Ik gebruik voor de jongens altijd kant en klare ballen van de aldi Zijn al rond van zichzelf. En verder moet je de ballen eerst een beetje aan de buitenkant dichtschroeien zeg maar, dan blijft de vorm er wel in. Dus ff 2 lepels en een paar keer keren, dan kan je ze daarna even laten sudderen zeg maar. Ik bedoelde trouwens leuke foto's, met de nadruk op s
Oooh, 2 lepels.. ahah.. Bedankt voor de tip.. Ahjah de vorm maak ook niet uit, als ze maar smaken.. Toch... Ze liggen nu te sudderen in de jus..
Hmm, dat laatste klinkt bekend. Onze hond ligt tegenwoordig ook bij de kinderstoel te wachten, als Wayne aan het eten is..
Laats 1 keertje geprobeerd, hij stikte erbijna in! Ecth tranen liepen over zijn wangen Die van mij is er duidelijk nog niet aan toe
Oke, ja ik ben allang blij dat Wayne eindelijk brood eet, en sinds het weekend ook de 8+ potjes gewoon eet, zonder dat ik ze eerst extra hoef te pureren. Hij eet nu 1,5 boterhammetje zonder korst.
Hier at Hannah direct al de korst ook erbij. Maar met snijden zorg ik wel dat er zo min mogelijk brood aan de stukjes met korst zit zeg maar. Hier nu smorgens en smiddags 1,5 boterham met korst. Alleen zit ze sinds gisteren alle stukjes met korst weer uit dr mond te vissen en op de grond te gooien. tssk! En als je net over bent op 8+ potjes omdat ie eerst geen stukjes erin wou, zou ik het nog even zo laten.
Hier gaan we vanavond rode bietjes eten. Eerst maar eens ff klaarmaken. Ben benieuwd wat Hannah dr van vind is haar eerste keer.
Ja dat dacht ik ook.. Daarom zeg ik, ik ben allang blij dat hij nu de 8+ stukjes eet. Voor de kerstdagen wilde hij zelfs nog geen brood, nu gelukkig wel. Dus maar ff niets forceren..
Wij gaan vanavond gebakken aardappels eten, met doperwtjes en eigengemaakte gehaktballen.. Jammie.. Heb wel gelijk ook ballen voor morgen gemaakt..
heej dames, ben net trug van de verjaardag van mn vriendin, was weer gezellig! Heb nog geen idee wat we gaan eten want moet nog ff wat halen haha zal eens ff bij lezen
Ik geef Roel ook vanaf het begin af aan brood met korst. Ik maak de korst meestal wel een klein beetje nat zodat het net iets minder hard is. Mijn werkweek zit er alweer op! Heerlijk om nu al weekend te hebben! Leuke foto's weer langs zien komen. Nu ga ik even snel koken!
Hier geven we meestal een broodkorstje apart, dat peuzelt ze dan helemaal zelf op. Tussen de middag doe ik vaak brood zonder korstjes, dat eet wat sneller weg. Of hele kleine stukjes korst eraan, om te wennen zeg maar.
Hier zelf makkelijk eten. Boniman had een vergadering met eten erbij. Dus heb voor mezelf een oud prakkie uit de diepvries (kapucijner schotel), moet er alleen nog rijst bij maken. Ben wel voor Jasmijn aan het koken, die krijgt een visschoteltje. Die kapucijnerschotel is me iets teveel gekruid voor haar..
Zo, de bietjes gingen er in als koek. Bij alledrie de kids. Geen slechte eters trouwens. Ik schep hun bordje altijd vol (gewoon een diep bord van ons servies) dat ff lekker prakken met sju enzo. Als ze dat op hebben mogen ze 2 kleine gehaktballetjes. En als ze willen krijgen ze daarna nog een beetje meer van groente en aardappels. Gaat hier bijna altijd op dat eten Is goed voor het ego van de kok zeg maar. En ze zeggen het heus eerlijk als het niet lekker is, dus dat scheelt. Oe, eergister heeft Hannah ook eens laten zien dat zij iets niet lust: gekookte witlof... Had eens stamppot met rauwe witlof gemaakt. Die at ze gewoon(wel gepureerd) En gekookte moest ze niks van hebben. Misschien nog ff weer die stamppot proberen. En ach, dan heeft zij ook eens iets wat niet lekker wordt gevonden toch? Papa is Hannah lekker naar bed aan het brengen. Ze is helemaal op. Ze gaat nu overdag nog amper slapen. Maar ja ze slaapt snachts wel klokkie rond van half zeven tot half zeven en soms langer. Smorgens doe ik haar niet meer in bed. Maar vanmiddag was ze al na 1 uur weer klaarwakker. En dan ga ik haar om half 5 niet meer in bed doen als we bijna gaan eten. Zo, pff lang verhaal. Ik ga ff de was opvouwen van een week!
Hier ook 1 die pas sinds deze week goed 8mnd potjes eet! En 1 boterham, zonder korst, maar daarna wel een korstje zo...
Hier wisselt het slapen heel erg. 's Ochtends gaat ze nog wel terug, maar het ligt er heel erg aan wanneer. Thuis is het vaak rond negen uur maar bij de oppas krijgt ze vaak eerst de fruithap (10 uur) en gaat ze daarna juist slapen. Houd het er maar op dat ze daar meer afleiding heeft en natuurlijk al een autoritje achter de rug heeft. Tussen de middag kan het alles tussen de 1 en 2 uur zijn. Maar als ze maar 1 uur heeft geslapen merk ik echt dat ze het 's middags niet trekt en gaat ze rustig om half vijf nog een uurtje naar bed. Kan ze na het avondeten iets langer opblijven.. 's Avonds komt ze, sinds we over zijn op drie keer bv op een dag, iets eerder. Zo rond 9 uur voed ik voor het laatst en gaat ze naar bed. Ze slaapt dan tot 7 uur. Gelukkig slaapt ze sinds een paar dagen weer gewoon de hele nacht door Worden wij ook weer blijer van haha.