Leuk leuk! Spannend hoor.. en een neefje zou inderdaad leuk zijn... Wel erg leuk dat ze het nu al verteld hebben.. hier wist niemand dat we er mee bezig waren..
bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Gefeliciteerd met jullie 9e vermaanddag!! @ Samantha, Wat een mooi ventje. Wat een bos haar! En ik mis mijn zwangerschap totaal niet! Ben denk ik een van de weinigen.. Was eigenlijk wel blij dat het klaar was. @ Vermanen, das idd wel fijn dat Hannah haar vader 2 keer ziet. Ingman staat ook om kwart voor zes al op. Alleen blijven Wayne en ik nog lekker ff liggen.. Maar Ingman is al om kwart over vijf thuis, en Wayne gaat tussen half zeven en zeven uur naar bed.. Dus dat scheelt nogal he.. @ Miss... Ojee, dat klinkt als een buikgriep... Beterschap. En dat ziet er goed uit met Tygho, met dit soort nachten kun je zelf tenminste ook weer lekker bijtanken.. @ Kwebbel, ja er komt een griepepidemie aan.. Hopen maar dat hij onze deur voorbij gaat. Weet niet of het helpt, maar we hebben de vitamine C tabletjes er maar weer bijgepakt.. @ Boni, joehoe! Lang leve de poepluiers! Fijn dat Jasmijn het nu kwijt is. @ Tinkerbel, leuk nieuws! Spannend!
Zoo.. Ben weer bij. Vandaag bij mijn moeder geweest de hele dag. Nou ja..Niet de hele dag, pas vanmorgen na het zwemmen. Het zwemmen was weer erg leuk. Ik kan goed aan Wayne merken dat hij eraan went, hij begint mee te spetteren, en wordt steeds wilder in het water. Begint te kletsen tijdens het zwemmen, en ook meer en meer te lachen.. Vanmorgen toen we ze op de kant moesten zetten, en dan begeleiden het water in, en kopje onder, toen zat Wayne vanaf de kant, driftig nee te schudden, toen de juf dat ging uitleggen. En tijdens het zwemmen, vroeg ik aan hem of ik een kusje kreeg, en hij pakte met 2 handjes mijn gezicht beet, en ik kreeg gelijk een dikke zoen van hem. De schat. JA en verder bij mijn moeder geweest. Naar de winkel geweest.. EN verder lekker gekletst. Alleen wilde Wayne daar niet meer slapen vanmiddag, dus hij heeft maar 3 kwartier geslapen vandaag. Nou ja. HIj was dus doodmoe, en ligt er al sinds kwart over zes in.. Nou en morgen een dagje niks.. En dan zaterdag lekker shoppen. Ik ga in elk geval kijken voor schoentjes voor Wayne.. Tis uitverkoop dus ik moet vast wel wat kunnen vinden..
heeft er iemand een ideetje voor een cadeautje voor mn beste vriendin?! ik wil iets aparts geven/doen, dacht aan high tea maar toevallig zei ze net dat ze dat vt weekend gaat doen met dr zus, dus dan ist al nie meer apart...
hey tinkerbel leuk zeg een neefje of nichtje kunnen ze lekker later spelen ingrid leuk he dat baby zwemmen vond het altijd super ga over 2 weekjes denk ik ook weer even kyano durfde touwens ook niet onder water simone is je vriendin jarig of zwanger dan kan ik met mee denken kyano is hier heel erg ziek echt zielig hij heeft er sinds gister avond 2 onstoken ooogjes bij hij eet bijna niks gelukkig wel een beetje als het te lang duurt ga ik even langs het cb omdat tie zo slecht eet en drinkt is nu al 4 dagen achja kijk het nu eerst even aan hij heeft denk ik gewoon en griepje want heert heel erg
Pff, ik lag gister al om half 8 in bed, maar heb liggen zweten en dan weer koud en dan weer zweten, werd he-le-maal gek! Uiteindelijk viel ik om 22 uur in slaap, belt 20 min later manlief dat ie klaar was met werken en op de trein stond te wachten. .... zucht... hij is wel lief hoor, hij wilde nl graag weten hoe het gaat, maar ja als je net slaapt... Ik heb uitgeslapen tot 8 uur vanmorgen en toen had Hannah een verrassing voor me: hele luier vol met van alles en nog wat, dus ook romper, pj, slaapzak en beddegoed nat.... en dat als je al niet lekker bent. Ze heeft de hele nacht liggen rommelen. Dan was ze weer wakker en lag te hummen, écht niet lekker dus heb net nog ff getempt: 38.8.. dus meteen een zetpil erin. Eens kijken of ze zo weer wil slapen, ga ik ook weer terug. Dusse, toedels maar weer...
