April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hee Isra! Leuk dat je er weer bent!

Balen van de nacht MissC... Wat is Tygho al een grote jongen als je hem zo ziet staan bij die kast!

Ook de andere foto's zijn erg leuk! Wat een knappe aprilkids toch!

Ik heb net even een "fotosessie" gedaan met Roel met een zwarte achtergrond. De foto's zijn leuk geworden.

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Esjuh & Dani hoe is het met jullie? Al een beetje opgeknapt?

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    We zijn benieuwd ;) :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isra, gefeliciteerd met je verjaardag!

Marleen ben benieuwd naar de foto's! :D

Hihi kili... stekeltjes knippen... als ik hier stekels wil maken moet ik ze erop plakken :)

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0

Dit is één van de foto's.

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    NOu ik open pagina 2360 en zie gelijk een oud bekende. Althans jij bent toch de Samantha die ook al bij de bevallingslijst meeschreef? Leuk dat je er ook weer bent.

Boni had Jasmijn wat moeite met poepen, lees ik? Gaat het alweer beter met haar?

Vermanen jij hebt er s'ochtends al een halve dag opzitten joh, voordat Ryan en ik ons bed is uitkomen en dat is rond een uurtje of 08.30. Ik vind uitslapen tot een uurtje of 10/11 haha.
    Voordat ik bevallen was van Ryan ging ik er ook iedere ochtend met Ray mee uit om zijn brood te smeren, tja had toen nog maar 1 grote liefde he waar ik alles voor over had, maar nu heb ik er 2. En in het begin moest ik er natuurlijk ook s'nachts nog voor Ryan uit dus heb toen tegen Ray gezegd dat ik het niet meer deed. Nu zou ik het wel weer makkelijk kunnen doen, maar vind eigenlijk dat hij het zelf ook heel goed kan :)

Boni vind dat idd ook gezellig in het weekend om met zijn 3tjes te ontbijten. Wij eten nu s'avonds ook met zijn 3tjes echt zo gezellig.

Nog steeds zieken. Ik heb ook het idee dat die griep al zo lang bezig is. Hopelijk knapt iedereen weer snel op. Beterschap voor diegene die het allemaal nodig hebben.

Tinkerbel wat leuk voor je zusje. HOpelijk mag het snel lukken bij hun zodat Thomas een neefje of nichtje krijgt om mee te spelen.

Nou boni ik vind echt dat je de BV echt heel lang hebt volgehouden. Zou mooi zijn als je het met de avonden nog zou redden, succes!

Miss ik lees dat het slapen inmiddels beter gaat, wat fijn zeg. HOpelijk houdt Tygho dit ritme vast.

Kili spannend weer naar het WKZ. FIjn om te horen dat bij jullie ook alles zo goed gaat.

Booky voor jou ook een dik applaus hoor dat je de BV zo lang hebt volgehouden. Maar als je er zelf vrede mee hebt dan is het ook goed toch!

Mooie Mats spam ook.

Samantha mooie spam hoor van je kanjer.

Nou ingrid jij bent lekker alle winkels langs geweest zeg van het weekend.

Bri dat heb ik idd ook met Ryan uit een gewone beker te laten drinken. Hooguit zo'n 3 slokjes en dan gaat jij brrrrrrrrrrrr doen in het glas. En dat vind hij zo leuk dat hij helemaal begint te schateren.

Aaahh wat een schatje is Andy zeg. Wij willen ook graag naar Disney met Ryan, maar wel als hij wat ouder is.

Oh wat een boef is Tygho zeg. Wel hele leuke spam.

Book thanks en ook van je lieve smsje. Je was de 1ste vanmorgen hihi.

Wat een lieve foto zeg van Roel, mooie foto ook. Lukt het een beetje met de fotografie?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En nog één...

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Mooie foto's Marleen! =D> . Leuk zeg! Wat een kanjer die Roel *smelt*

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Het is echt nog veel oefenen hoor qua fotografie. Ik moet nog zoveel leren... Ik zie overal wel weer iets wat niet oke is. Maar het is wel heel leuk om te doen.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    leuke foto's marleen!
    wat een lekkere rooie wangetjes heeftie ook :D

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou ook nog even een kleine up date over ons zelf.

Met Ryan gaat alles heel goed. Hij is ook even flink verkouden geweest, maar een paar dagen luuf smeren en een ui onder zijn bedje heeft wonderen gedaan.

