Kili, leuk om van je te horen! Fijn dat het zo goed gaat met Andy! Spanned de 6e, we zullen aan jullie denken! En werk ze! Bri, leuk zo'n snelle man, het gaat allemaal wel heeeeel snel met onze kleintjes heh..... Joehoe Jasmijn, wat goed van je! En nu ook nog een keer je trucje uitvoeren als mama kijkt! Wat leuk Boni zo'n reactie is een winkel, het is ook een mooie meid om te zien! Alle kindjes gefeliciteerd met jullie 9 maanden (ik vergeet anders echt de helft Hannah, wordt maar snel weer helemaal beter! Fijne avond Missc! Klinkt gezellig! En tuurlijk gaat Tygho lekker slapen vannacht, hij snapt het nu (ook ). Ahh Deane kereltje wordt ook maar snel weer beter menneke! Ahh wat lief Ingrid een kaartje van je ouders! Ja idd nog 3 maandjes en dan alweer een jaar.... Nou hier weer een avondje alleen voor de buis en achter de laptop . Bookyman heeft ledenvergadering van de corso, zullen daarna wel blijven hangen voor een biertje . Ach ja ik vermaak me hier wel . Mats heeft tijdens de kerstvakantie alleen maar papapapaa gezegd. De laatste dagen is het weer alleen maar mamamamaaa, ooow zo leuk .
Mats en zijn nieuwe beker (van oma ) Werkt perfect, dacht dat jij hem ook had Cynthia of niet?(edit ingefluisterd door Boni )
Kom alleen ff snel Hoi zeggen! Ben net thuis van een feestje.... En n hele dag werken van 8 tot 21.15u Dus ga lekker slapen, lees morgen wel verder bij! fijn weekend allemaal!
en ik ben ook weer de 1e hier.... haha Ben stik dus, Luna was al 6u wakker! Ben blij dat ik niet gedronken had gister!
Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. GEFELICITEERD met het 9e vermaanddagje!
goeiemorgen dames! Gisteravond was erg gezellig... Tygho werd wel een paar x wakker, toen de visite er nog was en tegen 12 heeftie alsnog zn fles gehad want die wou hij om 8uur niet. Verder geslapen tot half 7 vanmorgen Simone, was het feestje leuk? je zal wel helemaal kapot zijn nu! Booky, idd heb ik die beker ook, maar dan de variant zonder handvaten, die moet ik nog een keer aanschaffen, al moet ik zeggen dat tygho zich er goed mee redt, ook zonder de handvaten! Maar idd en IDEALE beker makkelijk omdat die niet omhoog gehouden hoeft te worden! Kili, Fijn dat het zo goed gaat met andy! Oooh lekker een weekendje disney *jaloers * Nou ik ga ff aanbiedingen spotten en daarna gaan we boodschappen! kom vanmiddag wel weer ff checken!
simone was het festeje leuk fijn dat je niet hebt gedronken dan anders was je vast erger moe geweest misco ik heb ook ene beker met handvaten maar op een of andere manier lukt het kyano niet om er uit te drinken maar ligt denk ik bij iedere baby anders heb er trouwens daarna een andere zuigspeen aangezet dezelfde als wat er op de fles zit maar oook dat lukt niet verder gaat het beter met kyano hij heeft geen last meer van onstoken oogjes en heeft goed geslapen van kwart voor 6 tot kwart na 9 wou hem eerst gister nog even wakker maken maar hij was niet lekker en hij was bij het kdv geweest en daarna is tie erg moe, daarom doen we hem meestal altijd een half uurtje in bed leggen en dan in bad maar hebben hem leker laten liggen
@booky: Wat goed zeg zo zelf al uit een tuitbeker. Ik krijg het bij die van mij maar niet voor elkaar helaas. Hij houd wel zelf de fles vast maar het lukt hem alleen als hij ligt in de box. Zo zittend lukt hem niet, hij snapt niet dat hij de beker omhoog moet houden. Heb je nog tips voor me? (5 min later) ha ha, ik zien net dus op je foto dat er een rietje in zit, toch? Dat is handig! Waar heb je die gekocht?
