Je wilt niet weten hoeveel tabletten ik gebruikt hebt Hier kocht ik steeds een nieuw rietje, maar wilde dat zelf niet meer. Maar wel fijn dat de kleintjes het door hebben.
Nou.. Hehe ben der weer. Vandaag wezen shoppen met mijn moeder. Lekker hoor.. Het is uitverkoop, dus het was veel voor weinig.. Altijd leuk... Bij de Action heb ik een pyama voor mezelf, een pyama voor Wayne, uitnodigingen voor Wayne zijn eerste verjaardag, badbootjes, slabbetjes en een lampje gekocht. Die pyama voor mij is eigenlijk een mannenpyama, maar die zitten altijd zo lekker... En bij Scapino heb ik schoentjes gekocht voor Wayne, nog niet echte maar ze lijken wel op schoentjes.. En een paar sloffen met dikke harde zool. De schoentjes zijn maat 20, en de sloffen maat 22, dus die zal hij na de zomer pas aankunnen. Was voor beide nog geen tien euro kwijt. Daarna naar de Wibra geweest, daar heb ik een speelding gekocht die aan zijn kinderstoel vastgemaakt kan worden. Toen heb ik eindelijk maar toch mijn trouwring naar de juwelier gebracht om te laten maken. Die heb ik na de bevaling van Wayne een keer om willen doen, maar toen waren mijn vingers nog te dik. En ja.. Toen moest hij opengeknipt worden. Nou ja. Nu dan maar es laten maken. Over 2 weken kan ik hem weer ophalen. Daarna naar de Schlecker, voeding en potjes gehaald. Toen door naar de Lunchroom, daar heb ik Wayne een fles gegeven, en wij hebben een lekker broodje gegeten.. Wayne vond het daar prachtig. Een echte charmeur, lachen naar iedereen die voorbij kwam. En met zijn grote blauwe ogen trekt hij wel de aandacht.. Daarna bij de Hema een nieuwe dikkere slaapzak gekocht, en van mijn moeder heeft Wayne een stoere nieuwe Zwembroek gehad.. Bij Bart Smit, heb ik een hamer gekocht voor Wayne, niet een echte natuurlijk, maar eentje die geluid maakt als je hem beweegt.. Ja, en toen voor mezelf nog bij de Jamin, wat snoepjes gekocht.. Jammie jammie.. En bij een drogisterij nog 2 bedeltjes voor mijn pandora armband.. We zijn alles bij elkaar van half twaalf, tot half drie weggeweest, en Wayne heeft geen moment geslapen. Hij bleef maar wakker.. Dus hij is nu doodop.. En ik trouwens ook.. Ik vermoed dat ik nu ook iets van griep bij me heb.. Ben misselijk, en aan de racepoep.. Dus ja. Nouja.. tis een hele opsomming. En weer meer voor Wayne gekocht dan voor mezelf. Maar ja. Ikzelf had niet echt iets nodig.. Nu zit ik lekker gedoucht en in mijn pyama te laptoppen.. Zometeen even de Pfaffs kijken, en als het goed is, is Ingman tussen 21 en 21.30u thuis. Die zit nu in de trein vanaf Amsterdam terug naar huis.. Ik heb in elk geval een lekkere dag gehad..
hoi hoi! net weer thuis... en kan dan nie gelijk slapen hoor! We hebben heerlijk gegeten...lekker wezen grieken! En daarna nog ff in t cafe wa gedronken... maar ik moest rijden dus voor mij n colaatje. Maar vindt t dan ook gezellig hoor! Maar volgende keer laat ik me wel afzetten en ophalen hihihi Mn collegaatje die nog wel gebleven is loopt me nu nog te smsen dat ik trug moet komen! Mutsje hoor. @Ingrid: lekker geshopt zo te lezen zeg! @Marleen: goeie tip voor de rietjes vd bekers! Ik ga ook maar eens richting kruidvat denk! Nou ik ga maar snel proberen te slapen voor de 1e zich weer meld hier... truste!
en wéér ben ik ook weer de 1e! haha Na een paar keer wakker te zijn geweest hebben de meiden tot 9u geslapen dus dat was wel ff lekker! Hebben net ontbeten en gaan nu maar eens aankleden!
