Goede tip van de Zeeman. Kan ik vandaag of morgen nog wel ff kijken. Hier gaan we toch kijken voor een tweede autostoel. Babywinkel in de buurt houdt opheffingsuitverkoop (Deters Baby in Neede, www.detersbaby.nl ). Blijkbaar komt er in april een nieuwe babywinkel (type outlet) in en doen ze nu de huidige voorraad weg. We kunnen altijd even gaan kijken, is ook makkelijk dat we nu net vandaag beiden vrij zijn. Maar eerst om kwart over 10 even naar de mondhygiëniste, tandplak laten verwijderen.
Zo ben ik ook weer, en helaas begon de dag vandaag weer net zo als gister. Ik denk dat ik morgen maar even naar de dokter ga, misschien bloedarmoe ofzo? Gisteravond wel gezellig gehad, we sliepen al om 22 uur! En vanmorgen werd Hannah pas om 7 uur wakker. Dus heb ik ook uitgeslapen. Maar bah, wat voel ik me naar. Heb voor de jongens de tv maar weer aangezet, ze zijn ontzettend druk en anders ga ik alleen maar boos tegen ze doen. Is voor hun ook niet leuk. Ik wilde vandaag nog boodschappen doen, maar dat wordt hem zo niet dus. Hey Boni, wij hebben nog een chicco autostoel staan hier. Key 1: http://www.chicco-nederland.nl/index.ph ... 22d9179cdb Nieuw kost ie 160 euro en ik heb hem ook gezien voor 125 euro. Wij hebben hem van kennissen overgenomen die hem niet meer nodig hebben (2e auto weggedaan ) Dus van mij mag je hem overnemen. Mij ouders hebben een auto én 2 autostoeltjes er in. Als ik de auto nodig heb, dan neem ik hun auto en ga ik niet mijn eigen stoel erin zetten. Het zit er voorlopig toch niet in dat we zelf een auto kopen.
Mooi die tandjes van Jasmijn. En lekker Happen! Ja hier is zeeman ook favoriet, omdat mijn zus er werkt. Ze zoekt regelmatig iets uit voor Hannah en dan gaat er nog eens 15% korting bovenop. Maar nu heeft ze even niks nodig, dus doen we het even niet. Kan wel blijven kopen daar
@Boni, leuke jasmijn spam! En sterkte bij de Mondhygienist.. Ook niet mijn favoriet. Zit ook nog weer op een oproep te wachten.Brrr.. @ Vermanen, idd bij zeeman kan je blijven kopen. Zeker als het opruiming is. Handig dat je zus er werkt.
Vermanen, het is niet meer nodig We hebben de allerlaatste autostoel die ze hadden gekocht. Het is een maxi cosi Tobi. Hij is wel erg roze, maar dan kan ie mooi in mijn auto. En kan papa de erg neutrale Römer (grijs) in zijn auto zetten. Scheelt gewoon bij het wegbrengen, dat we de autostoel gewoon in de auto kunnen laten en hier niet mee hoeven te sjouwen...
Goeiemiddag dames! Wat een rust hier...iedereen druk aan het werk? Hier vanacht een redelijke nacht... Tygho werd half 2 in paniek wakker, in slaap gewiegd en toen tot half 7 verder geslapen. Vanmorgen al ff naar het dorp gweest, Tygho had zn 3standenspeen kapot gezogen haha en had dus 200cc pap binnen 3min op Dus snel ff naar het dorp... helaas was harmen er met de pinpas vandoor dus werd ik verplicht om een irischeque van 25 euro uit te geven... wat naar toch Vanmiddag komt mn moeder even en daarna nog ffies naar mn vriendinnetje toe, en ff het dorp weer in. Voor vanavond staan me alweer wat manden strijk aan te kijken
Oh ja strijkgoed, dat heb ik ook nog Was het al bijna vergeten (of verdrongen haha) Ga er eerst even eentje in bed leggen, ze heeft weer ruim een boterham weggewerkt en zit uit te buiken in de kinderstoel...
Zo, hier drie kids op bed, weer even rust. Heb helaas al de hele dag een sluimerende buikpijn en die gaat vandaag niet zomaar over. Ik heb alleen geen zin in pijnstillers, als ik me ook al niet zo lekker voel. Voor morgen een afspraak bij de ha gemaakt, om 14.40 kan ik terecht. Hannah is gister weer begonnen met hoesten, dus heb ik dr pufje weer uit de kast gehaald die ze voor RS had gekregen. De KA zei dat ik hem gewoon moest gebruiken als ze weer ging hoesten. Dat doen we dan maar. Verder snottebellen tot aan de voordeur zeg maar... je blijft vegen. En ze heeft kuren met dr brood. Elk stukje waar ook maar een beetje korstje aan zit, plukt ze uit dr mond... Dus ik kan hier ook beginnen met nee-nee! Zit ze zelf ook hard te schudden. En vervolgens probeert ze tot huilen aan toe om ze toch uit dr mond te plukken. Nou mooi niet hoor, ze kan goed acteren die meid. Mooi roze stoeltje Boni, die zou ik vast ook niet kunnen weerstaan Maar is wel zielig als Hannah ooit een broertje krijgt
En ach wat balen nou van je irischeque MissC En ja die zeeman, ben blij dat ik er zelf niet werk. zou bakken met geld uitgeven zelfs al is het er goedkoop
Ik ben er ook weer ff.. Vanmorgen nog ff onze badkamer(tje) een grote beurt gegeven.. Alle tegeltjes geschrobt.. Kunnen we vanavond weer fris douchen. Hihi. En nog iets anders.. Wayne gaat zelf zitten. Hij werd wakker van mij in de douche, en toen heb ik zijn deur opengezet, en ben ik verder gegaan. Hij lag in bed. Maar toen ik eenmaal klaar was, ging ik naar hem toe en zat hij!
Oja, gister trouwens weer iets verstandigs gedaan.. Wij hadden onze medicijnen, paracetamol, en dat soort huis tuin en keukemiddeltjes, altijd in een laatje liggen. Maar.. Dat laatje, is niet echt hoog, Wayne zou daar dus zo bij kunnen als hij zou willen.. Dus ik heb gister bij de Marskramer een mandje gekocht, en daar heb ik nu de medicijnen en pleisters inzitten, en dat mandje op de bovenste plank van het aanrechtkastje gezet. Kan Wayne voorlopig echt nog niet bij.. Sterker nog mijn moeder kan daar niet zo bij... hihi.
Ik baal wel een beetje van Hannah dr bedje. Als ze zich straks kan optrekken staat ie niet laag genoeg, maar hij kan niet lager