@kili: Leuk naar Disney! Eerste keer? Welk hotel zat je? Ik ben echt super fan, ik heb op het forum hier zelfs een Disney club gestart.
Misschien dat er enige uitleg bij die beker moet komen. Dit is een beker van de nuby met een ingebouwd siliconenrietje. Deze beker hoeven ze niet te kantelen om eruit te drinken...alleen maar zuigen aan het rietje en het drinken komt er al uit! Heel makkelijk, Tygho drinkt hier al een maand of 4 uit (dus met 5 maanden al!)
ooh kyano houd sinds kort de beker wel omhoog ook opeens hoor de beker die ik bedoelde is vanaf 6 maanden maar denk dat tie te snel gaat ofzo is van avent die beker
Zo, hier zijn we ook weer van de partij, heb mezelf weer eens goed schoongemaakt achter de oren Ik voel me nu al weer stukken beter dus. Al wordt je van zo'n douchepartij ook best moe. Met Hannah gaat het nu beter. Vanmorgen had ze nog wel 38,4 en vannacht is ze een paar keer wakker geweest omdat ze niet lekker was. Maar geen extreme huilpartijen ofzo. Ik bedacht me vanmorgen ineens dat ze gister de hele dag een fleecepakje aangehad heeft.... dom dom, dan kan ze dr warmte natuurlijk niet kwijt en is het niet zo gek dat die temp oploopt. Maar ja ik had wel aardig wat watten in mijn hoofd, dus daar had ik niet over nagedacht. Vanmorgen haar eerst eventjes gewassen en een flink koud washandje en daarna katoenen kleren aangedaan. En net was de temp al 37,6, gelukkig Ze wilde nog geen brood bij het ontbijt, maar net heeft ze wel dr rijstwafel al op. Dus ik denk dat het verder weer naar de betere kant gaat. Mams is boodschappies aan et doen voor mij, kan ik nog ff rustig bijkomen. Ik ga wel ff een spelletje doen.
Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. Gefeliciteerd met de 9 maanden alweer! Was er gister ff niet bij sorry, maar zag het net weer voorbij komen. Meteen weer even opgezocht.
wat fijn dat het met Kyano en Tygho ook weer iets beter gaat. En idd, badderen en douchen doen we met Hannah nu ook niet. Kost haar teveel energie. Misschien vanavond als ze niet te moe is. En zo vies worden ze nu ook weer niet he Ik wilde deze week ook beginnen met een rietjesbeker, maar ja door al die ziekte niet meer gedaan. Volgende week maar eens kijken.
Booky, we hebben het toch maar mooi lang volgehouden! Zal hier ook binnenkort wel een keer moeten overstappen, want ik kan straks niet meer kolven op het werk. Maar wil het schema ook een beetje omgooien: 7.30 bv (hierna nog even slapen) 10.00 fruithap 12.00 boterham en sap hierna naar bed 15.00 bv 18.00 groentehap en danoontje 19.30 laatste keer bv Nu krijgt ze nog bv om 1 uur en gaat daana slapen, maar ik laat dan de bv na de boterham weg. Ze dronk dan toch steeds minder. De volgende voeding wordt dan wat eerder op de middag. Ook de laatste voeding kan dan hopelijk wat naar voren. Ze slaapt dan 's nachts ook langer aan een stuk waardoor ze het hopelijk overdag ook langer vol kan houden. We zijn er vandaag mee begonnen, maar liep meteen al in het honderd doordat ze vanmorgen al om kwart voor 6 wakker was (en vannacht om 1 uur trouwens.. ). Heb haar dus om 6 uur en om half negen gevoed. Maar wel rond 10 uur fruithap gedaan. Eens kijken of de rest van de dag zo wil lukken. Pfff tis wel elke keer een gedoe als het schema veranderd... Het enige is dat ze dan nog even sap moet gaan drinken, daar vindt ze tot nog toe niks aan.... eigenwijsje!
Pff jullie ook al zo'n korte nacht... Dan is het inderdaad beter dat je nuchter naar bed ging haha! Anders ben je helemaal zo brak..