April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dat is echt goed van Ryan! Leuk om te zien. Hij is echt alweer groot geworden!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou ik dacht eigenlijk ook ik ga is kijken wat hij doet. Maar ik prikte het stukje brood aan zijn vork en hij wist gelijk wat hij er mee moest doen.

Succes, ik ben benieuwd of Hannah het ook zo goed doet.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Met de Prénatal scheelt het 40 euro. Nou, dat is snel verdiend ;)

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier idd ook witlof mét appel en aardappel, groot succes!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dat is waar! Alhoewel Prenatal uberhaupt erg duur is met de autostoelen vind ik. Die van ons komen van Burgerhout. (wij hebben er ook twee) Daar zijn ze standaard een stuk lager geprijsd dan bij Prenatal.

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier is de boterham eten een groot succes, zolang je het maar in haar mond stopt.

Heb net zo'n eetset van de Ikea gekocht:

Wel in het roze natuurlijk ;)

Heb daar wat stukjes brood voor haar ingedaan maar daar gaat ze lekker mee spelen. Ach, dan geef ik haar de rest wel zelf. Ze hapt nu met gemak een boterhammetje weg...
    Volgens mij heeft ze nu genoeg gehad, het laatste stukje haalt ze weer uit haar mond en gaat ze heel interessant bestuderen haha.

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh die is leuk Boni! Is dat zo'n bordje met een zuignap?

Ik zit trouwens op de site van burgerhout te kijken, maar zie dat ze de prijzen van de autostoelen aardig verhoogd hebben. Mijn vorige opmerking klopt dus niet :D

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat een leuk filmpje van ryan. En fijn dat eindelijk het gips eraf mag.

Boni...leuk eetsetje.

Vanmorgen heb ik hier thuis privéles gehad van een hondentrainer. Duco heeft even een opfriscursus nodig zodat hij direct komt als ik hem roep met wandelen en dat hij iets minder enthousiast wordt met anderen erbij.
    Het zit wel in z'n karakter, maar toch. Ging vanmorgen gelukkig al goed.
    Verder is hij wel heel lief hoor :)

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja inderdaad, met zuignap. Maar ben er al achter dat dát niet werkt op een houten kinderstoel... maar goed. Het hele ding kostte ook 1,99.

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Wat goed van Ryan! Wat een grote bink is het al zeg!

Leuk setje Boni! Toch nog even langs de IKEA geweest dus!.

Joepie Isra het gips eraf, wat een bevrijding!

Wat goed Kwebbel even een opfriscursus. Is voor Xantos ook niet echt een heel slecht idee....

Vanochtend even naar Mats z'n vriendinnetje geweest. Zo schattig (ze is 4,5 maand). Ze lag op de grond, Mats kroop er naartoe, pakte d'r vast bij d'r hoofdje en legde heel zachtjes z'n eigen hoofdje tegen haar aan. Net alsof hij d'r een knuffel gaf. En ze vond het allemaal goed, zo leuk :D.
    Nu ligt meneertje lekker te slapen. Dus mama mag nu even aan het werk :(:(. Hondenharen wegpoetsen (beetje onbegonnen werk, maar goed :))

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, inderdaad. En ook de Prenatal hihi.
    Heb nog een antislipmatje voor in het babybadje (had ik hier gelezen en leek me ook wel handig want liggend groeit ze uit het babybadje), badspeeltjes, van die vochtige washandjes van de Zwitsal en stopcontactplaatjes gehaald.
    En bij de Ikea nog glazen en kwasten (voor het knutselen).

Ik ging dus voor dat bordje, de washandjes en de stopcontactplaatjes haha. Kon me weer niet inhouden.

Ook nog even hier in het dorp geweest en koffiegedronken op mn werk. Ze vonden Jasmijn allemaal een mooi meisje! Dat doet een moederhart goed *trots*.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb haar trouwens vanmorgen weer mee in de douche gehad. De tip van Kwebbel opgevolgd en het aankleedkussen in de badkamer gelegd. Eerst zelf gedouched terwijl zij op het aankleedkussen lag te spelen, toen met haar erbij en toen ze klaar was haar in de omslagdoek gewikkeld en weer op het aankleedkussen. Ging prima zo!

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo weer een hoop gekwebbel hier.

Heel handig een opfriscursus voor de hond. Ach, hebben wij ook wel eens nodig toch? ;)

Leuk setje van Ikea. Misschien een idee om de volgende keer ook die ikea kinderstoel mee te nemen, daar blijft de zuignap wel op zitten namelijk :) Wij hebben een bodje van tupperware met zuignap die om het bordje heenzit en een deksel om restjes te bewaren. Ik doe die zuignap voor als ze zelf met de lepel kan gaan eten, dan schuift dat bord niet alle kanten op. Nu voeren we haar nog gewoon, behalve brood enzo.

Hannah heb ik net lekker vroeg op bed gelegd. Die wilde wel slapen vandaag, scheelt weer. Nu heeft ze ondertussen al 1,5 uur geslapen Dus kan ik dr met een gerust hart meenemen naar de ha.

Nou, ik ga mee maar klaar maken want ik moet een stukje door de regen lopen :( Ik laat het wel weer weten hoe het geweest was.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha zat met mn moeder te msn-en en ze stuurt me zomaar een wink! Ze is helemaal modern nu hihi..

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk om te horen Boni dat het douchen zo goed ging. Natuurlijk blijft met z'n tweeen handiger, maar zo gaat het ook.

Booky...heb hier ook getwijfeld of we de opfriscursus wel/niet zouden doen, maar ik bedacht me ineens dat ik er alleen maar meer gemak van ga krijgen. Heb natuurlijk hier vaak 3 kids mee met wandelen. Tijn in de wagen en meestal de meiden op de fiets mee. heb dan soms net twee handen tekort en dan moet Duco gewoon luisteren. Moet ik niet 5 x hoeven te roepen KOM Hier! Gewoon 1x op normale toon.
    Ga nu ook samen met kwebbelman verder met de C- cursus.

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Haha hippe moeder Boni :)

Ja wel slim inderdaad Kwebbel, zeker als je met 3 kindjes aan het wandelen bent. Is het nog een jonge hond? Ik heb met Xantos de C-cursus nog afgemaakt en gehaald. Toen was ik een week of 16 zwanger en ben daarna niet doorgegaan. Toch wel leuk om weer wat op te gaan pakken. Vond het altijd wel lekker een uurtje echt goed aan het werk met hem.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben weer begonnen met wennen aan het drinken uit een gewone beker (dus al zonder tuit oid). Had het idee dat ze het al iets meer doorkreeg.. ben benieuwd!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky....2 jaar en 3 maanden. Wij waren ook aan de c begonnen, maar dus niet helemaal afgemaakt. Dus pakken het weer op.

Boni....ik laat Tijn ook regelmatig uit een beker nippen. Hij vindt dat ook helemaal geweldig. Verder drinkt hij zelf uit drinkbeker van avent met tuit. Hij houdt hem zelf omhoog.

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat heeft ze nog niet door zo'n tuitbeker. Maar we blijven proberen, wil zo snel mogelijk van die speen af voor sap en dergelijke.

Deel Deze Pagina