we gaan of naar Bocholt, of naar Doetinchem kwebbel, nou ik ga de kleine man ff lekker badderen,flessen en dan naar bed doen. kijken hoe het gaat want het is pas de 2e fles vandaag
Cynthia, fijn dat Tygho wel goed heeft geslapen. Maar rot van de oom van je oppaskindjes... bah. Bri, beterschap nogmaals! Hier ook een hoofd vol snot, bah. Ben erg verkouden.. straks maar ff stomen. Kwebbel, fijn dat Eva weer beter is. En wat lief, al die kletsende kindjes!
Gelukkig is Eva koortsvrij. Even goed laten opknappen en dan kan ze er weer helemaal tegenaan . Ahh wat lief van Tijn, bah bah bah Boni stoom ze! Hoop dat het helpt! Jeetje Missc wat rot zeg van die oom van je oppaskindjes .
Ik hoop ook dat het helpt. Straks eerst Jasmijn nog een voeding doen en dan tegen tien uur zal ik wel ff gaan stomen. Straks Nl 3 kijken, komt een concert op (in Amerika voor Obama). Ben benieuwd, komen wel goeie artiesten. Wou eigenlijk Boer zoekt vrouw kijken maar dat kijk ik morgen dan wel op uitzending gemist..
@tinkerbel, het was mijn 3de keer in euro disney. Het is nog steeds gaaf. We zaten in de crockett bungalows. Het was eigenlijk soms iets te koud. Maar goed, andy heeft vreselijk genoten. En hieronder een foto van Andy van vorig weekend dus: Liefs, Kili
Ohhh kili wat is Andy een mooi ventje zeg! *smelt* Hier vannacht weer drama Tygho had gister maar 2 flessen gehad en dat was duidelijk te weinig, de hele nacht aant spoken en dan schreeuwen van de honger, maar te moe om te drinken...zooo zielig! Vanmorgen maar lekker met de kleine man uitgeslapen
WAUW ZEG! Wat goed, haha dat doet Mats nog niet. Hij onderneemt wel pogingen om zich op te trekken en hij klimt over lage dozen en over ons heen. Maar echt optrekken lukt (nog) niet... Wat een drama nacht weer zeg . Vandaag maar zorgen dat hij voldoede binnen krijgt. Mats lijkt het slapen door te krijgen. Vannacht van 20.00 uur tot 6.00 uur geslapen. Even de fles gehad en daarna weer doorgeslapen tot 8.45 uur. Samen lekker ontbeten en daarna even naar de winkel geweest. Ik wilde gaan lopen maar toen we buiten stonden begon het te miezeren, dus toen hebben we de auto maar gepakt . Heb vandaag fruit met stukjes gedaan, tijdje terug was het geen succes maar vandaag ging het zonder problemen naar binnen .
Zo, ben ik ook weer eens. Het stormt hier buiten een beetje... bah. Hier zijn we inmiddels weer van de koorts, racekak en spuug af gelukkig. Maar mijn neus zit nog potdicht en die van Hannah ook. Dus dat slaap ritme is helemaal door de war! Snachts wordt ze wakker en gaat pas weer slapen als ze een paar slokjes water heeft gehad. Is te begrijpen als je de hele nacht met je mond open slaapt droogt ie uit Maar ja, overdag gaat ze dus naar bed als ze moe is en er uit als ze wakker is. Ik rek het dan ook niet, want dan wil ze helemaal niet meer slapen. @ Missc, wat naar van de oom van je oppaskids. En wat stoer dat Tygho al kan staan. Tja, de kastjes open trekken, hij wil ook wel eens wat lekkers @ Kili, mooie jongen hoor die Andy, zie ik het nou goed en heeft hij ook al wat lange lokken? Verder weet ik et ff niet meer. Hannah is nu weer wakker, heeft een uurtje geslapen. Ga zo ff brood smeren voor dr. Lol in de box
JOEHOE mijn nieuwe beeldscherm is binnen en heb ik net aangesloten, dus ik ben er weer. Heb jullie wel gemist hoor. Zo af en toe probeerde ik is bij te lezen op mijn telefoon, maar dat duurde me toch te lang. Ga even de laatste 10 pagina's doorlezen zodat ik weer enigzins op de hoogte ben.
Haha, het lijkt inderdaad op de foto dat hij hele lange haren heeft, hij heeft inderdaad wat lange plukken, en die wil mama iets bij laten knippen. En de rest vind dat onzin. Over 2 weken komt de kapster en dan wil ik het toch doen. ( stekeltjes oid, lekker stoer Liefs, Kili