Ja jouw plaatje is duidelijker. Ik heb die aqua blauwe. Ik kon toen alleen kiezen uit aqua en donkerblauw. Moet zeggen dat ik die zwarte ook mooi vind!
Hè vervelend Cynthia. Het is soms ook lastig om het schema goed te krijgen. Maar goed, dan weet je dat ook weer voor de volgende keer...
Mooi kereltje! En leuk is dat, Euro Disney. Ben er één keer geweest toen het net open was. Maar wil graag nog een keertje terug.
Fijn dat jullie iig een beetje opgeknapt zijn. Nu nog van de verkoudheid af... En leuke vrolijke foto!
Nou vanmorgen lekker gewerkt. Jasmijn had lekker gespeeld bij onze gastouder, ze was er vandaag alleen. Nu lekker rustig aan. Moet nog de vaatwasser uitpakken, vlees braden (we eten stoofvlees of zoals wij dat noemen draadjesvlees) en er ligt nog was om te strijken. En moet ook ff naar de winkel, de vulling van de luieremmer is bijna op zag ik. Dat doe ik straks meteen wel ff als ze wakker is. Eerst ff voeden en dan meteen op stap.
Hey hallo, Om te beginnen natuurlijk Isra van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zag dat je een mooie fiets mag uitzoeken. Mooi hoor.. Verder ben ik gister wel online geweest, maar had de puf niet om te reargeren. Heb gister lam op de bank gehangen, en spelletjes gedaan. Had denk ik iets van een griepje bij me.. Ik liep leeg, had weinig eetlust. En lusteloos.. Maarja.. Gisteravond optijd naar bed. Wayne heeft van 20.30u tot 8.30u vanmorgen geslapen. Dus heerlijk kunnen slapen de afgelopen nacht. Nou en net ben ik ff naar de winkel geweest, ff boodschappen gedoen. En ben heel dapper gewoon gaan lopen. Echter werd ik door een van de buren hier voor gek verklaard dat ik met dit weer met Wayne ging lopen. Nou ja.. Ik had meer last van het weer dan Wayne.. Hij ligt lekker in zijn wagen, met de regenkap eroverheen.. Voor vanavond heb ik het makkelijk met eten.. Ingman wilde graag boerenkool met worst, maar dat lust ik niet, en ik heb trek in stamppot zuurkool met worst,wat Ingman weer niet lust. Dus ik heb van Unox van die kant en klare pakken gekocht. Hij Boerenkool, ik zuurkool..
Oh Ingrid, ben jaloers op zo'n nacht! Hier was ze vannacht om drie uur weer even wakker en om zes uur... Om 3 uur had ze weer eens een hoestbui. Om zes uur begon ze te huilen maar dat was na een minuutje wel weer over. Ga zo ook even lopen, de hond moet nog uit. Dus ga ook de regenkap er maar eens opmaken..
Wij horen Wayne eigenlijk nooit 's nachts.. Zelfs niet als hij ziek is.. Wij zijn met Wayne eigenlijk gewoon verwend. Hij slaapt al door, sinds hij 1 week oud is.
OCh jee Boni dat is wel een mindere nacht . Mats en ik hebben net ook een rondje gelopen met Xantos, regenkap op een wandelen maar .
kleine man ligt weer op bed. Hier ook snert weer. Wat mij betreft mag het voorjaar worden. Bedankt voor al jullie felicitaties.
Het was inderdaad lekker buiten. Gelukkig bleef het droog (had de buienradar wel ff gecheckt). We hebben een mooi rondje gemaakt, zijn toch een half uurtje weggeweest. Lekker uitgewaaid... Ach en die nacht, ik spreek haar elke avond even toe dat ze nu weer lekker door moet gaan slapen, maar het helpt gewoon niet haha. Zal wel weer een keertje komen. Wij zijn het ook anders gewend hier... waren tot nu toe erg verwend.