Misschien vanavond nog een keertje een druppel olie? Je kan het natuurlijk ook van een lepeltje in dr mond laten lopen voor je gaat voeden. Of heb je de laatste voeding al gehad? Maar ja, hopelijk gaat ze morgen nog meer hopen, anders hoopt het zich zo op.
Kwebbel ik had een studiedag en nachtmerries over rollenspellen . Maar het viel allemaal mee. Het was op een stoeltje zitten en luisteren en hier en daar een opdrachtje.. Dus het was te doen. Nu volgende week donderdag weer een studiedag, laat dat nou net mijn vrije dag zijn
Nou zeg, morgen ook vrij. Arme neefjes, ze zijn dinsdag om 11 uur alweer naar huis gegaan omdat ze écht niet lekker waren. Ze zijn dan gister ook nog thuisgebleven, maar nou belde mijn zus dat ze morgen óók thuisblijven. Ik vind het niet erg. Het oppaswerk is meer bijverdienste dus dat scheelt. Kan ik morgen weer uitslapen tot half 8! Want manlief heeft late dienst. Zal ik het nog ff tegen Hannah zeggen?
We hebben al wat gegeven bij de groentehap. Kon er mooi doorheen. Ben benieuwd of het helpt! Maar haar buikje voelt iig wel wat soepeler gelukkig.
Booky....je was me al voor. Jammer dat je volgende week vrij bent. 8) Boni....anders moet je haar morgen eens een potje kidneybonen geven....werkt bij Tijn altijd voordat hij het toetje op heeft Vermanen....heerlijk toch nog een dagje vrij. Lekker relaxen. Ik las dat als je man vroege dienst heeft dat jij en Hannah altijd vroeg aan het ontbijt zitten. Dus om 06.00 opstaan ....jij en Hannah kunnen toch lekker blijven liggen? Ik wist het wel hoor
ALs mijn man gewone dienst heeft ontbijten we om half zeven. Dan staan wij om 6 uur op, gaat hij douchen en ik ontbijt klaarmaken. Hij vist Hannah uit bed en dan zitten we samen nog even aan tafel. Dan gaat hij om 7 uur naar zijn werk en ik duik met Hannah onder de douche. Hannah gaat daarna haar bedje weer in om half 8 oid. Maar we zorgen dat we tegenwoordig om een uur of 10 savonds slapen. Als manlief vroeg heeft moet hij om 7 uur al werken, dan sta ik ook om half 7 op. Dan moet ik alles in mijn eentje doen en om 8 uur komen de oppaskids als dus dan moet ik wel gedouched en aangekleed zijn. Als manlief laat heeft ontbijten we meestal pas om 7 uur. Kan hij uitslapen en ik eens rustig douchen Als we allebei vrij hebben slapen we tot Hannah wakker wordt en dat is meestal tussen half 8 en 8.... pff wát een verhaal zo zeg..
Maar ik doe dit omdat hij als hij normale dienst heeft pas om half 7 savonds thuis is. Dat is eigenlijk bedtijd voor Hannah. Dus op deze manier ziet hij haar toch 2 keer per dag even. Dat heb ik er dan wel voor over. Hannah krijgt nl om 5 uur warme hap. Dan ga ik haar rond 6 uur pj aandoen en naar bed ritme beginnen. Zit ze beneden in pj te wachten op papa en kan ze daarna bedje in.
is wel fijn dat zed haar vader 2 keer ziet he je moet trouwens wel vroeg opstaan zeg gelukkig werkt me vriend met verschillende diensten
Misschien dat bij jullie geloof het samen aan tafel zitten belangrijk is. Vind ik ook wel, maar 's-morgens vroeg ga ik echt niet aan de ontbijttafel zitten omdat kwebbelman moet werken. Daarbij kan hij ook zelf z'n broodje smeren En ik vind het wel grappig dat jij slapen tot 7.30 -8.00 uitslapen noemt. Maar ik moet er ook bij zeggen dat kwebbelman altijd de meiden naar school brengt en ik er dan ook niet voor dag en dauw uit hoef. Blijft toch leuk om te lezen hoe anders het bij iedereen gaat. kwebbel
Je hebt gelijk. Wij beginnen de dag zo ook meteen met bijbellezen en gebed. Ik vind het wel fijn dat we zo de dag samen met God kunnen beginnen. Daarnaast, wat is vroeg? Wij waren vroeger thuis ook altijd om 6 uur wakker, zelfs op vakantie! En we lagen er savonds dan ook op tijd weer in. Dus eigenlijk ben ik niet anders gewend zo.
ja ik smeer wel me zijn boterhammen smorgen voor zijn werk en als tie opstaat om half 5 al dus ga lekker me bedje weer in ahaha
En nog daarnaast, zoals mijn moeder altijd zegt: jij doet lang over opstaan. Wil ik op mijn werkdagen om 8 uur beneden zijn en alles af hebben dan moet ik wel vroeg op staan. Ik doe daarvoor ook altijd de was ophangen en de droge afhalen. Hannah aankleden en mezelf douchen en alle ramen open zetten, bedden opmaken. Dus een bezig bijtje rond die tijd al. En ik ben nu dus wel weer aan mijn bedje toe. Dusse ik meld mij weer af Tot morgen dames.