Ja das idd een rottijd.. Tis hier ook een rottijd met het weeguurtje. Vind ik. Van 11.30u tot 12.00u... Ook niet echt logisch, maarja..
Nou ja.. Ik ga mijn lappie dichtklappie. Hihi.... Sorry, ben beetje melig.. Met bril en zonder hoofdpijn.
Oja, vergeet ik het belangrijkste nog. Fijne avond allemaal. Weltrusten, ik hoop dat alle baby's vannacht lekker gaan slapen.. En dan waarschijnlijk tot morgen!
Nee nog steeds in afwachting. Boniman dacht straks écht dat er wat was gemaakt, maar nog steeds alleen windjes... Ze keek wel heel gelukzalig blijkbaar toen ze die kwijt was haha. Ben benieuwd wanneer de grote luier vol eindelijk komt!
Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah Van harte gefeliciteerd met jullie 9 maanden! Driekwart jaar alweer..
Mmmm dat heb ik niet in huis helaas. Maar vandaag was ze er niet zo vervelend onder als gisteren, vanavond was ze aardig vrolijk. Dus hoop/denk dat er nu toch iets op komst is. En anders moet boniman morgen maar een druppeltje olie door de fles doen. Ze krijgt morgenmiddag toch gekolfde melk.
Hmm Vermanen idd een niet zo'n heel erg handige tijd. Ben erg benieuwd wat ze nu weegt, ze ziet er nog beter uit dan eerst Doe maar lekker dicht je lappie Ingrid, waarschijnlijk tot morgen! Ahh die Jasmijn. Ik denk dat ze morgen een verrassing heeft voor Bonipapa .
Oh wat ziet Hannah er goed uit! Ze is echt goed gegroeid! Ben benieuwd wat ze nu weegt. Ik zie allemaal handige badsystemen voorbij komen. Er zijn toch ook nog wel kindjes die gewoon in bad gaan? Roel gaat nog gewoon in het badje op de standaard, maar dat wordt wel aan de kleine kant.
Kan me bijna niet voorstellen dat Roel daar nog in kan Tijn heeft daar 1x ingezeten.....ging daarna al mee onder de douche.
Hier inderdaad ook gewoon in bad. Het wordt wel krap nu. Verder vindt ze het érg leuk om lekker te spatten met haar voetjes, haha. Dus we leggen er meestal maar een handdoek onder (we doen haar nog steeds in bad op haar eigen kamer).
We wisselen trouwens wel af, de ene keer gaat ze in bad en de andere keer gaat ze mee onder de douche.
Ik weet niet of je de foto van Hannah goed bekeken hebt? Hier ook nog badje op standaard. En ze kan er gewoon nog in hoor, antislipmatje onder dr kont en lekker spatteren. Maar hier is het nu wel bedtijd, ben niet zo fit vandaag en ga lekker op tijd mijn mandje in. TOedels!
Thanks meiden voor jullie medeleven! Booky, welke landal gaan jullie? Jochem zit ook al een poosje in zo'n badstoeltje, echt geweldig. Klein badje was erg zwaar voor ons, kregen allebei rugklachten. Dit is ideaal. He vervelend boni, idd druppel olijfolie kan goed helpen. Dat word een overvolle luier. Vandaag de box en bed maar naar beneden gedaan. In z'n bed is hij behoorlijk beweeglijk geworden. Jochem heeft vandaag weer erg veel last van z'n nek en hoofdje, arme vent. Hij hangt ontzettend scheef, gelukkig moeten we maandag weer naar de osteopaat. Donderdag voor het eerst terug naar Tilburg voor zn helmpje. Is hard nodig, want zn helm is nu echt te klein. Het resultaat is al aardig goed te zien.
Roel gaat alleen mee onder de douche in het weekend. Doordeweeks lukt me dat niet. Dan gaat hij in het badje, maar hij is erg lang dus ligt er bijna klem in haha! Kun je Tijn wel makkelijk uit dat badstoeltje tillen? Het lijkt me zo laag als je hem dan uit het bad moet tillen of valt dat wel mee?