bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas ook vanaf hier gefeliciteerd
Aan alle mama's......als jullie kleintjes weer een maandje ouder zijn geworden denk ik aan jullie. Ik schrijf hier niets van op omdat ik het vaak vergeet. En de één wel en de ander niet...dat voelt niet goed. Kwebbel
pff net ffies op de bank gelegen maar dr is gewoon niks leuks op tv... en slapen heeft weinig zin. Tygho ligt al 2 uur te slapen dus die zal zo wel wakker worden.. zul je zien dat ik net 15min lig te dommelen ofzo als hij wakker wordt
tja, das jammer idd Missc.. anders doe je toch een dvdtje aan oid? Gaat het al wel beter? Ik ben nog ff aan het wachten op de was... de tijdklok gaat om 8 uur weer uit en manlief had de was nog extra laten centrifugeren vlak voor 8... zucht. Maar als die klaar is ga ik em ophangen en naar bed, Hannah ligt er ook net in en zal denk ik niet lang slapen aangezien ze vanmorgen ook al een ruk heeft geslapen, maar ach alles is meegenomen toch?
hey meiden, Ik ben sinds gister goed ziek heb heel de dag op bed gelegen. vanmorgen ook maar om 1 uur werd ik gebeld Dani is ziek heb hem gelijk van het kdv gehaald en hij ligt nu lekker ff bij mama. vind het zo sneu dat ik hem heb aangestoken.. nu is hij alweer ziek ik ga ff een beetje terug lezen maar niet alle pagina's hoor als jullie het niet heel erg vinden
heey allemal ziek vervelend he en vooral voor die kleintjes kyano is ok ziek heeft koorte en heeft gister de hele groentehap uitgespuugd en heeft ook nog is diaree hoop dat ze snel beter worden he ze zijn al zo vaak ziek
Beterschap allemaal! Wij zijn ff de stad in geweest. Mn tante is 50 geworden en daar moeten we morgen gaan feesten. Dus morgen een hele lange dag...... Ik moet werken van 08.00 tot 21.15(das al super lang) en dan nog eens gaan feesten! pfffff Maar zaterdag ben ik lekker vrij! Vanaaf eten we lekker lasagnette mmm
Misschien moeten we even wegblijven bij dit forum omdat ie besmettelijk is? Hier gaat het al wat beter. Heb toch een uurtje geslapen. Hannah werd om 15 uur weer wakker. We hebben lekker banaan gesmikkeld en nu zit ze al weer lekker herrie te maken met de lego en haar stem
Geen tijd om bij te lezen want mn moeder is nog op bezoek, maar wou ff laten weten dat alle olie e.d. heeft geholpen: er was vandaag een mega p**pluier! Ze is ook weer een heel stuk beter te pas gelukkig!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> GEWELDIG JASMIJN!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Missc, Vermanen en Esjuh heel veel beterschap! Dani en Kyano een dikke knuffel en snel beter worden! Vanochtend even op school geweest en Mats heeft opa en oma weer vermaakt (mijn ouders). Vanmiddag collegaatje op bezoek gehad met haar kleine mannetje. Ze schelen 8 dagen dus dat is erg leuk . Mats was bekaf dus die is nu even in dromenland.
Zo manlief is mijn moeder even naar de trein aan t brengen. Ik heb net even gekolfd en nu mooi ff de tijd voor het forum. Hier ook een broodsmerende man, hij is toch 's ochtends bezig dus smeert die voor mij er zo bij. Lekker Marleen dat Roel zo lang doorslaapt. Jasmijn is toch meestal uit zichzelf wel om half acht wakker. MissC, Vermanen en Esjuh: beterschap! Hoop dat alle zieken snel weer opknappen. Esjuh, mooie nieuwe avatar heb je. M'n moeder was dus vandaag op bezoek. Heb haar vanmorgen opgehaald in Enschede en daar hebben we even wat boodschappen gedaan. Nog een nieuwe rok en nieuwe laarzen gekocht en wat boodschappen. Wou nog luiers bij de Etos kopen maar de goeie maat was al uitverkocht.. dus morgen even hier kijken. Vanmiddag lekker thuis gerommeld, nog een eindje met de hond gewandeld en lekker gekookt. Lekker dagje zo!
Zooooo leuk! Kreeg vandaag te horen dat mijn zusje en haar vriend proberen zwanger te worden! Leuk een neefje of nichtje voor Thomas, wij hopen natuurlijk op een neefje
Goedenavond.. Eerst ff een heuleboel teruglezen, en reargeren.. Jullie zijn zo druk aan de klets geweest.. Tossow