April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik heb hier momenteel een prinses rond lopen (lees eva in prinsessenjurk met kroon) en die komt net bij me en zegt...
    " Mama..jij bent de allerliefste prinsessenmama die er is"..en geeft mij een dikke knuffel en kus. Zegt ze daarna..." oja...en als ik geen prinses ben vind ik jou ook de allerliefste" :) :)

** SMELT** werd helemaal warm van binnen

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh wat lief inderdaad! Daar doe je het toch allemaal voor! =D>

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek

*smelt* wat een schat :D:D. Geweldige zulke momenten :D.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ja lief he :D

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ga gezellig thee drinken met d'r.
    Fijne dag nog allemaal.

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lijkt me ook zo'n leuke fase, als ze echt gaan praten en dat soort dingen gaan zeggen!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Maar ga er eentje uit bed slingeren en de hond uitlaten! En daarna ligt er nog een berg strijkgoed me aan te kijken...
    Tot later!

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nou, ben ik weer. Door weer en wind gelopen pfff. Dat moeie gevoel en licht in mijn hoofd schijnt gewoon nog bij die griep te horen. En die griep kan 2 weken aanhouden. Zit ik dus zeker nog wel een week mee helaas. Maar gewoon rust houden zei ze... zucht.
    Mag wel volgende week donderdag bij de assistente ff mijn hb laten controleren. Voor de zekerheid. Maar ja, dat zal het ook wel niet zijn dus.

Maar ja ben nu dus helemaal gesloopt door dat lopen. Niet zo gek want ik heb een lege/lekke band van de kinderwagen ontdekt! Ik liep een stoeprandje op en toen viel ik bijna omver. Het wiel bleef steken in een kuiltje. Niks bijzonders zou je zeggen, maar als die band helemaal leeg is wel. Bah, dat is ook nog eens flink balen want zelf kan ik die banden niet oppompen. Je pompt je wezenloos voor een klein beetje lucht. Manlief gaat er zaterdag wel mee aan de slag en anders maar weer naar de fietsenmaker, die hebben luchtdruk ;)

Maar goed, even naar buiten zal je goed doen zei moeders nog.... tssk!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook helemaal uit-/weggewaaid. Heb ruim een uur gelopen met Jasmijn en de hond. Ben even bij een vriendin langsgeweest maar die was niet thuis. Dus toen zijn we weer terug naar huis gegaan. Heb nog wel ff een bosje bloemen gehaald bij het tuincentrum waar ik toch langskwam. Was het uitje nog ergens goed voor ;)

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ooh ben nu echt toe aan een

Even weer opwarmen!

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vervelend Vermanen dat je eigenlijk niets meer weet. Gewoon rustig aan doen dus..

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Joehoe mijn gips is eraf, maar het voelt zo eng niet natuurlijk aan. Ik durf mijn pols amper te bewegen. Nou hopelijk went dat ook weer snel.

Boni hier geen succes het brood op een bordje leggen en wachten tot hij het zelf pakt. Het bord ligt dan onderstboven op de grond en Roxy eet alle stukjes op.
    Haha ik lees dat er een zuignap onderzit. Heb een houten tafel die niet gelijk is, dus zou hier dan toch ook niet werken.

Kwebbel lekker hoor zo'n prive les. Kan af en toe idd geen kwaad weer even een opfriscursus.

Aah wat lief van Mats zeg hoe hij met zijn vriendinnetje knuffelt.

Haha boni een moderne moeder hihi.

Kwebbel ahh wat lief van Eva. Wat kunnen kinderen toch hele lieve warme en gemeende uitspraken hebben he.

Nou heftig griepje Vermanen! Dat is balen zeg van je kinderwagen, ik kan me voorstellen dat je helemaal bekaf bent.

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ah wat lief kwebbel! :D

Lekker Isabelle dat het gips eraf is! voelt nog wel erg raar zeker?

