Ingrid....rellen .....tijn is natuurlijk de allermooiste. Alle gekheid op een stokje fijn om wat mede begrip te krijgen over het stemmen. Hier bij Tijn is courgette ook favo. En een potje pompoen (8+) gaat ook met smaak op. Macaroni gaat nog niet van harte, verder maakt het niet zoveel uit. Als hij maar kan eten. Ik las wat over box laag zetten. De box staat hier sinds een weekje laag omdat meneer steeds ging staan in de box. Het bed stond echter nog halverwege, maar moet vanaaf ook omlaag. Tijn stond vanmiddag rechtop in bed Oja Tijn gaat hier ook niet vaker dan 3xp/w in bad/douche. Meer dan genoeg vind ik. Vermanen...een combikleur is toch prima. Verzin maar een leuk kleurtje kan ik hem ook gaan gebruiken Simone..wat zei de orthopeet? Hoera voor Jasmijn...wat een lekkere schijterd Even een vraagje. Ik heb aan de achterkant van mijn lange laarzen veters zitten die steeds weer open glijden Ik hoor graag wat tips zodat ik niet steeds opnieuw moet gaan strikken. Dubbele knoop helpt ook maar tijdelijk. Kwebbel
Pff Kwebbel ik kan me heel goed voorstellen dat je er moe van wordt dat gebedel om stemmen . Tuurlijk vindt iedereen'd'r eigen kindje de aller aller mooiste van allemaal. Ik doe inderdaad ook niet mee met dat soort verkiezingen. Alle kindjes hebben iets moois . Marleen klinkt erg handig zo'n bad-aankleedkussen combi . =D> =D> Joepie het waren geen rollenspelletjes vandaaag =D> =D>. Hebben nu een beejte moeten zitten en luisteren en hier en daar een opdracht. Nog niet super geweldig maar wel een stuk beter dan wat ik me weer bedacht had . Ga zo lekker de kleine man ophalen van het kdv
Dat klinkt niet best meid! Lekker kalmjes aan doen dus! Boni, YES POEPIE! Kwebbel.... kan me je frustratie wel voorstellen hoor! Via hyves stuur ik die berichtjes wel door maar niet via hier. Ben ooit buik v.d maand geworden maar behalve de eer er nooit wat aan over gehouden Corina, Wow echt een flinkerd hoor! Moeten ze nu het helmpje aanpassen dan? Hopelijk gaat de last van zn nekje enzo snel over! Boni... wel balen weer zo'n k*tnacht hopelijk gaat het snel weer beter! Marleen, idd handig zo'n stellage, als je er de ruimte voor hebt! Booky fijn dat het geslaagd was vandaag! Kwebbel...zitten er rond veters in? misschien kun je ze vervangen voor platte? die laten minder snel los. Oh en trouwens! Tygho heeft net een stukje op zn knieen gekropen! EN! Hij heeft eindelijk het zwaaien door! Zooooo lief Zo hier staat het eten klaar Nu moet Harmen nog thuis komen... Lekker kippensoep, gekookte aardappels met gehaktballen in jus met een uitje en een appelflap na Jummmmmmmmmmmm
Je kan zien vanaf wanneer ik overging op volledige fv, toen ging mijn lijntje ook omhoog. Nu ff eten maken want manlief komt zo thuis.
heej dames, kom ff melden dat alles goed was in t ziekenhuis! ben zo opgelucht.... Luna dr heupjes functioneren gewoon goed en alles ziet er prima uit! Het lengte verschil komt dus puur door de groei en dat trekt schijnbaar nog makkelijk weg bij kleine kinderen! JOEHOEEEEEEEEEEEEE
Wij doen t idd ook altijd savonds als we alle 2 thuis zijn, Ik douche dan met allebei de meiden en corne haalt ze uit de douche om beurten!
heb snel ff bijgelezen maar weet t eigenlijk allemaal al nie meer... erg he... ben er nie zo bij vandaag....
Hahaha.. Nee maar je wordt er soms idd gek van, dat gebedel om stemmen. Ook veel via hyves, en vaak ook nog meerdere keren. Ik gooi dat soort dingen meestal gelijk weg. Wayne gaat ook maar 3 keer per week in bad. En dan nog 1 keer in de week douchen na het zwemmen. Maar dat vind ik niet echt meetellen, omdat ik hem daar niet pontificaal ga staan wassen.. Hmm veters.. Misschien een drupje secondelijm op de knoop van de veter?
Lief hè dat zwaaien! Vind het zelf ook zo leuk. En kruipen, knap hoor. Kan ie Jasmijn niet ff voordoen hoe dat moet?