Wauw, wat een ogen heeft Jasmijn! Ah arme Dani.. hopelijk knap ie snel op! Leuke dingen heb je gehad Isra!
Hier vandaag ook met een rietje aan de slag gegaan. Maar dan een beker van tupperware met rietjesdeksel. Heel handig, elke keer schoon rietje, geen gedoe met afwassen En 2 weken geleden moest ze er niks van hebben en nu dronk ze ineens de hele beker leeg. Niet dat ie helemaal vol zat en kan geloof ik 300 cc in. Maar helemaal handig dus. Hier een blegh-dag vandaag. écht he-le-maal NERGENS zin in! Hannah ook niet dat bevestigd je gevoel dan alleen maar. Dus mijn voornemen is om morgen vrolijk op te staan! Maar nu nog ff wat dingetjes doen hier waar ik dus geen zin in had, maar ja...
zo daar ben ik ook weer ffies. Nog meer leuke spam gezien! wat hebben we toch een mooie kindjes! En verder alles al weer vergeten, ben harstikke moe. Morgen moet ik toch werken, dus ik ga voor het eerst met de fiets de kinderen van school halen Zal me flink tijd besparen! Gaan er nog wat naar de 9maandenbeurs trouwens? Ik ga denk ik de zondag
WAUW wat een prachtige ogen heeft Jasmijn! Vermanen lekker slapen zo en morgen vrolijk weer op! Super Cynthia morgen op de fiets naar school, scheelt een hoop tijd! Ik hoef morgen geen les te geven. De tweede klassers hebben een basketbaltoernooi. Ach ja ook weer leuk voor de afwisseling .
Hier zijn we voorlopig weer genezen van wat voor beurs dan ook. De jonge gezinnen beurs zijn wij saampjes heen geweest toen ik zwanger was, vonden we niks aan. Huishoudbeurs geweest met mijn moeder, ook niks. Margrietbeurs, ook niets... Is gewoon allemaal niet voor dat soort mensen als wij denk ik dan. Ze verzinnen van alles en nog wat voor van alles en nog wat en wij zijn toch wat van de simpele oplossingen dus. Maar goed, dat weet je dus niet als je nog niet geweest bent. En als je het wél leuk vind, moet je lekker gaan. Geniet je dan ook een beetje voor mij?
heej dames, ben ik ook weer ff... heb nog nix gelezen verder maar wilde eerst ff wa doen: ISRA: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ga nu ff lezen
Oeh! Sorry vergeten te feliciteren, hoewel Isra nu wel aan de visite zal zitten? Van harte gefeliciteerd!
Nou, het is hier toch rustig. Ga ik lekker naar bed. Tegen de tijd dat ik slaap zal het wel 23 uur zijn, maar geeft niks. Morgen is het weer vroeg 6 uur. Ohja, ik moet wel vrolijk opstaan. Niet vergeten Doei doei.
ben weer bijgelezen.... @Esjuh: beterschap voor Dani @Missc: balen weer zo'n rotnacht! En wat een grote jongen zeg die Tygho! @Isra: je bent goed verwend zeg met je verjaardag! @Marleen-Booky-Ingrid-Boni:"leuke spam!
ik heb vandaag weer gewerkt.... en na t werken ff esmee dr kamer veranderd, om te kijken of ze dan beter slaapt...maar helaas...net alweer in paniek....allemaal dromen/praten in dr slaap over school...ze zegt: ik wil niet dan mis ik mammie!(smelt smelt)maar vind t wel sneu voor dr... Gelukkig weet ik als ze er is dat t goed gaat! Maar met dr bed anders zetten ist dus nog niet verholpen.... Morgen moet ik weer naar t cb met Luna om half 11 en om 13u moet ik gaan werken. En dan lekker woe-do-vr vrij! Zaterdag moet ik wel weer....
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeee Vanochtend ging t super met wegbrengen! Ze gaf me aan t begin vt school[lein al een kus, bij de deur pakte ze dr tas en ging alleen weg! Ben zo blij! Hoop dat t zo zal blijven gaan nu! Heb net Luna ff op bed gelegd, want we moeten om 10.30u op t cb zijn... ik denk dan kan ze nog ff slapen, maar dat wordt t niet denk! haha Ze ligt alleen maar papa te roepen
Jahoeeeeee voor Esmee! Dat is een hele geruststelling Simone. Misschien dat de nachtmerries nu ook minder worden? Laten we het hopen. En tja, slapen als jij het wilt werkt hier ook niet. Hier gaat et al wel beter met slapen. Hannah heeft vannacht 1 keer een kik gegeven. Dr neus was nu tenminste genoeg open om normaal te kunnen ademen. Dus heb ik ook beter kunnen slapen, maar ik voel me nog zo ontzettend slap.... heb al suiker op en zout maar et werkt helemaal niks.
Nou ff een updateje vanaf hier. Vanacht ging redelijk. Tygho ging om kwart over 8 naar zn bedje toe en werd vanacht om 5 uur wakker. Helaas toen hij weer sliep, kon ik niet meer slapen. Toen Harmen weg ging naar het werk toch nog ffies samen met mn manneke lekker geslapen Ga nu zo ff onder de douche en dan de kleine man aankleden. Dan kom ik nog wel ffies weer...hoef nu toch pas rond 5 over half 12 weg ipv kwart over 11
nu is het stil en moet ik ze al bijna weer uit bed halen! Maar moet 15 min lopen naar cb en wil nog ff een klein beloningscadeautje kopen voor Esmee omdat ze zo'n grote meid was vanochtend! Vanmiddag moet ik werken dus kweet niet of ik voor de tijd nog langs kan komen met Luna dr gewicht en lengte! Anders komt dat vanaaf wel als ik terug ben van het zwemmen!
kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Gefeliciteerd met het 9e vermaanddagje!