Goedenmorgen allemaal! Die kleine man van mij wordt echt met de dag schattiger. Sinds een paar dagen als hij wakker wordt en ik haal hem uit bedje dan steekt hij zijn hand op naar zijn knuffelbeesten die op een plankje staan en zegt hij daag! Zo leuk!
Op een gegeven moment heb je het punt bereikt dat je denkt: het is goed geweest zo. Je hebt Mats een heel goede start gegeven en nu kan hij verder met andere voeding. Goed gedaan hoor! Ga je nu helemaal afbouwen, of wil je nog 1 of 2 voedingen per dag houden?
Misschien gaan we ook maar 's zo'n beker met rietje proberen. Tot nu toe wilden we het liefste dat Deane uit een gewone beker ging drinken (is beter voor mond- en spraakontwikkeling dan een tuit) maar dan heeft hij echt wel hulp nodig. En meer dan een paar slokjes gaan er dan niet in. Af en toe draaien we de tuit er wel op, maar veel beter gaat dat niet. Geen idee hoe we hem van flessen zouden moeten afwennen... Toch maar 'ns dat rietje proberen! Deane is inmiddels wel wat opgeknapt; hij heeft maar 1 dag koorts gehad (vrijdagochtend 39.0 vrijdagavond al gezakt naar 38.4, zaterdag weer goed). Geen paracetamol gegeven, was niet nodig en dan kan ik beter volgen hoe het verloopt (en kan zijn lijfje de strijd met het virus aan... is misschien zielig maar hij wordt er uiteindelijk wel sterker van). Was natuurlijk anders geweest als de koorts niet zo snel ging dalen. Verder is hij nog wel hangerig en zit hij nog vol met snot, maar wordt langzaamaan weer wat actiever. Vannacht was alleen wel weer feest: 12 uur wakker, 3 uur wakker, 7 uur wakker. Ik ben kapot... Moet nu eigenlijk nog aan het werk (Deane slaapt) om een beetje in te halen wat vrijdag is blijven liggen, maar m'n kop zit vol met watten. Pfffff....
Bri ik denk dat ik helemaal afbouw. De voeding loopt erg snel terug. Er ligt nog een voorraad in de diepvries dus ik kan het nu nog combineren... Gelukkig knap Deane een beetje op. Is altijd zo sneu als ze ziekjes zijn.. Succes nog met werken, als je eraan toe komt . Simone was een geslaagd avondje zo te horen, gezellig hoor! AAhh wat een schatje Tinkerbel .
Goed te lezen dat het met Dean al beter gaat! Wat lief Tinkerbel al die ontwikkelingen! Je hebt t super gedaan hoor Booky al die tijd bv!
Ingrid, je hebt goed ingeslagen! Hoop wel dat je je vandaag wat beter voelt.. Simone, klinkt gezellig! Lekker grieken, mmmm dat is lang geleden. Tinkerbel, wat lief! Bri, fijn dat Deane weer wat beter in orde is. Nu hopen dat je zelf ook weer wat opknapt. Maar die gebroken nachten helpen inderdaad niet echt helaas... weet er alles van..