Verder is hij super super super ondeugend, maar ooooohhhhh zo lief. Hij zwaait naar alles en iedereen. Hij geeft kusjes met zijn hele mond open, echt te schattig gewoon. Als hij wakker is staat hij in zijn bed en als ik dan zijn kamertje op kom begint hij heel hard te lachen en te zwaaien naar me. Hij zegt al waf tegen de hond (ik versta het, maar andere kijken mij heel verbaasd aan en vragen vervolgens versta jij daar waf in) haha, maar ik versta het echt.

Zaterdag heeft hij een hele grote bult op zijn hoofd gevallen echt zo zielig, maar hij had er gelukkig geen last van. Het gebeurde toen papa alleen met hem was en toen ik thuis kwam vroeg ik of hij er boter op had gesmeerd, nou Ray die keek mij echt ook zo verbaasd aan of ik wel helemaal 100 ben haha.

Nou met mij ook alles goed. Donderdag gaat mijn gips eraf ik kan echt niet wachten. Ooh wat ben ik blij zeg. Alhoewel ik inmiddels al echt heel veel met Ryan kan. Mijn moeder komt alleen nog maar s'ochtends om hem in bad te doen en verder ben ik de hele dag alleen met hem.

Afgelopen zaterdag is een hele goeie vriendin van mij bevallen van een dochtertje Julia. Echt een heel mooi lief klein meisje 2830 gram en 48 cm.

Oh nu ik het over grammen en cm's heb, met Ryan ben ik ook nog bij het CB geweest en de arts was heel goed te spreken. Hij weegt inmiddels al 9195 gram en is 76.5 cm lang. Ook het eten van de 8 maanden potjes gaat steeds beter. Ik prak het nu zodat er niet meer van die harde stukjes in zitten.

En verder ben ik vandaag JARIG. Alweer 27 jaar. Ik mag van mijn ouders een nieuwe fiets uitzoeken. Ik wilde eerst niet de mama fiets, maar heb nu toch maar besloten om wel de mama fiets te kopen. Het wordt de gazelle bloom. Ik fiets straks toch alleen maar met Ryan en tegen die tijd dat ik geen kinderen meer op mijn fiets heb, koop ik wel weer een ander.
    En van Ray heb ik een golf tas gehad. En vorige week hadden Ray en ik een feestje geven en zijn toen ook al lekker verwend.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow Isra, je bent lekker verwend al! Super :D

Enneuh...boter op een bult smeren? hoezo? :rolleyes:

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hihi wat een kleine ondeugd die Ryan :D:D. Ahh een bult op z'n hoofd....

Leuke fiets de bloom! Ik heb hem ook. Zonder zitjes is de fiets ook nog best ok. Welke kleur wil je?

Gelukkig is Ryan weer een beetje opgeknapt. Is niks die verkoudheidjes. Ik hoor Mats nu ook de hele tijd hoesten door de babyfoon :(.

Wat leuk een meisje, Julia :D. Wat een kleintje :D:D.

Ryan gaat ook prima met z'n gewicht zeg! Super.

Nou ik ga hier weer even verder, beetje poetsen en was opvouwen...

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga ook weer verder
    zo ff bij een vriendin op de koffie.
    Dus ff tygho aankleden en de tas pakken...
    Meneer heeft nog niet geslapen dus die zal in de wagen wel indutten :)
    Fijne dag dames!

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En Roxy en Ryan zijn zulke dikke vriendjes. Echt zo lief. Als Ryan aan het fietsen is, wil Roxy in het bakje.

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja als je dat gelijk smeert op de plek waar hij gevallen is wordt het niet zo'n mega bult.

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

HAHA :) GEWELDIG!

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik twijfel nog Booky. Welke kleur heb jij?

Ik vind die wit met zwart (of ivoor is het geloof ik) mooier. Maar met dat bijpassende zitje en fietstassen vind ik die blauwe weer mooier.

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb hem vorig jaar gekocht, toen had ik de keus uit donker blauw of deze

En dit is hem dus geworden..

Zwart met wit (of ivoor) klinkt ook wel mooi!

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Die ik in het krantje gezien had, was donker blauw. Aqua blauw volgens mij. Zal is kijken of ik hem ook kan vinden.

Maar vind deze lichtblauwe ook wel heel mooi.

Deel Deze Pagina