! Wat een beste kerel die Jochem zeg, super! Lekker joh een vakantie met z'n 3-en. Daar kun je dan helemaal naar uitkijken heh . Wij gaan begin februari naar Landal, heerlijk! Ahh die arme Esmee . Waardeloos lijkt me dat Simone, pff lijkt me erg moeilijk. Wel fijn om te horen dat het daarna in de groep lekker gaat. Missc mooie foto's van binkie Tygho . Balen Boni zo'n chips nacht . Hopen dat de verkoudheid en windjes snel over zijn. Kwebbel zo'n badring hebben wij ook. Handige dingen.. Nou hier heeft Mats zijn opa en oma (mijn schoonouders) weer prima vermaakt. Te grappig die mensen zijn na zo'n dag helemaal happy en hebben genoten van de kunsten van hun kleinzoon. Hier gaan de nachten eigenlijk prima . Hij wordt nu wel om 6 uur wakker voor wat drinken, maar slaapt daarna door tot een uur of 9 a 10. Nu hopen dat 6 uur langzaam 7 a 8 uur wordt. Maar goed verder kunnen we 's nachts lekker doorslapen . Morgen een geweldige studiedag op school met als onderwerp "wie ben ik als docent". Tja dat is dus inderdaad iets wat ik me continu afvraag . Heerlijk morgenmiddag dus lekker een middag toneelspelen met rollenspelen. Bah dat vind ik echt VERSCHRIKKELIJK! Geef mij maar gewoon lekker les
Ik ben ook net terug van mn werk (al ruim een uur trouwens), maar moet ook superveel bijlezen! Welcome back Esjuh! Ik schrok ook een beetje van het gewicht van Dani, maar het was gelukkig een typfout. Leek me ook al sterk dat hij zo lang is en zo licht. Dan zou hij heel mager moeten zijn.. @Simone: Wat vervelend dat het steeds zo'n drama is op school met Esmee.. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om haar dan zo achter te laten. Hoe was het bij de orthopeed? @Corina: Fijn dat je er weer even bent.. Wel op jezelf letten hoor! @Vermanen: Wat houdt die behandeling in die je gehad hebt? Ik heb dat geloof ik een beetje gemist.. Heb je dan medicijnen gekregen of op een andere manier? @Booky: Succes met je rollenspelen!
Nou vergeet ik ook nog om te reageren op jouw foto's Cynthia. Wat een schatje is Tygho toch... Onze kids zijn trouwens vandaag 9 maanden en Hannah ook volgens mij!
Leuk is dat he! Wij hebben nu een ikea badje (van wel 6,99!) n daar zit een antislipprofiel in! En ook aan de onderkant zodattie niet alle kant op glijd over de vloer. Echt ideaal En idd, dan is die bril gewoon weer een kwestie van inburgeren in je dagelijkse activiteiten
Corina, Drukke tijd achter de rug zo te zien! Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie in februari! Jochem is idd al een flinke vent zeg! WOW
Balen dat het weer geen goeie nacht was Maar gelukkig niet meer benauwd! Denk trouwens dat eht best weer een sprongetje zou kunnen zijn geweest... Misschien bij Jasmijn ook? Oh ik zie dat je ook aan de bril zit :O Ik heb eind vorig jaar nog net ff eentje uitgezocht om mijn kosten zo hoog op te jagen dat ik 821 euro bij de belastingdienst kan aftrekken Nou hopen dat we verder niks hoeven terug te betalen en dan komt er nog een leuk zakcentje Maar ik moest dus ook mn ogen laten opmeten.... links -5,5 en rechts -6 Wat voor sterktes heb jij?
Booky en Marleen... tjah het was een complot, we dachten van joh laten we die meiden die nu aant werk zijn straks nog ff wat leeswerk geven! Marleen en Vermanen (en mezelf ook natuurlijk haha) Van harte met de 9 maanden van jullie kids! Booky, veel plezier met je rollenspel morgen hahahaha
Ja, dat kan ook idd. Alleen hebben wij niet de beschikking over een groot bad. Alleen een douche. Als Wayne 1 is willen wij wel een Bibabadje voor hem kopen. Dit dus. Dit past bij bij ons net in.