Goedermorgen @ Vermanen, Beterschap voor jou en Hannah. @ Samantha, Wayne durft best kopje onder hoor, geen probleem zelfs, alleen was het gister zo komisch dat hij driftig nee ging schudden tijdens de uitleg. Hier rare nacht achter de rug. Wayne heeft goed geslapen, maar ik weer heel onrustig. Iedere keer wakker. Maarja.. Wayne was om 7 uur al wakker, maar na de fles is hij weer lekker gaan slapen. Tot half tien! Dus lekker uitgeslapen eigenlijk. Verder geen plannen voor vandaag..
Beterschap zieken. hoop dat jullie snel weer opknappen. Bij ons op het kdv vallen ze ook met bosjes geveld door de griep. Hier gaat het eigenlijk lekker zijn gangetje. Alyshia zit superlekker in haar vel en dat doet me goed. iedereen om me heen zegt nu dat ze wel heel ziek moet zijn geweest afgelopen tijd omdat ze er veel beter uitziet. Dat had ik natuurlijk wel door maar goed. ben in ieder geval erg blij dat ze zo opgeknapt is. Hopen dat ze geen griep krijgt. Ga even surfen op het internet. Tot later.
Ik neem Deane meestal niet op de arm, maar ga zelf in de douchebak zitten en laat hem daar ook een beetje ronddarren. Hij is soms niet te houden, zeker als hij glibberig is, dus ik vind het eng om te blijven staan met hem op de arm. Bovendien vindt hij het leuker als hij kan zitten / kruipen / tegen de douchedeur kan duwen. Haren wassen doe ik niet als ik alleen met Deane douche; dat doe ik als ik hulp heb en dan dus voordat Briman Deane aangeeft of nadat hij hem weer terug heeft aangepakt.
Lief he die kusjes! haha Jasmijn kan dat ook zo goed (maar bij papa wil ze niet, die zal wel teveel kriebelen... ) Winkel ze morgen!
Lastig dat soort dingen. Anders naar de sauna/beautyfarm? Maar weet niet hoeveel je eraan uit wil geven? Of zo'n tintelingen bon waar ze verschillende dingen voor uit kan zoeken? tijdschriftenabonnement (heb ik zelf laatst gekregen toen ik 12,5 jaar bij de bank werkte, bon kun je kopen bij de boekhandel, kon ik zelf via internet beslissen welk tijdschrift ik nam)
Beterschap. Heeft ie geen koorts? Vooral met dat slechte eten en drinken zou ik het anders niet te lang aankijken! Heeft hij nog wel plasluiers? Anders even langs de huisarts?
Oeh, lekker tot half tien slapen. Dat klinkt goed! Hoe is het eigenlijk verder, werken de medicijnen goed? En ben je al helemaal van de blaasontsteking af? Dikke knuf!
De box staat hier al laag sinds begin december; toen ging Deane voor het eerst zelf staan. En nu doet hij dat overal en altijd: aan de koffietafel, de bank, de tv-kast, de box, in bed. hij probeert het zelfs op de commode, maar dat vind ik niet zo'n goed plan. (behalve vandaag; meneer is ziek en wil helemaal niks, alleen slapen en bij mama liggen/zitten. ik herken hem bijna niet - anders houdt hij het hooguit 30 sec. vol om rustig op schoot te zitten. Hij eet ook haast niks en drinkt weinig... zielepietje! en Briman is ook ziek. en ik voel me niet denderend maar had wel willen + kunnen werken vandaag, maar ja - kon toch moeilijk m'n 2 zieke mannetjes achterlaten).
Fijn dat ze nu zo goed is opgeknapt! Leuk van die complimentjes van anderen...kreeg ik gisteren in een winkel ook van het personeel daar. Wat was Jasmijn toch een mooi kindje *trots* daar ging mijn moederhart wel sneller van kloppen haha.