Rustig aan doen Vermanen. Die griep hakt er goed in.
    Hier in de winkel ook een gedoe met personeel.
    Haha... heb ik ook een keer gehad met de wagen. En ik maar als een gek blijven duwen. :)

Buddy, bij jullie ook weer iedereen beter?

Jochem eet hier met gemak z'n boterhammetjes op.
    Voorheen gaven we altijd het vorkje aan en deed hij de rest.
    Maar pas heb ik hem op het kdv boterham zien eten, doen ze het gewoon met de handen. Dat doen we nu ook 2 weken en wat is dat handig! :D
    We eten nu echt met zn drietjes. Af en toe wel ff opletten dat hij zn bord er niet afgooit of omkiepert. Maar over het algemeen doet hij het erg netjes. Ook z'n fles hebben we niet meer vast te houden. ;)

Maandag belde heel onverwachts de psycholoog, dat er woensdag (gisteren dus) al plaats was. Ik helemaal blij natuurlijk. Gisteren dus voor het eerst geweest, voornamelijk nog intake. Volgende keer ook.
    Klikt goed. Ze heeft zelf een dochtertje van bijna 11 maanden, wel leuk.
    Ze weet alleen niet of het haalbaar is bij haar, omdat een behoorlijk prak geworden is in de loop van de tijd. We starten wel maar misschien moet ik later naar psycho therapeut, is wat intensiever.
    Ben nu wel veel aan het malen steeds. :(

Van de week Jochem z'n site weer open gegooid. HEb een poos met wachtwoord gewerkt omdat m'n broer vreselijk zat te klooien, soortje stalken haast. :( Schenk er nu geen aandacht meer aan en doe mn eigen ding. Dus als jullie willen kijken, jullie zijn weer welkom. ;) In berichtje in het gastenboek is altijd leuk. :)

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Fijn dat je gips eraf is! Eindelijk! Ik zie het al helemaal voor me; Ryan die zn bordje naar beneden omkiepert. Roel gooit zn stukjes brood ook gewoon over de rand van de kinderstoel.

@Corina: Dus je bent bij de psych geweest.. Ik hoop dat ze je kan helpen. Psychotherapeut is weer een stap verder en best heftig denk ik.. Maar als het nodig is, dan is dat zo he..
    Wat goed dat Jochem zo goed zelf kan eten en drinken! Roel is zo ver nog niet, maar dat komt ook wel. Hoe gaat het verder met het helmpje? Heeft Jochem er geen last van?

@Vermanen: Balen van je lekke band.

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Marleen, Nee Jochem heeft geen last van het helmpje.
    Eind december/ begin januari wel, toen ging de helm echt knellen.
    Vorige week is er aan de voorkant 2,5 laag weggehaald en achterin één laag. Gaat nu weer goed.

Van de week weer bij osteopaat geweest, dat was wat minder. :(
    Maar ga nu Jochem weer ff bezig houden.

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Corina had idd foto's op je hyves zitten kijken dat Jochem idd zelf zijn fruit at met een vorkje. Lief he. Vond ook die foto dat hij op zijn loopauto zat met zijn benen in de lucht echt zo leuk.
    Wat fijn zeg dat er eindelijk een plekje voor je is. En ook wel goed het het eerste gevoel gelijk goed is. Hopelijk ga je het redde bij haar. Dikke knuf.
    Ook fijn dat JOchem geen last meer heeft van zijn helmpje.

IK ben een pan bami aan het maken, ik heb het idee dat het hele forum mee kan eten, wat een pan vol heb ik :)

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmmmmm lekker Isra :D:D. Ik moet hier nog beginnen met koken, maar heb er niet zo heel veel zin in :(.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nou lekker! Ik heb wel trek in bami! :D

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Lijkt me trouwens ook gek dat het gips er nu af is. Lijkt je polsje heel breekbaar ineens of niet? Hopen dat het gekke gevoel snel over is!

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Beterschap Vemanen! Hoop dat je snel opknapt, aan jezelf denken hoor!

Corina, wat fijn dat je nu al terecht kon! Hopen dat het je goed gaat helpen! En je snel een beetje beter voelt!

Deel Deze Pagina