@ ingrid: wat gaat het hard he als je ze zo in het badje ziet zitten Dani vind het ook heerlijk om lekker te spelen met zijn speeltjes @ buddy: Wat een beer is jochem zeg! En pas een beetje op jezelf he Wel goed dat jullie lekker een vakantie hebben geboekt. Hebben jullie echt onwijs verdient! Hoop dat de pyscholoog snel wat laat horen je weet me te vinden he mocht je ff iets kwijt willen. Wel fijn je weer even te lezen. Knuff van ons voor jullie @ Boni: vervelend zeg zo'n nacht Wel fijn dat de benauwdheid weg is.. Nu de rest nog en dan kunnen jullie met z'n 3e de rust weer pakken @ Booky: bedankt ventje is het he hihi Wat leuk hoe opa en oma kunnen reageren En wat goed dat mats nu zo lang slaapt Wie ben ik als docent.. Klinkt erg leuk Veel plezier morgen @ missc: dat is idd een leuk zakcentje
@Ingrid: Doen wij ook wel eens, Hannah op een rare tijd in bad. Soms komt het gewoon beter uit he. Hier ook een antislip matje in bad en het scheelt een hoop gesjouw onder de douche. Dat trek ik niet meer En ja, ze worden idd weer een stapje groter als je dat ziet. @Corina: fijn dat het goed gaat met jullie beer! Hij is goed groot, geef je hem toch stiekum pokon in z'n eten? En ook alweer 2 tandjes en de volgende onderweg. Als er 1 schaap over de dam is Stressen, ik kan het me helemaal voorstellen met al die zieken. Let goed op jezelf hoor! Heel erg jammer dat je dan ook nog geen bericht hebt gehad wanneer je terecht kan. Gewoon zodra het kan ff knuffelen met je mannen en er tijd voor nemen hoor! En lekker een weekje er tussen uit helemaal alleen met je gezinnetje zal ook wel helpen om weer ff op te laden. Sterkte en dikke knuf! @boni: balen van je nacht.... gelukkig niet meer benauwd, slaap je toch wel wat geruster neem ik aan? En heeft ze de oppas verblijd met een flinke berg of zijn jullie nog hopende @booky: tja moet je maar niet zo lang wegblijven hoor Lekker he die doorslaap nachten, geniet er maar van want ze zijn zeldzaam hoor, de meeste beebs houden er niet van @Marleen: die behandeling lijkt een beetje op accupunctuur alleen ipv naalden gebruikt die vrouw haar handen en een laserpen om de puntjes te accentueren. Ze 'daagt' je lichaam uit door buisjes met vloeistof van de betreffende allergeen (bijv. melk oid) op je lichaam te plakken. Ik kan het écht niet goed uitleggen hoor, maar dat het werkt moge duidelijk wezen Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah GEFELI! weer een maandje ouder..... 8) Hier nog een foto van onze kleine dikzak: dit is écht veel dikker vergeleken de magere weken En vanavond zat ze weer op het potje en ja hoor vandaag was er productie: eerst een dikke stinkende scheet en daarna een plasje
Haha bedankt dames voor alle succes wensen. Dat ga ik echt nodig hebben morgen, ik zal aan jullie denken . Wat een drama, haha Roel, Tygho en Hannah gefeliciflapstaart met jullie 9 maanden!
Tygho, Roel en Hannah gefeliciteerd met jullie 9de vermaandag @ Vermanen: wat ziet hannah er goed uit op die foto! veel beter idd als eerst he hoeveel weegt ze nu? En wat goed dat ze het potje nu ook echt heeft gebruikt hihi
Ik ga morgen ff langs bij het weeguurtje van CB dus nog ff geduld, maar het moge duidelijk zijn dat het genoeg is
Ingrid....ik gebruik het stoeltje ook regelmatig onder de douche. Zit Tijn samen met z'n zussen in de douchecabine en heb je toch fijn je handen vrij.
Ik baal alleen wel ff van die tijd: weeguurtje bij CB tussen 13.30 en 14.30 nou dé tijd dat kinderen een middagdutje doen... maar ja, ik heb morgen toch vrij dus kan ik er vast wel een mouw aan passen...