April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!

Hier weer wat vooruitgang geboekt..
    Tygho werd vanmorgen om 5uur wakker, maaaaaar heeft gisteravond na zn warme hap geen fles meer gehad :confused:
    Als hij em wel had gehad, hadtie dus waarschijnlijk gewoon doorgeslapen!

Ik zag weer iets over badjes... Tygho zit al een maand niet meer in bad op de standaard, dat was gewoon onverantwoord!
    Hij ging de hele tijd staan en over de rand leunen.
    Dus nu lekker op de grond.

En samen met Tygho douchen doe ik heel regelmatig, laat gewoon tijdens het douchen zn badje een beetje vollopen en terwijl ik me afdroog zit hij nog doodleuk te spetteren in bad.
    Gaat super!

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Goede morgen.......

Wat goed zeg van Tygho gaat de goede kant op :D:D.

Hier ook een super nacht. Het duurde even voor Mats wilde slapen (21.00 uur :() Maar daarna werd hij om 8.00 uur wakker :whistle: :whistle:. Lekker hoor :). Daarna flesje en een boterhammetje en nu naar het kdv... Ik moet zo eerder beginnen omdat we een verkort lesrooster hebben. En dan vanmiddag lekker studiedag \:D/ :)() Hahahahaha...

Wij hadden het badje al heel erg snel op de grond staan. Kregen allebei echt last van onze rug met die standaard. Dus badje op de grond in de badkamer en zelf ernaast zitten. Nu wilt Mats ook niet meer liggen in bad maar lekker zelf zitten en spetteren maar :)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo Booky, Mats snapt het weer he!
    Geweldig, lekker slapen dus voor jullie allemaal :D
    Hier hopelijk ook snel weer! :D

Werk ze en veel plezier met je studiedag!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb me trouwens altijd al afgevraagd wat leraren nou doen op zo'n studiedag :)

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Haha ja dat vraag ik mezelf dus ook af :)...

Nee soms hebben we een studiedag over autisten e.d dat is erg interessant en je kunt er in de praktijk ook echt iets mee. Of we zijn bezig met het opzetten van allerlei activiteiten, projectweken blablabla. Vandaag gaan we lekker naar ons zelf kijken en hebben we het over "wie ben ik al docent".....

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Even een ego berichtje. Maar nu is mijn beeldscherm van de pc weer stuk dus zit nu even snel op het werk, maar het is mega druk dus geen tijd om te forummen.

Maar wilde jullie wel even snel gedag zeggen.

Gaat alles goed met iedereen?

HIer prima, zondag ons feestje gegeven en dat was erg gezellig.

Hopelijk tot snel.

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Wij hebben een commode in de badkamer, zo'n inklapbare van ikea:
    Antilop heet ie.
    En dan gaat het wel in je eentje. Ik leg altijd de omslagdoek klaar, Hannah dr in. Dan zelf ff mijn haar afdrogen en in de handdoek wikkelen en een badjas aan en dan eerst Hannah tot dr romper aankleden. Bij ons in de badkamer is het niet zo warm, en ik kan mezelf dan beter warmhouden dan Hannah denk ik maar zo.

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hannah vind het potje ook reuzeinteressant. Ik doe het 'savonds voor ze naar bed gaat: uitkleden en in dr romper nog ff op het potje en dan de rest van het rideltje van naar bed gaan.
    En wij hopen ook dat ik maar snel weer in de 9-maanden op fase kom, maar geduld is een schone zaak

:rolleyes: 8)

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nog even een vraagje over het douchen.. Jullie hebben jullie kindjes dan gewoon op de arm toch? Maar hoe was je je eigen haar dan? (sorry voor de vragen.. :D)
    Wij hebben wel een hoog aankleedkussen in de badkamer dus ik kan Roel wel meteen daar aankleden. Dat is een stellage voor boven het bad met een badje erin en een aankleedkussen erbij. Dat is erg handig.

10. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ahh, wat fijn dat Tygho en Mats weer lekker geslapen hebben! Gaat de goede kant op dus.

Hannah heeft ook lekker geslapen tot ze om half 8 dr speen eruit gooide. Tja, als je er niet bij kan wordt je wakker he. Dus ben ik dr ook maar uit gegaan. Ik heb van gisteravond 22 tot vanmorgen half 8 geslapen dus bijna 10 uur :confused: Nu ben ik rustig aan aan het doen. Ga zo maar ff douchen :oops:

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik heb Hannah op de ene arm en met de andere doe ik mijn haar inzepen en daarna met de douchekop vast even uitspoelen. Maar Hannah is meestal afgeleid door het scheerspiegeltje van pa dus die kijkt dan precies de andere kant uit. Maar ik neem haar niet meer onder de douche omdat ik last van mijn schouders krijg.

12. Goeiemorgen!
    Eerst ff bijlezen..

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, zit nu op mijn werk via de mobiel maar kreeg net een sms van Boniman: hoera een drol. Goed nieuws dus op het luierfront!

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Jippieeeeeeeeeeee 8) :)

15. @ Marleen.. Wayne gaat ook nog gewoon in zijn eigen badje, maar we hebben wel besloten dat we zijn badje op de grond gaan zetten. Hij gaat nu zo zitten wiebelen in bad..

@ Corina, fijn dat het helmpje van Jochem helpt. Doe je het tenminste niet voor niks..

@ Miss, nou dat ziet er weer goed uit met het slapen van Tygho. Nu hopen dat het doorzet!

@ Booky, veel plezier met de studiedag.

@ Marleen, ik begrijp je vragen wel wbt het douchen.. Ik vind het ook niet echt handig hoor dat samen douchen. Maar dat komt ook omdat wij maar een heel klein hokje hebben wat doorgaat als badkamer..

@Boni, yes een drol!

16. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Voel me ziek :cry: :cry: :cry:
    Mijn hooft voelt aan als watten, en mijn keel als messen.

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    oei Tinkerbel, dat klinkt niet echt fijn!
    Dat vraagt om een dagje in bed door te brengen, maar ja...

Tegen keelpijn kan je een lepeltje mosterd proberen. En je hoofd misschien een paracetamolletje?

Sterkte!

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen.....hier Tijn niet op de arm maar in de badring dus ik heb 2 handen vrij. Die badring kan je ook gewoon in de douche cabine zetten.

Wij hebben hier een grote douche-cabine dus kunnen makkelijk met z'n allen douchen.

Bri...tijn heeft er nu 4 boven en onder nummer 8 is de linkser. Dan dus 4 boven en 4 onder. Dan wachten op de eerste kiesjes. Maar dat mag nog wel even duren hoor.

Tinkerbel...beterschap.

Isra....leuk dat feest geslaagd was. Werk ze.

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Pfff....ik snap sommige mensen niet. Ik zit even te moderaten op het forum bij de wedstrijd baby van de maand. Iedereen vindt zijn/haar baby de mooiste..laten we eerlijk zijn. En dan zijn er nog mensen die steeds om stemmen gaan vragen......om moe van te worden. Is toch geen eerlijke wedstrijd meer :evil: Als het je alleen om de tas gaat koop er dan gewoon één en laat de mensen meedoen die het wel op een eerlijke manier doen. Bah! Ik kan er niets aan doen, maar ik noem dat "achter de ellenbogen hebben".

*** zo kwebbel is even uitgeraasd**** en gaat weer verder modderen.

20. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ja, op bed liggen als je ziek bent zit er tegenwoordig niet meer in helaas als je ziek bent. Mama zijn gaat altijd door. Probeer een beetje te slapen als hij slaapt, maar zal je altijd zien dat hij uitgerekend nu lekker wakker en druk is:)

Deel Deze Pagina