heey allemaal ik was ook bij de april mamas van vorig jaar wat zijn ze allemaal al groot geworden he. wel erg leuk dat jullie nog allemaal contact hebben met vele dan eigenlijk . ben er heel lang niet meer opgeweest wel jammer kom wat vakker kijken nu hier wat fotos van kyano liefs samantha en kyano
Hey welkom (terug) Samantha! Alles goed met jullie? Vertel eens over Kyano, wat zijn zijn streken en kreten?
haha zijn streken heb ik pas ontdenkt gaga hij komt overal aan en heeft onderhand ook al de plant krom getrokken en hij heeft al een eigenwilletje wat soms wel erg leuk is hij is alleen nu ziek hij krijgt zijn 3de tandje door dus had 39 koorts vandaag hij slaapt erg veel tot 9 a 10 uur smorgens maar slaapt nog niet altijd door snachts hoe gaat het met jullie kleintjes?
Hannah slaapt van half zeven savonds tot 6 uur smorgens op doordeweekse dagen (dan ontbijten we vroeg ivm manlief) en in het weekend slapen we allemaal uit tot half acht. Overdag slaapt Hannah soms een uurtje van 9-10, maar als ze uitgeslapen heeft wil ze dan niet. Smiddags slaapt ze van half 1 tot 3.
aah fijn zeg dat ze al vaste tijden heeft dat heeft kyano dus niet dat is soms even vervelend maar kan hem ook als we ene tijd hebben afgesproken even inbed leggen vantevoren zolang hij zijn eten en drinken heeft gehad gaat tie altijd slapen haha net zijn moeder
No thnx, vind het echt een binkie . Hier ook nog niet super vaste tijden. Slapen gaat de laatste tijd redelijk, afgelopen nacht zelfs goed
fijn he als ze doorslapen het komt vanzelf de buren van hiernaast dat kindje is bijna 2 en die word 5 keer per nacht wakker nog kyano gelukkig niet heeft de laatste 4 dagen doorgeslapen maar jhij is max 2 keer wakker per nacht
Heb ook ff de pics zitten bekijken en idd wat een binkie, met zijn armen omhoog, net een body-builder
hebben jullie trouwens niet dat gemis van je zwangerschap nou ik wel maarja er komt ooit ene 2de maar nu nog niet ben net overgestapt naar een andere verzekering dus eind van het jaar weer even overstappen want denk dat we dan ana de 2de gaan beginnen
Samantha...leuk dat je mee komt kletsen. Kan me jou niet herinneren van eerder dus welkom. Leuk kereltje hoor. Hebben we trouwens nog wat van de andere nieuwe mama's gehoord? Boni....heeft Jasmijn nog meer geproduceerd vandaag? En merk je verschil aan haar? Vermanen....had jij die studiedag vandaag? En?
Nee, het is bij die ene luier gebleven. Wel weer veel windjes die klonken als een volle luier maar het toch niet waren Maar ze is nog wel een beetje jengelig, maar ja ze heeft natuurlijk ook weinig geslapen de afgelopen dagen. Eerst maar eens kijken hoe het vannacht gaat. Vanmiddag heeft ze ook 2,5 uur geslapen en nu ligt ze ook lekker in bed. DUs hoop dat het goed gaat vannacht..