Ja toch handig zo'n hond heh, je MOET er even uit. En achteraf is het dan vaak wel erg lekker. Haha tuurlijk komt het weer helemaal goed met die kleine meid van jullie. Zal wel een sprongetje of iets zijn. Gewoon blijven toespreken
En zijn pantoffels. Nog veel te groot, maat 22. Maarja. Voor 2,50 kan ik ze niet laten liggen. Hij zal ze met het najaar wel passen.
Hey hey! alleen ff update sorry (zou alleen ff wat nakijken O ) Ik ben beter maar Dani niet Hij heeft het nog goed te pakken en is erg loom.. Zo sneu. Hij heeft het vandaag ook behoorlijk benauwd gehad dus we gaan ook maar weer puffen.. wou dat ik het weg kon halen bij hem. Ed lig ook sinds zaterdag ziek dus dat is wat hier in huis Bah! Verder heb ik snel gelezen waarvoor sorry maar jullie hebben veel gekletst. iig Isra GEFELICITEERD! ben je al verwend? en leuke lieve schattige spam van iedereen verder wat een mooie kindjes hebben we
Mooie spam ingrid. Wat een lekker lache bekkie is Wayne zeg. Ik heb een hond die regen haat, dus als ik met hem naar buiten ga, staat hij alweer binnen voordat hij uberhaubt heeft kunnen voelen dat het regende Esjuh wat sneu zeg. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen dat je het bij hem weg zou willen nemen. Hopelijk knapt hij snel op. Ik mag van mijn ouders een nieuwe fiets uitzoeken en van Ray heb ik een golftas gehad. En vorige week hebben we een feestje gegeven en toen geld, fotolijste, luchtje en het spel van de lama's gekregen. Ik ga eten maken. Als Ray thuis is kunnen we gelijk eten want mijn ouders kwamen vanavond nog een bakkie doen. En die zullen er wel vroeg zijn want dan vinden ze het altijd nog leuk om Ryan te zien.
Ahh die arme Dani. Ja je zou het 100.000x veel liever zelf hebben heh dan de kleine man . Ach en je andere mannetje ook al ziek geweest, gaat lekker zeg. Geef Dani maar een super dikke knuffel!
Esjuh, beterschap voor Dani! Idd vervelend, je wilt het liefst dat ze nooit ziek zijn. Ik weet wel dat het goed is voor hun weerstand en zo maar vind er hier ook niets aan als ze er zo'n last van heeft. Dikke knuf!