bri fijn zeg dat het met deane beter gaat he tinkerbel aah echt super schatig dat tie dag zegt tegen zijn knuffels die kleintjes ontwikkelen zich echt allemaal op een andere manier booky harstikke kanp hoor bijna 9 maanden lang bortsvoeding simone was de griek lekker
Goeiemiddag dames! Hier wel weer een goeie nacht! MAar om de een of andere reden als we visite hebben of we gaan ergens op visite, blijft tygho nooooit de hele avond slapen Fles wil hij dan niet, soepstengeltje en ff knuffelen en dan is meneer weer tevreden! Als dan eenmaal de rust is wedergekeerd slaapt hij wel lekker door Vanmorgen werd ik gebeld dat ik waarschijnlijk niet hoef te werken komende week. De oom van mn oppaskindjes is onverwachts overleden tijdens een werkreisje naar italie Dus begrafenis en alles wat daarbij hoort komende week. We zullen zien. Vanmiddag komt mn vriendinnetje met dr gezin ffies op de koffie en vanavond lekker met zn drietjes thuis Booky, goed gedaan joh! Bijna 9 maanden borstvoeding SUPER Tinkerbel,aaaah wat superschattig zeg! *smelt* Ingrid, wow jij hebt goed ingeslagen zeg! Ik ga komende week ff shoppen Bri, fijn dat Deane weer wat opknapt! Simone, mooi dat het een geslaagde avond was! En ook lekker dat je tot 9uur hebt kunnen blijven liggen
Missc, ik denk dat Tygho gewoon lekker gezellig mee wil snacken met je visite (jammie, soepstengeltje! weg met die kinderachtige melk... valt me mee dat hij er nog geen colaatje bij vraagt ) Maar fijn dat hij weer een goede nacht had, was je wel aan toe denk ik. Wat naar, van de oom van je oppaskindjes...
Je zou ook kunnen proberen nog 's ochtends en 's avonds te voeden. Ik merk zelf dat ik voor de ochtendvoeding nog steeds genoeg heb - hij redt het ermee tot aan zijn fruithap die hij meestal tussen 9.30 en 10.00 krijgt. 's Avonds is het niet genoeg, maar dan laat ik hem eerst bij mij drinken (bijvoorbeeld als ik hem uit het kdv heb gehaald; terwijl Briman kookt kan Deane lekker rustig bijkomen bij mij). En voor het slapen krijgt hij gewoon nog een hele fles. Maar dat moet je alleen doen als je het (allebei) nog wilt.. Ben niet zo heel erg aan werken toe gekomen. Heb besloten dat ik morgen niet naar m'n teamdag ga, maar dingen ga afmaken die ik vrijdag had willen/moeten doen. Heb nu te veel hoofdpijn - en ga dus ook niet lang meer achter de pc nu. Bah bah, snot in m'n hoofd, ben het zoooo beu! (sorry voor de klaagzang)
Ja dat is idd ook een goed idee. 's Avonds gaat hij idd niet meer redden maar dan kan ik hem daarna idd nog een fles geven! Heb je goed om even aan jezelf te denken. Morgen weer een dag! BEterschap en werk ze morgen!
Ingrid lekker geshopt las ik. Leuk leuk. Booky...toppie hoor zolang Bv. Altijd even een dubbel gevoel dat je weet dat er een eind aan zit te komen, maar je kan nog de vriezer legen. Bri....fijn dat Deane weer opgeknapt is. Altijd rot als een kleintje zich niet lekker voelt. Simone lekker wezen grieken...altijd goed. Hier is Eva ook weer koorts vrij. (gelukkig) Ik dacht eerst het wordt griep, maar toch niet. Houdt haar morgen nog wel even thuis kan ze even goed opknappen. Tijn zit nu met Bv nog steeds 1xdd. Maar begint nu af en toe smorgens ook z'n tanden in de (.)(.) te zetten . Ik kijk het nog even aan, maar als het meer wordt is het over en uit. Hij heeft ook wat nieuws. Als ik hem nu aan het verschonen bent zegt hij baaaaah....baaaaaaah....baaaaaah.. **smelt** Kwebbel
Tinkerbell...lief zeg. Missco...vreselijk zo'n bericht. Jij ook van de week lekker shoppen. Waar ga jij dan naar toe? Bri...beterschap en kalm aan.