Ja nou wij wilden eigenlijk een medicijnkastje kopen, en die boven op onze slaapkamer hangen. Maar een mandje is veel goedkoper.
Nee, dat zal heel lastig gaan. Hij is van ikea. In de zij-balkjes van hoofd en voeteneind is schuin een gaatje geboord. Daar gaat een staafje in met op het einde een oogje. Dan matrasbodem erop. Schroef met boutje erdoor en klaar. Isse simpel, maar zelf gaatje boren lijkt me niet handig. We hebben nog wel een ledikantje hoor. Daar kan ze in tot ze een jaar of 3 is Zo groot is die. Maar die wilde ik eerst nog even verfen als paarse olifant. Mijn neefje heeft er vroeger in geslapen en zijn tanden overal op gezet...
Wat raar dat ie niet lager kan. Meestal kan die toch ook onderin en valt de matrasbodem precies onderin tussen de zijkanten zonder dat je met de schroefjes wat hoeft te doen.
Nou heb ik net weer even zitten kijken maar volgens mij kan dat dus ook niet. Maar ja, de volgende keer dat ik dr bedje moet verschonen ga ik eens proberen. Maar op de website van ikea staat dat je hem maar op 2 standen kan zetten, en nu staat ie op de 2e dus...
Bij de klantenservice op de ikea site kun je een heleboel montagehandleidingen vinden, misschien staat ie hiertussen?
Nou, zit ff op mp te kijken naar foto's en daar staat ie dan wel weer helemaal laag. Zoals ik zei, maar eens even kijken bij de volgende verschoning zeg maar.
Ik zit net op borstvoeding.com te kijken en daar plaatsen ze de volgende oproep: http://www.borstvoeding.com/nieuwsberic ... .html#meer Kolvend in beeld nwsbrcht-kolfkamer.jpgWij, Lars, fotograaf en ik Marloes, journalist, zijn op zoek naar vrouwen die kolven op hun werk en al kolvend op de foto willen. Bij de foto plaatsen we een kort interview over het kolven op het werk. Aanleiding voor deze reportage is de oproep vorig jaar van de minister van VWS, dat vrouwen langer borstvoeding zouden moeten kunnen geven. Wij willen inzichtelijk maken hoe het is in de praktijk borstvoeding met werk te combineren. We zoeken met name: * een vrouw die in het basisonderwijs werkt en op school kolft * een vrouw die kolft in een keurig daarvoor ingerichte kolfruimte (bijvoorbeeld omdat het een groot bedrijf is, waar continue voedende vrouwen zijn) * een vrouw die in een 'noodhok' kolft (een wc, bezemkast...) We willen eerst drie portretten maken, voordat we de reportage aanbieden bij een tijdschrift/krant. Wil je meer over ons weten? Kijk op onze sites: * Marloes, journalist * Lars, fotograaf Reacties graag naar Marloes Tervoort of bel: 06 24544869 Iets voor een van jullie?
Haha, no way! Zelfs foto's dat ik bv geef zijn hier heel privé, ook al is er niets te zien. Vind het hele mooie foto's maar wel voor onszelf en niet voor iemand anders... Laat staan dat ik kolvende foto's zou laten maken...
Zo, net de tweede p**pluier van vandaag verschoond en mevrouwtje zit nu lekker in de box te spelen. Voor de zekerheid het voedingskussen erom heen gelegd, als ze moe is laat ze zich nog wel eens zo vallen. Maar nu zit ze heel blij te spelen met alles wat er in ligt (muziekboekje, knisperboekje, stapelbekers en knuffels). Af en toe kijkt ze mijn richting uit of ik er nog wel ben haha.
Leuke foto Vermanen! Zo, Wayne heeft zijn slaap ook alweer uit.. Ik kwam net boven, zat ie gewoon rechtop in bed! De grapjas..
Ben ff gehaktballen aan het braden. Alleen blijven die ballen bij mijn nooit mooi rond.. Raar.. Ik braad ook niet zo heel vaak gehaktballen.. vaker niet dan wel..
Geweldig dat Wayne nu zelf gaat zitten. Ik merk hier ook, dat als ze iets eenmaal echt kan, ze het ook opeens altijd doet. Grappig is dat. Hier ook nooit ronde gehaktballen, maar maak ze zelf ook meestal iets plat zodat ze van binnen sneller gaar zijn... Jasmijn is nu soepstengel aan het eten. Lees: Jasmijn krijgt een stukje soepstengel, zit er een minuutje aan te sabbelen en gooit m daarna op de grond. Dus de hond zit al naast de kinderstoel te wachten haha :-D