goeiemorgen trouwens! haha Hier was t vroeg vandaag, kwart voor 6 was Luna al wakker en kreeg dr met geen mogelijkheid meer in slaap.... Helaas voor papa die een dagje vrij is. Ppaa is nu met de meiden bezig, kan hij eens zien wat een gejak dat is sochtends! Want dat gelooft hij nooit! En dan gaat papa zometeen Esmee naar school brengen(kijken of ze dan huilt) en ik ga gauw boven aan de poets! Heb Esmee dr bed al afgehaald en de wasmachine staat al aan, want ja mevrouw heeft nu een mega mindy dekbed en ja ze wil nie meer onder n andere slapen, dus deze moet vanaaf weer droog zijn! Tot later dames!
bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Gefeliciteerd met het 9e vermaanddagje! Van bloempje horen we ook eigenlijk nix meer he!
goeiemorgen dames! Samantha welkom terug! Wat een mooi ventje heb je daar zeg! Is hij puur nederlands of een mixje? Booky, balen joh, studiedag op je vrije dag Vermanen.... pff ik moet er niet aan denken voor 8 uur al zoveel te doen! (in de winter dan he... zomers ben ik ook een vroege vogel!) *respect-voor-jou* Simone- bij jou weer vroeg dag dus Heb je vrij vandaag? Kwebbel, Harmen kan ook heeeel goed zn eigen bammetjes smeren Hij staat om kwart voor7 op, legt Tygho bij mij(Als die wakker is) En dan gaan hij brood smeren en een fles maken. Ik geef Tygho in de fles en als harmen weg gaat slapen we nog een uurtje...heeeeeeeeeerlijk Helaas was het film kijken niet zo'n succes gisteravond... midden in de film begon ik me niet lekker te voelen. Uiteindelijk boven de wc geeindigd Diarree en overgeven, warmkoudwarmkoud.. niet prettig. Heb de oppaskids voor vandaag dan ook afgezegd. Ik blijf lekker in mn pyama lopen want ik voel me nog behoorlijk kl*t*.. Gelukkig heeft Tygho goed geslapen vanacht. Hij heeft een flesje bambix avondpapje gehad om 8 uur en heeft daarna geslapen tot 6 uur vanmorgen... nog 30 minuutjes langer en dan is hij tegelijk wakker met ons! Maar uiteraard ben ik zo al heeeeel tevreden Wel superlief, Tygho is in de box aan het spelen, en net riep hij mamaaaaa en toen ik me omdraaide zwaaide hij naar me! *smelt*
Brr wat vroeg! Als ik moet werken sta ik ook om half zeven op (met frisse tegenzin haha) zodat ik eerst zelf kan douchen, ontbijten, krant doorbladeren en haren doen. Dan haalt papa Jasmijn eruit en als ze aangekleed is (tussen kwart over zeven en half acht) kan ze aan de t**t. Daarna hoeft ze alleen nog de jas aan en kunnen we naar de oppas. Op papadag hoeft dat niet zo snel. Ik voed gewoon om kwart over zeven en geef haar daarna aan papa. Dan sta ik om half acht op en ga lekker douchen. Ben dan nog op tijd op mn werk (begin pas om half negen). Maar op dagen dat ik vrij ben sta ik echt niet zo vroeg op! Dan voed ik haar weer om kwart over zeven en blijf daarna lekker in bed knuffelen. Papa red zichzelf wel! Maar vind het ook wel gezellig om in het weekend samen aan de ontbijttafel te zitten, meestal op zondag omdat boniman zaterdags nog wel eens weg is.
Nou ga er eens eentje uit bed halen. Oma komt vandaag (mijn moeder) en die moeten we straks van de trein halen. Maar ze is al wakker hoor ik.. Nog geen grote verrassingen in de broek vanmorgen maar wel weer windjes. Ben benieuwd of het vandaag weer gaat lukken...
Cynthia, beterschap! Doe het lekker rustig aan vandaag.. en fijn dat Tygho zo goed slaapt nu. Hoop dat ie het vol blijft houden!
hey simone jij was vroeg wakker dan haah kan me voorstellen dan ze niet onder een ander dekbed wilt slapen had ik vroeger ook hahah hey misco fijn he dat tie zo goed heeft geslapen trouwens kyano is een mix van indisch en nl
Kalm aan Missco...er schijnt een griepepedimie in Nederland te komen....jak! (hoewel ik naar mijn idee al maanden hoor dat er veel griep heerst)
Mijn man staat meestal om 5 uur op. Ik denk er niet over om gelijk met hem op te staan Hij smeert zelf zijn brood en als ik moet werken smeert hij meteen mijn brood ook. Op werkdagen kom ik om half 8 uit bed. Op de andere dagen tussen half 9 en 9 uur...
ow heerlijk Marleen! Corné gaat er ook 5.15u uit maar ik ga niet mee... In de zomer wil ik da nog wel eens doen maar met die kou nie hoor! Ik kom er als ik moet werken half 7 uit en anders 7u!
Ja, ik besef ook wel dat dit erg luxe is hoor... Ik geniet er maar van zolang het nog kan. Het kan best dat Roel over een tijdje wel vroeg wakker is.
ja hoorde idd dat er een griepepidemie vanuit belgie overkwam... met kenmerken die ik heb: overgeven en diarree hopelijk gaat het snel weer over! Marleen wat een heerlijke luxe zeg! Dat gaat hier echt niet op Als Tygho nog even met mij wil slapen dan lig ik tot half 8/8uur maar soms is het ook half 7
Vanmorgen dus niet... de was is wel klaar, maar die zet ik savonds al startklaar en die begint dan om een uur of 5 geloof ik. Maar wij hebben vanmorgen uitgeslapen tot een uur of 8 Toen begon Hannah te mammamamammama en papapapapapapap. Maar aan de ontbijttafel voelde ik me steeds slapper worden. Ik ben er dus om 9 uur weer in gegaan. Manlief heeft Hannah ff aangekleed en heeft Hannah weer in bed gelegd. Hebben we beiden weer tot kwart voor elf geslapen. Je zal het maar nodig hebben. Maar ja. Nu is hij weer weg, nog ff iets wegbrengen in de stad en dan naar zijn werk. Ga ik straks eens de was ophangen en dan denk ik dat dat em was voor vandaag. Ben dus ook niet lekker. Maar had direct al 2 paracetamol genomen, een hapje gaviscon om mijn maag weer rustig te maken, een hapje mosterd omdat ik keelpijn had en een immodium tablet omdat mijn darmen aan het rommelen waren... pfff. Maar het heeft geholpen nu voel ik me alleen nog een beetje slapjes. Wie weet houd ik nog energie over om te douchen Als ik me zo vanavond nog voel bel ik de oppaskids voor morgen ook af. Misschien kan mn moeder wel oppassen vind ze vast leuk.
Och er zijn heus wel dagen dat ik mezelf echt uit bed moet hijsen, zoals vandaag maar ja als ik dan om 8 uur klaar ben en even rustig met de kids kan spelen zit ik toch wat rustiger zeg maar. En tja, hier hetzelfde verhaal een beetje alleen dan vanmorgen pas. Jij ook beterschap!